Huszonhárom

2K 80 6
                                    

A P R I L

🥀

Belépett az ajtón elázva, lehúzta a kapucniját a fejéről majd megborzolta nedves hajtincseit. A sötét tincsek szemébe hulltak és piszok jól nézett ki vizesen. Amikor tekintetét felém fordította nem bírtam ki, hogy ne nézzek bele szemeibe, és ahogy össze akadt a pillantásunk a szivem hevesebben vert rögtön. Elmosolyodott és tekintetét el nem szakítva az arcomról előhúzta kezét háta mögül, egy gyönyőrű vörös rózsa bujkált markába. Szegényről lehullott pár csepp eső, de így is nagyon örültem neki.

- Hoztál nekem rózsát? - kérdeztem vékonyka hangon az izgatottságtól. Óvatosan bólintott.

- Légyszi mondd, hogy nem vagy rá allergiás! - szólt hirtelen meg ilyedve.

- Dehogy is! A kedvenc virágom. És imádom. - nyugtattam meg, majd szégyenlősen átvettem a rózsa szálat. Egy tövis sem volt rajta.

Nathan megkönnyebbülve felsóhajtott.

- Nagyon eláztal? - kérdeztem végig nézve rajta. Szürke kapucnis felsőt viselt, amire felvett egy fekete bőrdzsekit, és fekete farmer nadrágot.

- Nem nagyon, inkább a fejem lett vizes meg kicsit a nadrágom, de majd megszárad. - vonta meg a vállát.

- Jó, de azért a dzsekit leveszed, nem? - kérdeztem.

- Ja igen! - kapott észhez és lehámozta magáról. Zavartan nézett felém. - Hova tehetem?

- Add ide! - nyújtottam kezem utánna és elvittem a szárítóra. A rózsámat a konyhába is elvittem magammal, kerestem neki egy magas poharat amit félig tettem vízzel majd megfogtam és visszamentem a nappaliba. Nathan közben levette a cipőjét és ott ácsorgott pár lépésre a bejárattól.

- Gyere utánnam. - szóltam neki és be vezettem a szobámba. Be csukta maga után ajtót míg én a poharat feltettem az ablak párkányra és bele állítottam a rózsámat. Szépen megállt ott.

Nathan leült a forgó kerekes székembe és kényelembe helyezte magát. Én felültem az ágyra török űlésbe. Pár pillanatig csendben bámultunk ide-oda. Még üzenetben jó ötletnek tűnt, hogy erre hívjam, és olyan érzelgősök voltunk, de most félek bármit is csinálni, mert fogalmam sincs ő mit gondol, mit szeretne. Meg akarom ölelni a testét, meg akarom puszilgatni a puha bőrét, érezni akarom a szívdobbanásait, hozzá akarok bújni. És akkor mi tart vissza?

- Egyedül vagy itthon? - kérdezte hirtelen. Bólintottam.

- Akarsz nézni valami filmet? Vagy tegyek valami zenét? Túl nagy a csend, nem szeretem. - kérdeztem felé pillantva, és lemásztam az ágyról. Mellé sétáltam, ugyanis az író asztalomon volt a laptopom.

- Jó lesz a zene. - válaszolta röviden.

Bekapcsoltam a kis gépem, és miután rákapcsolódtam az internetre megnyitottam a YouTube - t. Vajon milyen zenét szeret Nathan? Nem is gondolkoztam rajta, hogy meg kérdezem, mert be adta az egyik lejátszó listámat aminek a toppján a Three Days Grace-Never too late számja szerepelt és egyből rá nyomtam. Be állítottam a hangot és megfordultam.

- Remelélem nem baj ha ilyen zenét tettem. Én imádom ezt a számot és muszáj volt be rakjam. - mondtam élvezve a dallamot.

Nathan felállt és felém fordult, majd zsebre dugta kezeit és úgy figyelt rám. A gondolataim a zenével együtt messze jártak a valóságtól és fantáziáltam kettőnkről. Szemeibe néztem, de teljesen elvesztem bennük.

- Ez a szám tökéletes. - húzta félmosolyra csodás ajkait. - De még jobb lenne ha a karjaimban lennél.

Ahogy kimondta e szavakat vettem magamra a bátorságot és tettem pár lépést felé. Előszedte kezeit, én pedig át öleltem és amennyire csak tudtam közel bújtam hozzá. Fejem neki simítottam mellkasának és beszívtam a jó Nathan illatot. Ő is átkarolt és szorosan magához húzott. Olyan jó érzés volt újra a karjaiban lenni, hogy úgy éreztem soha nem akarom el engedni. Nem hiszem el, mennyire hiányzott nekem.

- Jobban érzed magad, édes? - mormolta halkan, de érthetően. Picit eltávolodtam tőle, hogy szemébe nézhessek. Mosolyogtam rá amitől ő is mosolygott és ez meg melengette a szívemet.

- Sokkal jobban érzem magam,sőt! -mondtam. - Nem számítottam erre, hogy eljössz. De nagyon örülök neked. Nekem is hiányoztál.

Az egyik kezével az arcomat simogatta, és picit lejjebb hajolt egyből ajkaimat célozván. Behuntyam a szemem és hagytam, hogy meleg ajkaival meg csókoljon. Közben kezeimet a mellkasára csúsztattam ő pedig közelebb vont magához a jobb kezével míg a bal kezével az arcomat fogta, majd lassan a torkomra csúsztatta tenyerét amitől még hevesebb vert a szívem, de tetszett ez az érzés. Lassan hátrálni kezdett az ágy fele. Csókunkat épp egy pillanatra szakította meg amíg kifeküdt a puha ágyamban és magára húzott. Tettei önbizalmat lehelltek belém. Elhelyezkedtem a combjain, amikor felült és megragadta a derekam, a szemembe nézett és az ölébe húzott. Tekintete zilált volt, haja kócosan mégis szexin állt.

- Ugye nem siettem el a dolgokat? - hangja bizonytalan volt. Hogy elsiette e a dolgokat? Ezen jár az agyam amióta belépett az ajtón.

- Nem, dehogy. Minden jó így. - mondtam és kezeim közé fogtam kicsit borostás arcát és apró puszit hintettem ajkaira. Vigyorogni kezdett,mire kérdően néztem rá.

- Még nem kaptam ilyen aranyos puszit. - nevetett fel.

Cserébe adtam neki még több apró puszit. Az arcára, a homlokára, az orrára, a szájára. Imádom ezt a fiút. Mosolyogva bámult rám, tekintete örömmel volt tele és vággyal. Szemembe nézett közben két tenyerével megfogta a combom és megmarkolta őket, amitől belém fagyott a levegő. Megnyaltam a szám. Erre a tettére sem számítottam. Ez a fiú csak meglepetést hoz nekem. Hozzám hajolt és újra egy heves csók csatába kezdtünk. Beleszédültem az érzelmek tengerébe és semmi mást nem akartam, csak érezni őt, minket, együtt.

Csókolózás közben csak arra tudtam gondolni, hogy érezni akarom a puha bőrét. Kezeim bátran vezettem végig mellkasán lefele, egészen a felsője aljáig. Lassan fel emeltem a vastag anyagot és be csúsztattam kezeim alá. A nadrágja szegélye mellett éreztem a medencecsont formáját, ahogy végig húztam sima hasán ujjaim, majd lomhán felfelé kúsztak kezeim, mint a kigyó amelyik kész lecsapni a prédájára. A mellkasán végig simítottam és éreztem heves szív verését. Újra lefelé irányítottam kezeim, ám ezúttal megfogtam a kapucnis felsője végét és szándékomban állt levetni róla. Úgy tűnt nem zavarta a dolog, hagyta, hogy lerántsam róla a ruha darabot ezzel felfedve mellkasát és hasát előttem. Haja összekócolódott A hasa alján, bal oldalt, elidőztem szemeimmel, majd megsimítottam azt a részt ahol egy fekete értelmetlen rajz volt felvarratva fehér bőrére. Ezt nem is láttam eddig. Több mint fele bent csüngött a nadrágja alatt. Gondolom a tetováló művész boldog volt, amikor alkotta.

- Egy régi haverom csinálta. - szólalt meg rekedt hangon magyararázat képen. Ennyire nyilvánvaló volt az arckifejezésem? Válaszul csupán megvontam a vállam és nem fordítottam felé túl nagy figyelmet. Helyette folytattam amit elkezdtünk. Szemébe néztem, kezeim a mellkasának támasztottam és hátralöktem az ágyon majd fölé kerekedtem és megcsókoltam.

KözelebbWhere stories live. Discover now