Perspectiva lui Britney
-Hey ! Ce s-a intamplat ? A intrebat Gabriel , luandu-ma in brate cand am iesit din casa .
-O sa iti povestesc pe drum ! Hai sa mergem ! Am spus eu , dandu-i drumul .
M-am incruntat incercand sa nu plang din nou . Nu imi placea sa plang . Ma facea sa par slaba . Iar eu nu eram asa...Cel putin incercam sa nu fiu . Simteam o durere puternica in stomac , care imi facea greata , dar incercam pe tot posibilul sa o ignor . Il vroiam pe EL . Si il vroiam langa mine . Dar ma durea...si am durea faptul ca el nu avea incredere in mine . De cand Chuck a venit in New York , parca a innebunit de tot . Parca nu mai e el . Il preferam de 1000 de ori New York-ez snob decat cel care a devenit acum .
Gabe mi-a deschis portiera de la masina lui facandu-mi semn cu capul sa intru .
Am oftat , intrand . A inchis portiera lasandu-ma singura cateva secunde pana cand el a intrat la locul lui din masina .
Mi-am intors capul spre casa , ochii fugindu-mi automat spre camera lui Justin unde lumina era inca aprinsa . Dumnezeule ! Habar n-ai cat te iubesc , Justin ! Am gandit eu , cand masina a pornit , plecand din fata casei .
Nu am mintit . Chiar il iubeam ! Dar in aceasta seara am descoperit o noua parte a lui Justin . O parte care m-a speriat ca dracu’ ! Il stiam pe baiatul rau , il stiam pe baiatul dulce si iubitor , dar nu il stiam pe cel mai important . Pe baiatul furios , irascibil , nervos si nemilos . Si imi era frica de aceasta parte a lui . Nu imi era frica de faptul ca m-ar putea lovi sau ceva de genu’ pentru ca stiam ca niciodata nu mi-ar face asa ceva . Imi era frica ca ma va rani emotional , ca imi va sparge inima in mii si mii de bucatele , si ca eu nu voi mai fi in stare sa le reunesc .
-Britney ! A tipat Gabriel , facandu-ma sa tresar .
-Da , Gabriel ! Am tipat si eu al fel de tare ca si el ca sa vada ce bine e sa iti urle cineva in ureche .
-Ai auzit macar ce te-am intrebat ?
-Aaa....nu....scuze...poti repeta ?
-Ce s-a intampalt intre tine si Justin in seara asta ? A intrebat el calm , uitandu-se atent la drum .
-Ok...O sa iti zic , dar promite-mi ca nu o sa spui la nimeni .
-Promit...A spus el .
-Bine....Am mers pana la hotelul lui Chuck in seara asta....
-CE?!A urlat el , punand frana brusc .
Am pus mana pe bordul masinii incercand sa ma mentin cat de cat dreapta .
-Aaaa...da...si merci ca ma intelegi , Gabriel ! Esti mai rau decat Justin !
-Ohh , nu scuze ! Continua .
Perspectiva lui Justin
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Ficção AdolescenteAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...