Perspectiva lui Justin
-Chuck? A intrebat ea respirand greu .
Scena care tocmai se desfasura in fata mea era de nedescris . Ochii lui Britney pareau atat de speriati incat puteam jura ca o sa fuga tipand chiar in acel moment . Maxilarul imi cazu in pamant atat de tareincat ma durea . Tot corpul imi era amortit . Cu greu mi-am indreptat capul spre Chuck care pur si simplu zambea ca prostul . Toata lumea in afara de mine , de Britney si spre mirarea mea Matt , zambea . Erau atat de fericiti crezand ca au facut un lucru bun aducandu-l pe „iubitul” lui Brit aici . Am inchis gura , intorcandu-ma din nou cu fata spre Britney care abea se mai tinea pe picioare .
-La multi ani , iubito ! A spus Chuck , apropiindu-se inca un pas de papusa mea , cu bratele indreptate spre ea .
Atunci am reactionat , dezmortindu-mitoti muschii . Nervii deja isi faceau aparitia in corpul meu cand el a mai facut inca un pas spre ea , ajungand aproape de mine . M-am incruntat atat de tare incat capul ma durea . James a facut un pas spre Britney cand picioarele acesteia cedasera . I-am multumit din priviri , cand am vazut ca nici el nu mai zambea .
-Ohh , haide , vino la iubitul tau , Britney ! A spus Chuck , apropiindu-se si mai mult de ea .
-Ah ! A scos B. Un suierat scarbit punandu-se in spatele lui James .
Era foarte bine ca James era in fata lui Brit , pentru ca eu trebuia sa ma ocup de Chuck .
-Nu vrei sa iti saruti iubitul , Britney ?
Punea paie la foc , la dracu’ ! Simteam cum imi bubuie capul din cauza nervilor .
-Ok , asta e ! Iesi afara ! Am spus eu punandu-mi mainile pe pieptul lui si impingandu-l dur spre usa de sticla care ducea spre gradina din spate .
Toata lumea a reactinonat in acelasi timp urmandu-ma si spunandu-mi sa ma opresc sau sa incetez cu rahatul asta .
-Care e problema ta , omule ? A intrebat Chuck cand am ajuns afara .
-Problema mea ? Am ras eu batjocoritor . Care e problema ta , London-ezule?
L-am impins din nou plin de furia care imi pulsa in vene .
-Justin , fiule , opreste-te , haide in casa ! O sa vorbim si totul o sa fie bine . A spus tata , venind in spatele meu .
-Daca vrei sa nu primesti un pumn , chiar in momentul asta , cred ca mai bine te-ai indeparta , tata ! Am spus eu , inca privindu-l pe Chuck .
Susoteli se auzeau in jurul nostru , dar am incercat sa le ignor pe cat posibil .
-Deci , sa inteleg ca tu vrei sa te pui cu mine , nu e asa ? Atunci nu stii cu cien te amesteci , pustiule ! A spus Chuck apropiindu-use usor de mine , cu mainile in buzunare .
-Ohh , ba cred ca te-am mai vazut o data . Stii unde ? Cerseai in Brooklin ! I-am raspuns rautacios .
Incruntarea lui devenea evidenta atunci cand mi-a aruncat un pumn in stomac . M-am enervat si mai tare decat eram si i-am dat un pumn atat de tare in falca incat cred ca i-am mutat maxilarul intr-o parte .
-Ce ai de castigat din asta , prostule ? M-a intrebat Chuck aruncandu-si pumnul in aer , pentru ca nu m-a nimerit .
-Satisfactia de a te bate , idiotule ! Am raspuns , dandu-i un alt pumn in stomac .
Perspectiva lui Britney
Nu ma puteam misca . Pur si simplu stateam agatata de James . Vroiam sa merg afara sa vad ce se intampla , dar nu aveam puterea necesara . Inca eram in stare de soc . Usor , am alunecat de pe umarul lui James pe podeaua rece . Genunchii m-au durut cand am atins pamantul , dar am incercat sa nu ii bag in seama . Ochii imi erau pierduti undeva departe , adanciti in amintiri dureroase .
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Teen FictionAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...