Capitolul 17 : Home alone

1.4K 83 6
                                    

Perspectiva lui Justin

Incepeam deja sa ma panichez...Chiar daca nu stiam despre ce vrea Britney sa vorbeasca , mai mult ca sigur ca nu putea fi de bine . Felul in care isi frangea mainile si modul in care isi privea constant tenesii imi confirma chesti asta .

Am oftat .

-Britney , ce s-a intamplat ? Am intrebat , sprijinindu-mi coatele pe genunchi .

-Ce ai zice daca ti-as spune ca...? A mormait ultima parte , asa ca nu am auzit-o .

Mi-am indreptat privirea spre ea , incruntadu-ma .

-Poftim ? Am intrebat confuz .

-Ce ai zice daca ti-as zice ca sunt insarcinata ?! A tipat ea , deodata , facandu-ma sa tresar .

Vroiam sa spun un lucru inteligent de genu „as spune ca nu e copilu’ meu” , dar privirea ei imi spunea foarte clar ca nu glumeste chiar deloc . Respiratia mi s-a oprit si ochii mi s-au marit instantaneu . Ce as spune daca...Asteapta ! E insarcinata ?! Cum mama’ dracului’ poate fi insarcinata daca eu m-am culcat cu ea doar de...cateva...ori ?!

Mi-am mutat privirea de pe fata ei , nevrand sa vada socul care mi se reflecta in ochi .

Si acum ce ?! Faptul era deja consumat...Brit era ...insarcinata cu copilu meu . Nu stiam ce sa fac...Eram confuz si...socat ?! Nu puteam gandi prea bine . In orice caz nu aveam de gand sa o las singura . Nu acum cand are nevoie de mine...

Ne vom descurca ! Nu prea stiu cum , dar o vom scoate la capat . Avortul nici macar NU intra in discutie ! Nici macar nu am gandesc ! Nu puteam sa ii spun pur si simplu „Britney , nu ma intereseaza ! uite i-a banii astia si du-te la avort ! Si apoi cand te intorci sa cumperi si niste prezervatise daca mai ai chef sa te culci cu mine ! „ As suna ca un animal nenorocit si in plus nu as putea face asa ceva niciodata pentru ca...la dracu’ ! Imi pasa ! Si imi pasa mult prea mult petru a-mi bate joc pur si cimplu ! O sa pastram copilul asta orice ar fi ! Am sa imi i-au un job si o sa cumpar un apartament inc are sa ne mutam si in care sa ne crestem copilu’ ! Nu prea stiu ce o sa fac cu cheltuielile si cu facturile la apa , lumina , etc .

Rasul isteric a lui Britney ma trezi la realitate . M-am uitat confuz la ea , incercand sa imi dau seama de ce rade .

-Trebuia sa iti fi vazut fata ! Ha ha ha ! Era de ... ha ha ... de nepretuit ! A spus ea printre hohote de ras .

Inca o priveam ca prostu’ , neintelegand de ce rade . Si atunci mi-a picat fisa ! Isi batea cumva joc de mine ?!

-Bai , Britney...Am tipat jumatate frustrat si jumatate amuzat . Tu esti gravida sau nu ?!

Radea atat de tare incat a cazut de pe canapea .

-Nu ! A ras ea in lovind masa cu aplma . Dumnezeule Mare ! Fata ta !

Gura mea a fosrmat un o perfect . Nu stiam daca ar trebuii sa fiu suparat , frustrat sau amuzat de toat situatia asa ca am inceput si eu sa chicotesc .

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum