Capitolul 9 : The past & the present & the future

1.7K 91 10
                                    

Perpectiva lui Chuck

Tarr . Tarr . Tarr .

Imi suna telefonul ca nebunul . Ce dracu’ ?! M-am ridicat in capul oaselor , uitandu-ma dezorientat in jurul meu . Ce dracu’ am facut aseara ? Sau cu cine dracu’ am facut aseara ?!

-Da ?! Am raspuns nervos la telefon .

-S-au impacat , cretinule ! A tipat Tiffany in urechea mea .

Am oftat , frecandu-am la ochi .

-Cine s-a impacat cu cine , nebuno ?! Am intrebat eu , luandu-mi blugi de pe podea si tragandu-mi un crac pe piciorul drept .

-Sfanta Parascheva cu Sfantul Petru ! A spus ea nervosa .

M-am incruntat . Saream intr-un picior incercand sa imi trag blugii pe mine .

-Nu stiam ca astia doi s-au cuplat ! Am zambit . Nu scrie nimic despre ei in Biblie .

-Biblia pe care tu nu o ai , Chuck ?! A spus ea .

-Hai sictir ! Am spus , reusind in sfarsit sa imi trag pantalonii pe mine .

-Ce ne facem ?! A urlat ea in telefon .

-Ce ne facem cu ce ?

Deja nu mai intelegeam nimic . Despre ce dracu’ vorbea ?! Era beata sau ce ?! Si ma mai enerveaza si fermoarul asta de la pantaloni ca nu se inchide .

-Cu Britney si cu Justin ! S-au impacat , idiotule ! A tipat .

-De unde stii ? Am spus calm tragandu-mi o soseta pe picorul stang .

-Pentru ca ii vad chiar acum , cum trec prin parcarea scolii si se tin de mana si sunt fericiti si radiaza si toate cele .

-CE !? Am tipat eu acum , cazand pe spate . Sa imi bag....

-Las’ ca-ti bagi mai tarziu ! Zi ce facem acuma ! A spus ea repede.

-Iubitule , esti bine ? M-a intrebat tarfa de aseara , ridicandu-se din pat somnoroasa .

Am dat din cap , facandu-i semn sa taca .

-Facem pe dracu’ ! Am spus eu .

-Trebuie sa e intalnim neaparat ! A spus ea .

-Mda...sigur ! Cand iesi de la scoala ?

-Hmm...acuma e pauza de pranz , deci...peste vreo trei ore . Unde ne vedem ?

-Vino la Empire ! Am spus inchizandu-i telefonul in nas .

Feel the life of the city (S2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum