Perspectiva lui Justin
Incepusem sa nu mai simt acea caldura in bratele mele , asa ca am deschis ochii . Britney nu mai era in pat . M-am ridicat in capul oaselor , incruntandu-ma . Unde putea fi ? M-am uitat derutat in jurul meu , intrebandu-ma unde a plecat . Privirea mea a cazut pe hainele ei , care inca erau pe jos , la picioarele patului alaturi de ale mele . Am zambit uitandu-am instincitv spre usa de la baie , care bineinteles ca era inchisa . Am chicotit , asezandu-mi din nou capul intre perne . Era ata de....Britney !! Numai ea , dintre toti oamenii de pe planeta asta , s-ar fi ridicat din pat la patru dimineata pentru a face un dus . Si ca din senin , o imagine mi-a strabatut mintea . Eu...Si...Ea...La dus , cu apa fierbinte atingandu-ne corpurile . Holy fuck ! Am tresarit , trezindu-ma din visare . Mda....si se pare ca nu sunt singurul care s-a trezit . Drace’ ! Numai mie mi se putea intampla asa ceva ! Dupa ce ca tocmai am facut dragoste cu iubita mea , sa fiu dornic de a i-o trage chiar acuma in dus . M-am ridicat din pat , mergand spre usa de la baie , atingand-o . Ce naiba faceam ? Am oftat . Aveam nevoie de un plan ! Gata , stiu !! Ma voi duce in baie si ii voi spune ca si eu am tot dreptul la un dus la fel ca si ea si daca vrea sa ma insoteasca n-are decat . Am oftat . Sunam exact ca un pervers nenorocit . Ceea ce eram ... Nu m-am gandit de doua ori si am deschis usa de la baie , intrand inauntru . Am surprins-o pe Britney stand , cu capul in jos , fiind totusi sprijinita de chiuveta . Nu s-a miscat cand a auzit usa , dar sunt mai mult decat sigur ca stia ca sunt acolo . M-am dus in spatele ei , respirand greu .
-Deci....Am inceput eu . Ai chef de joaca ?
Ochii mei s-au marit . Imi venea sa-mi dau palme !! Chiar am zis eu asta ?! Nuuu !! Corectie ! Chiar i-am zis eu asta ei ?! Cred ca eram drogat , sau gandeam cu ceea ce aveam in pantaloni .
Brit a chicotit , intorcandu-se cu fata la mine .
-Ce ai in minte ? m-a intrebat ea .
Controleaza-te , Justin !!! Tipam la mine . Ce am in minte ?! Mai nimic....Sa te arunc pe pereti si sa ti-o trag pena cand n-ai sa mai poti merge ! >:)
-Nimic . Am spus indiferent .
Ea a ridicat spranceana surprinsa .
-Hmmm....Interesant ! A spus , ducandu-si o mana la ceafa mea , maganidu-mi parul . Si atunci...Spune-mi...Ce cauti aici ?
Am ras . Doi puteau juca jocul asta . Oricat de tare era eractia mea , cred ca mai puteam astepta un pic .
-De fapt...Am venit sa fac un dus ! Am spus , aplecandu-mi corpul spre al ei .
Respiratia i s-a oprit si puteam simti cum autocontrolul amandourora incepea sa se piarda prin aer . Nu aveam de gand sa o i-au chiar acum , vroiam sa o tachinez mai intai . Vroiam sa o fac sa ma vrea la fel de mult cum o vreau si eu . Mi-am lipit pieptul de al ei , facand-o sa se cutremure . M-am aplecat , cu mana in spatele ei si am apucat gelul de dus , de pe scaptiul liber dintre oglinda si chiuveta .
-Vezi ? Am spus eu , dandu-ma un pas in spate . Gel de dus !
CITEȘTI
Feel the life of the city (S2)
Teen FictionAceeasi doi adolescenti . Tot acele motociclete . Tot acele cluburi . Tot acele iesiri afara in mijlocul noptii . Tot aceeasi prieteni . Acelasi prezent . Aceeasi dragoste care ii consuma . Aceleasi planuri de viitor . Ce se intampla , insa , in mom...