Perspectiva lui Britney
~Flashback~
-Jenny , ce se intampla ? Am intrebat-o , in timp ce ea ma tragea pe holurile aglomerate ale liceului .
Oamenii care ne inconjurau pareau mult prea preocupati pentru a ne da orice fel de atentie . Unii dintre baieti stateau rezemati cu coatele de dulapuri in timp ce fetele pur si simplu ii priveau de parca ei erau cei care dominau totul . Privirile pe care si le daruiau unii altora ma faceau sa mi se faca greata . Era ca si cand toata superficialitatea din scoala era stransa intr-un singur colt si exploatata la maximum . Se pare ca balurile mascate erau singurele momente in care fiecare curva din scoala putea purta numai lenjeria ei intima si nimeni nu putea comenta nimic despre asta . Mi-am dat ochii peste cap in timp ce am trecut pe langa un cuplu care mi se parea pur si simplu banal . El era tipicul surfer-ului pe care il vezi zi de zi plimbandu-se pe plajile din Malibu . Cu parul blond care era pur si simplu un dezastru , pielea usor bronzata , si ochii albastri care ieseau din masca sa rosie . Arata ca un mic dracusor cu pelerina sa visinie , costumul negru si masca rosie care ii punea foarte bine in evidenta ochii . Iubita lui , in schimb , lasa de dorit . Ai crede ca unul ca el si-ar alege o fata simpla , normala , fara machiaj care sa ii ascunda trasaturile frumoase ale fetei , insa nu . El a ales o fata comuna , pe care o vedeai la fiecare colt de strada . Ochii ei verzi erau incadrati de un machiaj extraordinar de strident si de culoare portocalie , care nu avea nici o treaba cu rochia ei mov , insa era destul de clar ca nu imi puteam da cu parerea in legatura cu felul in care arata , avand in vedere ca eu m-am lasat imbracata de Jenny in rochia asta in care abea puteam sa ma misc .
Nici nu am realizat cand am ajuns in baia de la etajul unu , pana in momentul in care spatele meu a lovit usa puternic , trena rochiei facandu-ma sa imi pierd un pic echilibrul . M-am uitat in sus la Jenny pentru prima data de cand m-a apucat de mana si m-a tarat pana aici si cand am vazut-o , sangele imi inghetase in vene .
-Ce...? Insa nu am apucat sa imi termin propozitia , fiindca am fost imediat intrerupta de plansetul ei .
Suspinele pe care le scotea in timp ce se indrepta spre cea mai apropiata chiuveta pentru a-si spala chipul patat de lacrimi amare imi frangeau inima si ma faceau sa imi doresc sa pocnesc orice nenorocit care i-a provocat reactia asta . Am privit-o cum isi uda palmele cu apa rece ca gheata , iar mai apoi si le lipeste de fata , in incercarea de a-si mai calma putin tremuratul corpului . Am mers in spatele ei , atingandu-i umarul care era acoperit cu sclipici pe care ea singura l-a aplicat probabil , inainte de a pleca de acasa . O priveam cum isi arunca apa pe fata disperata , suspinand de parca lumea se termina . Voiam sa o intreb ce se intamplase , insa ea mi-a luat-o inainte in momentul in care s-a intors cu fata la mine si o privire alarmata ii acoperea chipul de pe care acum se scurgea machiajul .
-Justin...Taylor...Gabe...A spus ea dintr-o respiratie .
Pulsul mi se accelerase cand a pomenit numele lui . Si ca prin minune , nimic numai conta dacat el . Dar am incercat sa pun la o parte toate scenariile care se derulau acum in capul meu si sa ma concentrez pe ceea ce se intampla de fapt cu prietena mea . M-am aplecat in spatele ei si am oprit apa care inca curgea necontrolabil si apoi m-am uitat la chipul ei , incercand sa imi controlez expresia fetei care ma putea da usor de gol la cat de panicata ma puteam simti in momentul asta .
-Jenny , respira . I-am spus in momentul in care am vazut ca aerul din jurul ei nu mai era de ajuns .
Ochii ii zburau in toate directiile , si mainile au inceput sa ii tremure incontrolabil , la fel ca tot restul corpului . Ma uitam la ea , nestiind ce sa fac . Gandurile mele erau impartite in directii diferite . Ce se intampla cu Jenny ? Starea asta ii va afecta sarcina ? S-a intamplat ceva cu Justin ? Unde era Gabe ? Si nu in ultimul rand , ce treaba avea Taylor cu atacul ei de panica ? Si atunci m-a lovit . La naiba...
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Teen FictionAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...