PERSPECTIVA LUI JUSTIN
-Maestrul in persoana ! A spus el zambind .
-Ai pus ghilimelele de rigoare la „meastru” nu e asa ? Am intrebat eu rautacios .
-Justin iti dau un sfat prietenesc si sincer : Lasa-te ! Ironizia nu e pentru tine !
Si-a ingustat un pic ochii , dand aprobator din cap . Mi-am dat ochii peste cap . Cred ca tipul a cazut in cap la nastere , ca altfel nu pot sa imi explic prostia din capul lui . Ori in loc de neuroni avea tarate .
-Omule , ai ceva de spus sau nu ? Timpul meu e destuld epretios si nu prea cred ca imi pot permite sa il pierd cu cu aurolacii pierduti in jurul casei mele ! Am spus dur .
Prea multe evenimente s-au petrecut in seara asta . Evenimente care m-au derutat total . Numai de Chuck nu aveam eu chef acuma .
-E vorba de Britney ! A spus el serios , facand un pas spre mine , incercand (jalnic!) sa ma intimideze .
-Mda...mi-am dat si eu seama de chestia asta de prima data cand ai pus piciorul in casa mea .
-Te crezi smecher , nu ? pentruc a esti iubitul ei . Dar voi doi nu faceti altceva decat sa va sarutati si sa va faceti declaratii de amor ghebos nu faceti altceva . Dar niciodata nu a fost a ta cum a fost a mea . Mi s-a daruit mie si nu tie . A spus el dur .
-Care daruit , Chuck ? Tu ai violat-o asta ai facut !
-Asta e ceea ce te-a facut ea sa crezi !
-Ce vrei sa psui ? M-am incruntat eu confuz .
A pufnit intr-un ras isteric uitandu-se amuzat la mine . Ce dracu’ ?!
-Vezi , Justin ? Asta e diferenta dintre noi doi . Eu superios , tu inferior . Dumnezeule ! Trebuia sa vezi ce fata ai facut ! A inceput sa rada din nou .
-Mda...prostul rade de ce isi aminteste nu de ce vede ! Am mormait eu intorcandu-mi privirea intr-o parte spre un copac un pic mai indepartat .
Cand s-a mai linistit s-a uitat din nou la mine .
-Asa , am violat-o si ? Vrei sa aflii detalii ca sa iei notite ? Asculta aici ! A fost buna , de fapt , a fost foarte buna !
-Ohh , mai taci ! Am spus eu usor enervat . Cred ca nici nu stiai ce sa faci cand te-ai vazut la fata locului . Sa intri sau sa iesi !
-Uite cine vorbea...Scobitoarea !
Ma , asta sigur are 18 ani ? ca se comporta ca unul de cinci ani .
-Hai sictir ! Am raspuns .
Pai ce ? Eu puteams a ma las mai prejos ? Cred ca cine ne vede pufneste in ras . Ne ciondaneam de parca nu ne mai ajungea tot New York-ul !
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Novela JuvenilAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...