Perspectiva lui Britney
-Nu pot sa port asta . Ma strange . Am spus , intorcandu-ma pe toate partile pentru a putea vedea fermoarul de la rochia albastra in care Jenny ma indesase .
Trageam de el de aproape cinci minute si tot nu reuseam sa il ridic . Nu intelegeam de ce trebuia sa port fix rochia asta , cand Jenny stie ca nu imi place sa ma complic cu haine pe care le imbrac greu .
Sunetul unei pudriere inchise si un rimel care loveste chiuveta se auzisera din baie si asta era un semn ca Jenny se hotari in sfarsit sa vina si sa ma ajute . A iesit din baie , fredonand niste versuri ciudate in germana si isi trecu mainile printre buclele lungi blonde , privindu-ma pe sub genele incarcate cu rimel negru .
-Britney , ce faci ? M-a intrebat , inceracand sa isi ascunda rasetul .
Se apropie de mine si puteam sa vad ca era complet schimbata fata de cum era acum cateva ore . Fardul negru care ii curgea peste obrajii palizi si decolorati era acum inlocuit cu fard maro inchis si asezat uniform pe ambele pleoape astfel incat orice urme de tristete sau suparare sa fie masccate perfect . Fata ei capatase din nou acea nuanta de bronz pe care numai fondul de ten de nu stiu cate sute de dolari o putea oferi , iar buzele ii erau scoase in evidenta de un ruj rosu mat .
-Nu pot sa o inchid . M-am plans , batand din picior ca un copil mic care nu si-a primit acadeaua dupa ce a mancat toata farfuria cu legume .
Se uita la mine ca si cand as fi avut trei capete si a inceput sa rade , dandu-mi mainile la o parte de pe fermoar si desfacandu-l de tot .
-Hei ! Am tipat la ea . M-am chinuit sa ridic fermoarul asta de atata timp si tu acuma il dai jos de tot ?
A chicotit , dandu-mi bretele jos de pe umeri si lasand rochia sa cada pe podea , dezvaluindu-mi lenjeria intima albastra care era in aceeasi nuanta cu materialul care tocmai imi parasise pielea . Mi-am privit corpul pentru cateva secunde in oglinda mare din camera mea . Gabriel a spus ca ar trebuii sa o las mai moale cu dulciurile in momentul in care am parasit toti apartamentul actualei lui prietene insarcinate . Cred ca avea dreptate . Poate ca ar trebuii sa mai dau ciocolata la o parte si sa mai ajung pe la sala din cand in cand . Nu puteam spune ca ma ingrasasem extraordinar de mult dar in locul in care acum cateva luni se afla stomacul meu plat incepuse sa apara o burtica destul de evidenta si coapsele incepusera sa se umfle destul de repede .
Am oftat .
-Nu poti sa inchizi rochia fiindca nu e a ta , Britney . E a Emmei . A spus Jenny , razand si miscandu-mi picioarele astfel incat sa pasesc afara din ea . Nu poate ajunge asa ca si-a lasat rochia la mine in caz ca reuseste intr-un final sa ajunga cu fundul ala slab al ei . Jur , nu stiu cum fata aia poate fii asa de slaba .
A scos un sunet destul de strangulat in momentul in care s-a ridicat de jos si a impachetat rochia , asezand-o de tamburetele din fata dulapului .
-Asta e rochia ta . A spus ea deodata aruncandu-mi in brate o gramada mare de material galben-auriu . Ce credeai ? Ca iti dau rochie albastra si pantofi aurii ? M-a intrebat sceptica .
Mi-am dat ochii peste cap si am aruncat marele morman de material pe pat si am mers in baie pentru a-mi schimba lenjeria intima . M-am dezbracat in fata oglinzii si sunt mai mult decat sigura ca nu mi-a placut ce am vazut . Gabe avea dreptate . Chiar ma ingrasasem . Cred ca daca o tineam tot asa , peste cateva saptamani o sa ajung cat Jenny cand o sa aiba trei luni de sarcina .
M-am intors cu spatele la oglinda si m-am schimbat rapid , trecandu-mi mana prin buclele dese inainte de a pasi inapoi in dormitor . Jenny purta deja o rochie rosie care semana foarte mult cu o baby-doll , ceea ce ma facu sa ma opresc la jumatatea drumului dintre baie si pat . Materialul era foarte larg ii ajungea pana la genunchi si pot spune ca arata chiar dragut , insa nu puteam sa neg ca era o schimbare destul de evidenta . De la tricouri negre si machiaj „vulgar” asa cum spunea Taylor , la rochita baby-doll rosie ca a Scufitei Rosii si la machiar cat mai natural...
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Teen FictionAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...