Capitolul 14 : Let me be your hero

1.4K 73 3
                                    

Perspectiva lui Justin

-Unde crezi ca te pleci , Justin ?! A tipat tata la mine , cand am iesit din casa bunicii .

Am vrut sa nu il bag in seama si sa continui alergatul spre aeroport dar m-a prins de brat trangadu-ma inapoi .

-Ce dracu’ vrei ?! Am intrebat eu nervos .

-Sa stiu unde pleci , idiotule ! A tipat din nou la mine .

Eram nervos . Eram nervos pe mine insumi ca am putut fi asa un mare cretin incat sa cred ca as putea-o insele pe Britney , ca as putea sa ii calc in picioare increderea in picioare ! Off , drace’ ! Ce e cu mine ?!

-Raspunde , boule ! A urlat tata .

M-am incrutat . Nu era de ajuns ca si asa eram cu nervii intinsi la maxim ... Mai trebuia sa vina si asta sa ma injure ?!

-Asculta bine aici ! Am spus tragandu-l de gulerul tricoului . Mai bine taci din gura inainte de a face contact cu pamantul ai inteles ?! Si m-ai lasa-ma dracului’ in pace ! Niciodata nu ti-a pasat de mine sau de ceea ce am facut ! Nu iti va pasa nici de acum in colo . Am spus si l-am izbit de pamant .

Mi-am trecut nervos mana prin par si m-am intors pe calcaie continuandu-mi drumul spre iesirea din curte .

-Te duci inapoi la ea , nu ? A tipat tata dupa mine .

M-am oprit uitandu-ma cunfuz la el .

-Ce ?! Am intrebat .

-La Britney ! A spus tare .

M-am incruntat si mai tare uitandu-ma ca tampitu’ la taicamiu care se ridicase de pe jos , venind cu pasi mari spre mine .

-Care e problema ta ?! L-am intrebat cand era in fata mea .

-Te duci la curva aia , nu ? A intrebat el usor nervos .

WTF ?!

-Ohh , tocmai nu ai zis asta ! Am spus , simtind cum furia imi curgea prin vene , si cum palmele mi se strang in pumni pe langa corp .

-Asculta bine , baiete ! Tipa’ aia e doar o tarfa de Londra , care ajunge prin paturile tuturor si nu s eva linisti pana cand nu va ajunge si in patul tau !

„M-a violat , Justin ! Chuck m-a violat !” Cuvintele lui Britney imi rasunau in cap ca un ecou . Ea nu era o tarfa . Daca Chuck nu o voilase cand era o boboaca , atunci ea nu s-ar fi culcat cu toata rasa masculina din Londra , pentru a demonstra ca si femeile pot frange inimile barbatilor . Asa cum Chuck i-a furat inocenta , asa vroia si ea sa faca cu fiecare barbat care i se arata in fata ochiilor , in afara de mine , pentru ca eu am demonstrat de la bun inceput ca eram un nesimtit , insesibil care isi batea joc de fete , exact la fel cum facea si ea cu baietii .

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum