Capitolul 11 : Soulmates

1.9K 78 4
                                    

Perspectiva lui Britney

-Ce ?! Gabriel , stai putin !

Ca si cand nu m-ar fi auzit , Gabe a facut rapid dreapta intrand in bucatarie . Mi-a cazut maxilarul in pamant si ochii mi s-au marit atat de tare incat ma dureau . Cine dracu’ se credea asta ?! Intra in casa mea si imi zice ca tresa’ plecam acuma repede ?! Cand mi-a zis mie cineva vreodata ce trebuie sa fac ? Va spun eu..nimeni !

Am pasit nervoasa spre bucatarie , intrand si rezemandu-ma de tocul usii . Gabe statea linistit , rezemat de masa , sorbind din cana mea de cafea . Mda...se pare ca Jenna s-a gandit la toate inainte de a pleca , inclusiv de cafeaua mea . Dar stai putin . CADRU ! Cumva bea din cana mea de cafea cu Tom si Jerry ?!

-Sigur , Gabe , intra in casa . Fa-te comod , bineinteles . Vrei cafea , nu ? Desigur , poftim cana mea . Am spus sarcastica , incrucisandu-mi bratele la piept .

El doar a ras cu capul in cana . M-am incruntat , incercand din rasputeri sa nu rad , pentru ca sincer , situatia era intr-un fel ciudat , comica .

-Hmm...a spus el , ridicandu-si ochii pentru a ma privi . Merci , Brit !

M-am dus la el , lovindu-l in joaca . S-a ferit , razand . M-a prins de talie astfel incat sa nu ma pot misca . Am ras si eu . Fiind mai inalt decat mine , s-a ridicat pe varfuri , luand inca o gura din cafeaua mea .

-Mmm...ce cafea buna ! Mi-a facut in ciuda , chicotind .

M-am zbatut si mai tare , razand zgomotos .

-Gata , Brit ! A ras el , lasand cana pe masa , mai mult goala decat plina .

Mi-am apropiat buzele , punandu-mi mainile in solduri si afisand privirea care mai mult ca sigur spunand „pe bune?!”

-Ok , nu face fata aia ! A ras el nervos . Fugi si imbraca-te !

Am ramas nemiscata .

-Ohh , da ! Vrei explicatii , nu ?

-Acum iti dai si tu seama ?! Am ras , revenind la o pozitie normala .

-Sunt blond nu vezi ? A ras el , indicand spre parul lui des si auriu .

Am ras , suindu-ma pe masa .

-Si eu sunt blonda , dar asta nu inseamna ca sunt grea de cap .

A avut exact reactia pe care o asteptam ; a ras .

-Ok , blondo ! A spus el , accentuand cuvntul „blondo” .

Ofensata , mi-am incrucisat bratele la piept .

-Adica....vreau sa zic...aaa...Britney ! S-a balbait , punandu-si mainile in fata pieptului i pozitie de aparare .

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum