Perspectiva lui Justin
Apa rece inca imi curgea deasupra capului , facandu-mi tot corpul sa inghete . Viziunea imi era incetosata , dar gandurile incepeau sa devina din ce in mai clare si mai urlatoare in minte mea .
Fragmente de amintiri imi zburau prin cap , ametindu-ma total . Am inchis ochii si am incercat sa ma adun , punand cap la cap imaginile care se agitau in minte mea ca dopul de la o sticla de sampanie .
Ma revedeam pe mine , intinzandu-ma spre sticla de vodca si apuacnd-o , mergand cu ea spre masa . O vedeam pe Britney implorandu-ma sa ma opresc si eu urland la ea sa ma lase in pace . Imi vedeam tatal sarutandu-se cu Sasha in fata tribunalului , nepasandu-i de ce se intampla in jurul sau . Ma vedeam pe mine , lovind-o pe Britney de nenumarate ori cu spatele de frigider fara sa imi pese de cat de tare o durea . Palngea si ma implora sa ma opresc fiindca o raneam , dar eu nu m-am oprit . Ba chiar am inceput sa o amenint , la randul meu , cu violul si sunt destul de sigur ca am numit-o de mai multe ori curva si tarfa .
Ochii mi s-au deschis dureros de repede , si am simtit ca mi se opreste respiratia . M-am uitat la Gabriel care parea la fel de socat ca si mine . Speram ca totul sa vina din imaginatia si din visele mele stupide , dar cand i-am vazut fata , eram sigur ca facusem toate acele lucruri .
-Drace’ ! Am spus socat , oprind jetul de la apa
-Da , asta am spus si eu cand te-am vazut peste Britney , in bucatarie A spus Gabe , sarcastic , apucandu-ma de umar si ajutandu-ma sa ies afara din dus .
Simteam cum corpul imi tremura din toate incheieturile , dar am incercat sa nnu ma gandesc la asta , lucru care nu era asa de usor cu dintii clantanindu-mi zgomotos in gura Gabriel mi-a ridiat dur mainile in sus , trangadu-mi tricoul peste cap . Mi-a pus un prosop peste umeri si l-a asezat in asa fel incat sa imi stea si peste cap .
M-am incruntat si mi-am strans prosopul in jurul umerilor si trecand pe langa el , intrand in dormitor . M-am asezat pe pat , cu capul in maini , oftand .
-Ce am facut ? Am intrebat , mai mult pentru mine .
Nu asteptam nici un raspuns . Stiam prea bine ce am facut , ceea ce faceam in continuare si ceea ce nu ar fi trebuit sa fac niciodata . Am ranit-o si...probabil ca o mai raneam fara ca macar sa imi dau seama M-am ascuns in spatele bauturii exact ca lasul care era in spatele exteriorului tare .
-Intrebarea corecta este de ce ai facut-o , Justin . Nu ceea ce ai facut . Faptul e consumat acum , nu cred ca poti da timpul inapoi . Acum trebuie sa ne gandim la o metoda prin care sa rezolvi situatia . Asta daca tu crezi ca mai poate fi rezolvata . Dar dupa felul in care Britney plangea si tremura nu prea cred ca ai prea multe sanse . A facut o pauza , destul de lunga , in care probabil a asteptat raspunsul meu , care nu a venit . A vorbit din nou . Si ridica-te de pe pat ca uzi paturile . M-a apucat de umar si m-a ridicat , obligandu-ma sa ma tip pe picioare .
Nu il puteam intelege . Ii vedeam buzele miscandu-se si in acelasi timp ii auzeam si vocea , dar nu intelegeam nici un cuvant pe care el il rostea . Incepeam sa cred ca probabil intram intr-o stare severa de soc , dar nu ma inteleresa . Tot ceea ce se afla in jurul meu nu mai avea nici un fel de claritate , asa ca am inchis ochii sperand ca gandurile si viziunea imi vor deveni mai clare in momentul in care ii voi deschide din nou . Mare greseala . Descopeream ca nu mai aveam puterea necesara pentru a face o miscare , asa ca am hotarat sa las intunericul sa ma cuprinda . Durerea din pieptul meu devenea din ce in ce mai grea , ca si cand ma tragea in jos .
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Novela JuvenilAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...