III

101 4 1
                                    

Rozdział 3: Za młody jesteś dla mnie.

🦋

Nadeszła pora powrotu do domu, ale nie dla Hary, która dostała dwie godziny kary za swoje nieodpowiednie zachowanie. Postanowiła odrobić to, co miała zadane na jutro, czyli zajmie jej to conajmiej trzydzieści minut albo krócej.

 Postanowiła odrobić to, co miała zadane na jutro, czyli zajmie jej to conajmiej trzydzieści minut albo krócej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyjęła swój ulubiony rysownik i zaczęła rysować ołówkiem, który przypominał długopis. Rysowała momemt, w którym uderzyła Jisoo w twarz. Narysowane było w trzeciej perspektywie całego zajścia, tak jakby ta osoba stała zaraz za plecami Hary. Dlatego dziewczyna narysowała siebie od tyłu, nie musząc rysować swoje twarzy. Nim się zorientowała, jej kara się skończyła i mogła wrócić do domu. Wyszła z szkoły z starszymi klasami, które pewnie mieli próbne egzaminy. Nagle ktoś ją uderzył z bara. Zatrzymała się i patrzyła na tego kogoś. Chłopak przystanął i odkręcił się do niej przodem. Jego dolna warga była skaleczona, przez co myślała, że jest typem "bad boy'a". Nie chciała mieć z takim na pieńku. Patrzyli na siebie przez chwilę. Założyła słuchawki włączając muzykę. Pochyliła się lekko w jego stronę i chciała odejść, ale ją złapał za nadgarstek i to w ostatniej chwili. Spojrzał przestraszona na niego, cała drżała.

— Uważaj jak chodzisz.

— Przepraszam. Nie chciałam zrobić nic złego.

— Do której klasy chodzisz?

— Po co tobie ta informacja?

— Chcę wiedzieć z jakim wychowawcą mam rozmawiać.

— Druga B... Przeprosiłam, poza tym jesteśmy już poza terenem szkoły.

— Masz rację.

Puścił ją i odszedł zostawiając ją samą z tyłu idącej grupy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Puścił ją i odszedł zostawiając ją samą z tyłu idącej grupy. Droga do domu zajęła jej spokojnie, nie licząc tamtego chłopaka. Słuchała muzyki, która idealnie pasowała do odczuwanej jesieni, choć drzewa jeszcze nie gubiły swoich liści w dużych ilościach. Wchodząc do środka domu, zobaczyła siedzącą dwunastolatkę siedzącą przy stole, która odrabiała lekcje.

 𝑭(𝑳𝑶𝑽𝑬)𝑹𝑺 || 𝑃𝑎𝑟𝑘 𝑆𝑒𝑜𝑛𝑔ℎ𝑤𝑎 (zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz