1-Seni yakından tanımak istiyorum.

608 39 20
                                    

Dexter'in sırtıma patisiyle birkaç kez dokunmasıyla gözlerimi araladım.Daha hava tam olarak aydınlanmamıştı fakat kalkmam gerekiyordu.Yavaşça yatakta doğruldum ve şapşal surat ifadesi ile bana bakan Dexter'i öptüm.Kalkmak istediğimde üstüme çıkmaya çalıştı.

"Oğlum gitmem gerekiyor biliyorsun.Her sabah aynı şeyi yapıyorsun."Üzgün bir şekilde homurdandığında, biraz başını okşayıp ayağa kalktım.

Kısa bir duş aldıktan sonra Dexter'in mamasını koydum ve evimizin altında bulunan babamla işlettiğimiz kafemizi açmak için aşağı indim.

"Sonunda uyanabildiniz demek Bayan Griffin."

"Saat daha yedi baba."

"Zor bir gece miydi ?"dedi kaşımdaki yara bandına bakarak.

"Ağaçtan düşmüş olabilirim ama hafif bir düşüştü."Yalan söylüyordum.Dün gece biriyle kavga etmiştim.Ontari..Salak kız.

"Senin gibi bir profesyonel tırmanan birinden bunu beklemezdim."

"Arada oluyor böyle şeyler."

"Tamam üstüne gelmiyorum.Kahvaltı ettin mi ?"

"Bir şeyler atıştırırım şimdi."

"Tamam ben depodayım birkaç malzemeyi yerleştireceğim.Belki bir yere gitmem gerekebilir."

"Tamam baba."dedikten sonra Dolaptan bir ekmek alıp üzerine bir şeyler sürüp yemeye başladım.

"Kızım ben çıkıyorum."dedi annem.

"Nereye ?"

"Bir arkadaşımın evine gidiyorum.Hani bir kere gelmiştin şu göl kenarında olan."

"Tamam şu birkaç kilometre ötedeki.."

"Evet."

"Tamam görüşürüz."Dediğimde kafeden ayrıldı.Tezgaha yaslandım,aç olduğumdan dolayı hızlı hızlı yemeye çalışıyordum.Bazen gözüm dönebiliyordu.

"Pardon ?"dedi bir ses.Oldukça sakin ama aynı zamanda da sert gibiydi.Ağzımdaki lokmayı bitirmeye çalışarak yavaşça arkamı döndüm.

"Ne istemiştiniz ?"demek istedim fakat salaktım tam bir salak.Ağzında yemek var.Bir bekle değil mi ? Ama yok hemen atlayacaksın illa.

Dudaklarıma bakarak,kaşlarını çattı ve hafifçe gülümsedi."Dediğinizden hiçbir şey anlamadım."

Ağzımdakileri yutmaya çalışarak,

"Kusura bakmayın.Ne istemiştiniz ?"

"Filtre kahve alabilir miyim ?"dedi sakince.Üzerinde rahat kıyafetler vardı.

"Tabiki.Fakat demlenmesi birkaç dakika sürer."

"Olsun sorun değil."dedi ve direkt telefonunu çıkardı.Ben de kahveyi demlemeye başladım.Arada bakışlarını üzerimde hissediyordum.Kendime itiraf etmeliyim ki oldukça etkileyici bir kadındı.Sadece bir bakışı ile elim ayağım birbirine dolaşmıştı.

Kahveyi çıkarmak için dolabı açtım ve kahveyi aldım.Tekrar makineye doğru yöneleceğim sırada bedenim birine çarptı.Başta babam olduğunu düşündüm fakat belimi tutan elin ona ait olmadığını anladım ve kafamı kaldırıp baktım.

"İşe yeni mi başladın ?"dedi gülerek.

"S-sizin burada ne işiniz var ?"diyebildim ve kendimi geri çekmeye çalıştım.

I Want YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin