4

2.8K 190 211
                                    

Not: Bu bölüm de kimseye nefret yoktur. Yazmam gerektiği için yazdım,yoksa hepsinin dansları mükemmel.

Hepimiz yeni eğitmenimiz olan Elia ile içeriye geçtik. Çok tatlı bir kadındı.

"İsimleriniz ne,unutabilirim unutkan bir insanım!" Dedi sıcak bir gülümseme ile. Hepimiz yan yana dizilmiştik.

"Soldan sağa isimlerinizi söyleyin bakalım."

"Soojin."

"Shuhua."

"Nayeon."

"Ryujin."

"Chaeryeong."

"Changbin."

"Minho."

"Jisung."

"Jeongin."

"Dahyun."

"Bang Chan."

"Seungmin."

"Yeji."

"13 kişi. Pekâlâ,memnun oldum. Bana bir koreografi gösterebilir misiniz?"

Ryujin bir şarkı açtı ve koreografiyi yapmaya başladık.

Şarkı bittiğin de hepimiz kapanış pozumuzu verdik ve bitirdik.

"Hareketleri kiminiz çok yumuşak kiminiz çok sert yapıyor. Jeongin,şarkıyı hissederek dans etmen gerek. İstemeden dans ediyormuşsun gibi gözüküyor. Soojin,hareketleri biraz daha yumuşatırsan dans edişin mükemmel olabilir." Jeongin ve Soojin kafa salladı.

"Birkaç kişi daha var ama onlar kendilerini anlamışlardır zaten. Ve son olarak bir kişiden bahsedeceğim,Minho." İsmimi duyduğum zaman vücudum kasıldı resmen. "Çok güzel dans ediyorsun ancak bazen hareketleri o kadar sert yapıyorsun ki... Onun dışında dansın çok iyi."

Kafamı salladım ve onayladım. Herkes çıktıktan sonra çalışmalıydım sanırım.

Dance To The Rhythm • Lee Minho ☘ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin