—
—
"Bu çok güzel ama neden Lexa ? Durup dururken-"
"Hiç öylesine yani.Sadece baş başa olmak istedim."
"L-Lexa.Ben de tabiki isterim fakat-"
"Fakat ?"
"Ben de seninle olmak istiyorum ama sanki bunlardan kaçmak istiyormuşsun gibi geliyor.Zorlandığının farkındayım.Bana her şeyi anlatabilirsin.Bunu biliyorsun."
"S-sadece seninle zaman geçirmek istiyorum.Bir şeyden kaçmak için değil."
"Görüyorum Lexa.Başlarda tanıştığımız gibi olmadığını biliyorum.Sadece bu olanlardan değil sanki benimleyken bile bir şeylerden kaçıyorsun.Geçen gün seni bir şeyler söylemen için zorladım fakat her zaman bunu yapamam."dediğimde yavaşça ellerimi bıraktı ve derin bir nefes alıp verdi.
"Bir ş-şeyden kaçtığım yok Clarke.Eğer seni bırakacağımdan korkuyorsan-"
"Korkmuyorum."
"O zaman neden böyle şeyler söylüyorsun.Nasıl böyle anlamlar çıkarıyorsun ben anlamıyorum."
"Bir şeyleri sürekli kendin halletmeye çalışıyorsun.Sana yardım etmeme tamamen yanında olmama izin ver."dedim.
"Deniyorum.Ben daha önce böyle bir ilişki içerisinde bulunmadım.Demek istediğim daha önce kimseye içimi açmadım.İlk kez sana babamdan bahsettim.Zor biri olduğumu biliyorum ama-"
"Zor değilsin Lexa.Saklanıyorsun.Kendini geri çekiyorsun.Hislerini bana ne kadar gösteriyorsan, aklındaki düşünceleri de o kadar gizliyorsun."
"Bu ateş benim için de yeni bir şey.Ben bile daha ne olduğunu anlamakta çözmekte zorlanıyorum."
"Biliyorum.Dediğim gibi izin ver beraber çözelim."
"Beraber.."
"Evet."dedim ve elini tutup biraz yukarı kaldırdım.
"Bu işi beraber olduğumuz zaman çözebiliriz.Başına gelen her kötü şeyin sorumlusu benim ve bunu sana borçluyum."
"İşte orada yanılıyorsun.Sen benim başıma gelmiş en güzel şeysin.Senin adının geçtiği bir şeyde kötülük olamaz.Bu mümkün değil."dediğinde hafifçe gülümsedim ve biraz kendime çekip alnına alnımı yasladım.
"Bana güvenebilirsin.Bunu biliyorsun."
"Biliyorum Clarke.İnan bana daha fazlasını deneyeceğim."dediğinde dudaklarını öpmeye başladım ve ardından sıkıca ona sarıldım.Saçlarının mükemmel kokusunu içine çektikten sonra,
"Seninle ilgili her şeyi öğrenmek istiyorum."dedim.Bu sefer Kollarını daha da sıkı sardı bana ve saçlarımın arasına dudaklarını bastırdı.
— —
Bizimkilerle beraber otururken aniden kapı açıldı ve İçeri Madi girdi.
"Clarke özel konuşabilir miyiz ?"
"Tabiki."dedim ve ayağa kalkıp yanına gittim.Diğerleri meraklı gözlerle bakarken Madi konuşmaya başladı.
"Benim sana bir şey anlatmam lazım.L-Lexa ile ilgili."sesinden endişeli olduğu belliydi.
"Seni dinliyorum."
"Biz daha küçükken Lexa'nın çok yakın bir arkadaşı vardı.Bir şey olduğunda sürekli ona kaçardı.Birlikte kalırlardı.Her şeyini bilirdi Lexa'nın."
"Bana hiç bundan bahsetmedi."
"Biliyorum.Bu kadarla sınırlı değil.O 15-16 yaşında falandı ve kendini yeni yeni tanımaya başlıyordu.Bir gün ondan hoşlandığını söyledi bana.Ben daha tam olarak böyle şeyleri anlamıyordum.Tek bildiğim dizilerdi.Bana ona hislerimi söyleyeceğim dedi.Ben de yapmalısın dedim."Ardından derin bir nefes alıp verdi.
"B-babam konuşmalarımızı duymuş bizi dinlemiş kapıdaymış ve Lexa'ya bağırmaya başladı.Lexa kendini korumak için kollarını birleştirdi ama bu sefer ona vurmadı ya da zarar vermedi.Psikolojik şiddet uygulamaya başlamıştı.Bir kızdan hoşlanmamalısın.Sen normal değilsin.Bu cümleyi birkaç kez söylediğini hatırlıyorum.
Annem onu zar zor odadan çıkarttığında Lexa göğsünü tutup nefes almaya çalışıyordu.Onu sakinleştirdim.Bir şekilde hallettim fakat hiçbir zaman ona söylemedi.Kimseye bir şey söyleyemedi.Bir daha bana bu konuyu bile açmadı.Benden de uzaklaştı.Sadece demek istediğim ablam kolay biri değil.Anlaşılması zor ama bunun için onu suçlamıyorum evet ona kızdığım oldu ama yaşadıkları onun hatası değil bu yüzden senden anlayışlı olmanı isteyecektim.Babam hakkında sana bahsetti mi bilmiyorum ama onun geçmişi benimkinden daha karanlık."Gözlerim dolmuştu.Bu adam nasıl biriydi böyle ? Hayatımda daha şerefsiz birini tanımadım sanırım.
"Lexa..Neler yaşadın sevgilim sen böyle ?
B-ben onu gerçekten seviyorum Madi.Her ne olursa olsun ne yaşadıysa yaşasın her koşulda yanında olacağım.Peki ya sen ? Sen neden bana bunları anlattın ? Anlamıyorum."
"Onu yalnız bıraktığım için suçluluk hissediyorum.Birlikte geçireceğimiz tüm zamanı telafi etmek istiyorum.Çünkü ben-"
"Çünkü sen ?"
"Ben onunla evden gitmeden önce Yani kaçmadan önce tartıştım.Ağza alınmayacak şeyler söyledim."
"Ne gibi ?"
"Bunu da sana anlatmamasına şaşırmamalı."
"Neyi Madi ?"
"Keşke ablam olmasaydın.Başımıza gelen bütün kötü şeyler senin yüzünden dedim."
"Neden böyle bir şey yaptın Madi ? Yaşadığı onca şeyden sonra neden ? Başınıza gelen tüm kötülüklerin baban olmasını bilmene rağmen.."
"Geç saatlerdi.Bir parti vardı.Dışarı çıkmak istedim ve ablam olmaz dedi.Eğlenmek istedim.Sadece en azından bir gece normal biri gibi hissetmek istedim.Babası ona zarar vermeyen tek düşündüğü bir şeyler içmek olan biri olmak istedim.Bir yıl daha beklemem gerektiğini bana defalarca söylemesine rağmen sadece inat ettim."Ağlamaya başlamıştı.İnsanın ailesini seçememesi ne kadar da kötüydü değil mi ? Elimi kolunun üzerine götürdüm.
"Senin acını tahmin bile edemem Madi fakat anlamaya çalışıyorum.Ablan sadece seni korumak istedi.Sen de bunu göremedin.İkiniz de suçlu değilsiniz.Tek suçlu var o da babanız.."dedim ve ağlamasına daha fazla dayanamayarak ona kısa süreliğine sarıldım.
"Lexa ile konuşsam iyi olur."
"H-hayır.Bunları onun anlatması lazımdı.Ben sadece ona karşı nasıl davranman gerektiğini söylemek için-"
"Tamam.Ben elimden gelenin en iyisini yapacağım.Lütfen daha fazla üzülme ve şunu bilmeni istiyorum."
"Neyi ?"
"Ablan senin için her şeyi yapar."
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You
Romantik"Sen kimsin Clarke ?"dedi.O kadar etkili bir ses tonu vardı ki..Ben diyeceğim kelimeleri bile seçemiyordum. "Ne demek istiyorsun ?" "Seni yakından tanımak istiyorum." - - Lexa ve Clarke'ın günümüz zamanından The 100 zamanına gidişlerini anlatan bir...