Perspectiva lui Britney
-Ce cauti aici ? Am soptit , printre dinti , dandu-ma un pas in spate .
Camera mea era inca intunecata , ceea ce facea toata scena sa para si mai infricosatoare decat era deja . El stand pe scaun in fata mea , aplecat , cu mainile pe genunchi si privindu-ma pe sub gene , ca un vanator care isi padeste prada , a fost lucrul care imi ingheta sangele in vene . Dar privirea lui nu era una de gheata ca de obicei , ori nepasatoare , ci era una care exprima numai regretul si ingrijorarea . M-am incruntat vizibil , chiar si in intunericul din camera .
-Britney...A murmurat , ridicandu-se de pe scaun , cu o mana ridicata spre mine in semn ca nu imi va face nici un rau .
Nu il credeam . Asta era un alt joc sau plan a lui Chuck Bass din care se pare ca si eu faceam parte . Nu puteam lasa acea privire sa sparga zidurile de aparare pe care le construisem impotriva lui cu atat de multa munca grea .
-Stai acolo ! Am spus repede , ridicand si eu o palma in fata mea , in semn de aparare .
A oftat , dar s-a resemnat , asezandu-se inapoi pe scaunul lui , lasand capul in jos . Mi s-a parut ca am auzit un „imi pare rau...” venind dinspre buzele lui , dar nu am indraznit sa il intreb daca a zis ceva .
Mi-am incrucisat bratele la pipet , asteptand urmatoare lui miscare , care spre mirarea mea , nu a aparut . Nu stiu de ce , dar ma asteptam sa tipe la mine cum facea de obicei sau sa imi faca avansuri , incercand sa ma faca sa ma culc cu el din nou , dar nu a facut nimic . In mod normal , as face misto de e , dar nu si acum , cand stateam singura cu el in intunericul camerei mele.
-Ce cauti aici ? L-am intrebat rece .
Ma gandeam ca exista si optiunea a doua . Puteam oricand sa tip dupa Justin sau Gabriel sa vina sus , dar oare chiar eram dispusa sa risc ca vreunul dintre ei sa fie raniti din cauza mea din nou ? Categoric nu ! Trebuia sa ma descurc singura cu Chuck de data asta .
-Am venit sa vad ce faci...cum te simi . A raspuns el , nici o urma de bataie de joc fiind depistata in vocea sa , in timp ce se ridica din nou de pe scaunul ala nenorocit .
-Ei bine , ai vazut ! Acum pleaca ! Am spus repede , indicandu-i usa de la balcon .
I-as fi aratat usa de la dormitor , dar nu voiam ca Justin sa se aleaga cu inca un pumn rosu timp de o saptamana sau mai rau , cu un ochi vanat .
Putin imi pasa mie ca la ora actuala , Chuck avea o vanataie mare si albastra in dreptul buzelor si inca una exact langa ochiul drept . Din partea mea ii puteam cadea ochii in farfurie in timp ce manca, atat timp cat statea cat se poate de departe de mine .
-Trebuie sa vorbim . A spus el , privindu-ma ingrijorat .
M-am incruntat . Nu il mai intelegeam . Acum cateva zile era in stare sa ma violeze , iar acum isi facea griji pentru mine ?! Suferea cumva de dubla personalitate ?!
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Teen FictionAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...