Capitolul 3 : I'll do what ever it takes to know that you're ok

1.9K 120 4
                                    

Perspectiva lui Justin 

Cioburi...la dracu’ ! Si acuma ce ?! Pentru ca nu gaseai nici un doctor intreg la cap sa ma ajute cu chestiile astea la 3 dimineata . Mai bine faceam un dus si ma bagam in pat . Nu aveam ce face . Maine dimineata o sa merg la doctor si o sa vad ce se intampla . M-am dezbracat de tot si am pasit sub dus . Ohh , la dracu’ ! Ce tare ustura ! Am incercats ama spal cat de repede am putut , uitandu-ma in jos si vazand cum cateva cioburi cad pe podeaua cabinei de dus . M-am infiorat , amintindu-mi de bataie . Chuck , o merita ! O merita cu varf si indesat , pentru ceea ce i-a facut papusii mele . Nu era vina ei . Era a lui , a abuzat ce naiba ?! M-am uitat din nou la spatele meu unde tot au mai ramas cioburi si zgarieturi urate . Am iesit nervos din baie , aruncand hainele din seara asta in cosul de rufe . M-am imbracat cu un tricou alb si o pereche de pantaloni de pijama albastrii inchis . Am stins lumina si m-am bata in pat , asezandu-ma pe burta , pentru ca spatele sa nu ma mai doara chiar in halul acela . Am luat telefonul de pe noptiera si l-am asezat intre perne , pentru a fi mai la indemna . 

“She had them Apple Bottom Jeans 

Boots with the fur

The whole club was looking at her…” 

Suna incet melodia . Stiam prea bine cine este . Melodia asta era doar a lui Britney , pentru ca o descria perfect . „Tot clubul se uita la ea ! „ Da...asa este . Era un mesaj . 

„Hey ! Dormi ?! „ 

„Crezi ca as putea daca tu nu esti aici ?! ... „Am tastat eu repede . 

Britney : „Dragut...si cand te gandesti ca eram in stare sa dormim si pe podea , in sufragerie , langa ai nostrii...si acuma nu mai avem somn ! „ 

Justin : „Imi e dor de tine ...” 

Britney : „Si mie ... Dar astea sunt conditiile ! Trebuie sa ne adaptam , chiar daca nu vrem ! J „ 

Justin : „Da...probabil ... Dar...Vroiam sa te intreb ... Esti ok , pentru faza cu ai tai ?! „ 

Britney : “Da ! De fapt mi-am dat seama de cat de mult semanau cu noi cand ne-am intalnit iti ami amintesti ?! J „ 

Justin : „Cum as putea uita ?! E imposibil ! De atunci cred ca esti <> mea ! „ 

Britney : „Stii ca asta te face <>meu , nu e asa ?” 

Justin : „Mi-ar face placere ! „ 

Britney : „Te iubesc ! „ 

Justin : „Si eu te iubesc ! „ 

Britney : „Cred ca ar trebuii sa merg la culcare acum ! „ 

Justin : „Dormi , London-ezo ! Noapte buna ! „ 

Britney : „Mai taci ! J Noapte buna ! „ 

Am oftat punand telefonul pe podea si impingandu-l un pic , ina sa fel incat a patinat usor pana aproape de dulap . 

Perspectiva lui Britney 

4 : 45 . Ohh , la dracu’ ! Nu pot dormi !!! Oare Justin s-a culcat ? Ar trebuii sa verific . M-am dat jos de pe canapea , zabovind putin la ceea ce trebuia sa fac . Mi-am trecut mana prin par , dandu-i drumul din elasticul care il tinea strans la spate . Prin casa nu as putea sa o i-au pentru ca as trezii pe toata lumea ... Deci...as putea intra pe balcon . Asta e ! Am mers incet pe balcon si am masurat distanta ! Hmm ... Doua etaje ! Perfect , Britney ! Ce faci acum? Ohh , haide ca esti desteapta ! M-am uitat ind reapta mea si am vazut un alt balcon si inca unu’ si inca unu’ apoi al meu si apoi al lui Justin . Asta e ! Ar cam trebuii sa sar nu ? Doamne ajuta ! Mi-am facut avant si am sarit , agatandu-am de celalalt balcon . Na’ ca am ajuns si maimuta ! Ce nu face Britney pentru Justin ? 

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum