tizenötödik fejezet

3.6K 120 21
                                    

A P R I L

🌹

Nathan lassan lefektetett az ágyra, fölém magasodott majd újra megcsókolt. Kezeit lassan végig húzta mellkasomon egészen a blúzom aljáig, amit megragadott és akaratosan húzott le rólam. Szeme elé tárult a kivágott csíkos pólóm. Nagy szemekkel nézett rám.

- Most mi van? Nem akartam, hogy megfázzon a derekam! - néztem rá összevont szemöldökkel. Úgy csinált mintha nem látott volna még pólót hosszú újú blúz alatt.

- Nyugi édes, nem a póló miatt akadtam ki. - mosolygott pimaszul. Én összepréseltem az ajkaim kínomban. Hát persze, hogy nem a csíkos pólón akadt meg a szeme.

Lehajolt és folytatta amit abba hagyott. Csókolgatott, az ajkamat, a nyakamat, az államat, közben lehúzta a pólót is rólam és a fehér masnis melltartómban feküdtem alatta. Ő rajta már rég nem volt póló...Még a konyhában levettem. Mielőtt bármi más elhagyta volna a testemet, gyorsan kiugrottam alóla és az ablakhoz siettem, majd behúztam a sötételőket és becsuktam az ajtót. Fényes nappal volt odakint, ide bent mégis a félhomályban sokkal máshogy érintett minden. Ő hátra feküdt és vigyorogva figyelt engem ahogy szégyenlősen, mégis akaratosan és magabiztosan fölé mászok és át veszem az irányítást felette, majd újra és újra megcsókolom pimaszul miközben kezem bejárja testét.

🌹

Egy idő után egymás karjaiban feküdtünk a takaró alatt. Eszembe jutott, hogy még meg kell sütnöm a fánkot ezért megfordultam és felültem. Szétnéztem, hogy merre hevernek a ruháim. Nathan közelebb csúszott hozzám és megfogva a takarót körém csavarta a karjaival együtt. Megpuszilta a nyakam mire elmosolyodtam.

- Mennem kell a konyhába. - mondtam sóhajtva. Legszivesebben itt maradtam volna egész nap, lustálkodva és élvezve Nathan társaságát, de nem lehetett.

- Nem akarom, hogy elmenj. Maradj. - kérte. Nemlegesen megráztam a fejem, Nathan pedig kifújt egy nagy levegőt, majd eldőlt a párnák közé és magára húzta a puha takarót.

Összeszedtem a ruháimat és csak a kapucnis felsőmet vettem fel, mert az hosszú volt és mindent eltakart, akkor is ha csupa sár volt. A többi ruhám a kezembe tartottam, miközben ki néztem a folyosóra és megbizonyosodtam arról, hogy abszolút senki sem fog velem szembe jönni, átmentem az én szobámba ami két ajtóval arrébb volt.

Felvettem tiszta ruhákat magamra és kimentem a konyháig, hogy ellenőrizzem a tésztát. Késznek véltem és rögtön elő is készítettem az első adag sütni való fánkot. Utánna leültem az egyik székre és töltöttem egy pohár üdítőt. Miközben szürcsölgettem elgondolkoztam azon, ami az elmúlt egy órában történt, és fülig érő mosoly szökött arcomra. A számos elcsattant csókok közbeni gyengéd érintések, a bőrünk egymáshoz simulása finoman. Kellemes borzongás futót végig testemen az emlékeket felidézve, melyek mellé képek társultak, melyek örökké elmémbe égtek. Ugyanis nem ez volt az első alkalom, de többet ért és több érzelem volt minden egyes érintésben. Gondolataimat a csengő egyenletes hangja szakított félbe s mint akit fejbe kólintottak tértem vissza a valóságba. Pár pillanatba bele telt mire felfogtam, hogy valóban csengettek és nem csak elképzeltem. Amikor felálltam és kissebb fokra húztam a tűzet a fánk alatt újra megszólalt a csengő. Remélem a nagyit nem költötte fel a hang.

Nathan a szobája ajtajában álldogált felöltözve és ugyanolyan meglepődötten és kívámcsian nézett rám, mint ahogy én méregettem a bejárati ajtót a szűk folyosó végéből. Az ajtóhoz siettem és a kulcsra zárt barna régi módi ajtón kimentem és a kerítésen át láttam egy fehér autót a miénk előtt parkolva majd észrevettem egy alakot a kapu előtt álldogállva. Odalépek és kinyitom a kaput. Szemem elé tárul egy nálam nem sokkal idősebb fiatal ember. Szőke haja feje tetején rendezett kontyban állt, barna szemei voltak, kicsit hosszúkás arca, vékony mégis pufika ajkai mosolyra húzódtak ahogy rám nézett. Szája körül szőke, rövid szakáll és bajusz uralkodott. A nyakán végigfutott egy fura tetoválás aminek értelmét nem láttam. Biztos van többi része. Magasabb volt nálam legalább egy fejjel, szürke farmert és fekete bőrdzsekit viselt ami alól kinn csüngött kockás ingének az alja.

KözelebbWhere stories live. Discover now