Capitolul 2 : I'll stand by you even if I have to stay awake all night long

2.2K 119 4
                                    

I’ll stand by you even if I have to stay awake all night long

Perspectiva lui Britney

Am cascat usor , invartindu-mi ochii prin camera care era deja luminata mult prea puternic . Stateam aici de vreo doua ore . Mi-am indreptat privirea spre ceasul de pe perete . Incruntandu-ma , am icnercat sa vad cat e ora . 2 : 17 . Mi-am lovit capul de marginea canapelei frustrata . Ochii ma usturau , incat aveam senzatia ca stau cu o ceapa in fata . Din cand in cand mai incercam sa inchid ochii dar tata spunea dur „Britney” si eu ii deschideam inapoi . Nu stiu de ce mai statea aici , stia ca daca eu nu vreau , el nu afla nimic , dar ca de obicei isi incerca norocul . Fraierul . Si ca sa fie o scena din Familia Adams , si-a adus si ajutoare . Pe cine credeti ?! Logan . „Exact persoana potrivita!” . Doamne , fata lui era de nepretuit cand tata l-a chemat .

FLASHBACK

Tata se tot uita ba la mine , ba la Justin . Zici ca nu stia pe cine sa aleaga . Britney . Justin . Britney . Justin . Britney . Justin . Britney . Justin . irtne...In fine nu asta conteaza .

Logan trecea linistit prin spatele unei canapele cu un bol cu cereale si cu telecomnada de la televizor in maini .

-Logan , nu vrei sa afli ce s-a intamplat in seara asta ? L-a intrreabt tata uitandu-se la mine .

-Aaa...nu , merci...Sunt bine asa ! A raspuns Logan , aruncand telecomanda pe canapeaua care era libera .

-Logan , stai jos ! A spus tata furios .

Logan s-a asezat imediat pe canapea raspunzand repede :

-Da , domnule...adica...da , sigur....Si-a indreptat privirea spre noi , iar apoi a vorbit : Bun...Deci , copii , aveti ceva de spus ?

-Nu ! Am raspuns cu Justin la unison .

-Perfect ! A spus el , ridicandu-se si aratandu-ne scarile . Mergeti sus !

-In sfasit ! Am murmurat eu ridicandu-ma .

-Stati jos ! A spus tata , ridicandu-se .

Ne-am asezat .

-Mergeti sus !

Ne-am ridicat .

-Stati jos !

Ne-am asezat .

-Mergeti sus !

Ne-am ridicat .

-Stati jos ! A tipat tata .

-Bine , stam jos ! S-a dat batut Logan , usor speriat , asezandu-se inapoi pe canapea .

Am oftat si ne-am reluat locurile de dinainte .

END OF THE FLASHBACK

Picioarele ma dureau atat de tare din cauza tocurilor incat imi venea sa innebunesc . Deja imi imaginam cum ar fi sa imi dau un pantof jos si sa i-l arunc lui tata in cap . Asa ca mi-am alsat imaginatia s-a zboare . Imi scot pantoful din picior si il tintesc pe tata fix in varful capului , iar apoi totul se umple de sange . Am tresarit usor uitandu-ma spre pantofii mei , care din fericire erau la locul lor . Imaginatie bolnava .

Perspectiva lui Justin

Mda...si se pare ca am ramas numai eu cu Britney si familiile noastre , avand in vedere ca ceilalti s-au dus la culcare . „Hai , echipa!” .Mi-am rezemat spatele de marginea canapelei oftand . Parca aveam ace care ma intepau in spate . Ce naiba e cu mine ? Cred ca e din cauza oboselii . Mi-am indreptat privirea spre mama care tocmai vroia sa treaca peste gramada de ciobri de pe podea , pentru a lua niste farfuri de pe masa .

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum