—
—
Söylediğim şey ile gülümsedi ve beni ayağa kaldırarak sıkıca sarıldı.
"Seni hiç bırakmak istemiyorum.."
"Bırakmayacağını biliyorum."dedim ve birbirimize sarılmaya devam ettik.Nefesini saçlarımın arasında hissederken onun kollarında olmak bana güven veriyordu.O yanımdayken bana hiçbir şey zarar veremezmiş gibi geliyordu ve öyleydi de.O beni korumak için her şeyi yapardı..Ben de onu korumak için her şeyi yapardım.
Yavaşça kollarını benden ayırdı.
"Gitmemiz gerekiyor."
"Üstümü değiştirelim ve çıkalım."dedim ve içeriye gidip giyinmeye başladım.
— —
"Her şey anlattığımız gibi olacak Heda.Bu akşam.İşte kıyafetleriniz.Wanheda ve Heda için özel olarak bekletildi.Yıllardır özenle dolapta duruyordu."dedi Costia ve odamıza bırakması için birilerine söyledi.Bu kıza bir türlü ısınamamıştım.Yani bakışları farklıydı.İyi değildi.
"Costia ?"
"Efendim."dedi yüzüme bakmadan bir şeylerle ilgilenerek.
"Senin işin ne ?"dediğimde hafifçe gülümsedi.
Lexa"Clarke komik bir şey söylemedi Costia.Ayrıca biriyle konuşurken yüzüne bakmalısın."dediğinde başını kaldırıp bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Ben Flame keeper.Yani Heda'ya yol gösteririm ve hedanın başına gelebilecek kötü şeylerden onu korurum."dedi ve lafını ekledi.
"Anlattığım her şey aklındaysa şimdiki sorunlarımızdan bahsedeceğim-"
"Gerisini ben hallederim Costia.Sen gidebilirsin."dedi yine yüzünde boya olan kadın.
"Ben Indra.Komutanların koruyucusuyum.Roan halk tarafından bıçaklanmaya siz Heda olduktan sonra komutunuzla başlayacak.Bilginize..
Birkaç dakika sonra aşağı inip son kılıcı sokacaksınız ama önce ateşi size takmam gerekiyor.Bunun için de kıyafetleriniz burada.Gece ise ayrı bir kutlama yapacak."
"Tamamdır Indra.Ateşi bana takabilirsin."dediğinde Indra bir şeyler söyledi ve içeri birkaç kişi geldi.
Gelenlerden bir iki kişi, Lexa'nın saçını farklı bir şekil vermeye başladıklarında onlara baktım.Doğru düzgün beceremiyorlardı.Raven'ın saçını birçok kez yaptığım için nasıl yapılacağını biliyordum.
"Bırakın ben yaparım."dedim.
"Ama Wanheda-"
"Tamam bırakın o yapsın."dedi Lexa, çekildiler.Lexa'nı kulağına yaklaştım ve
"Bana Wanheda demelerine alışamıyorum."
"Ben de bana Heda denmesine.."
"Yakıştı ama.Heda..Benim Heda'm."dediğimde gülümseyerek bana döndü.
"Demek senin ?"
"Evet benim."dedim ve saçlarını yapmaya devam ettim.Tamamen bitirdiğimde, üstünü değiştirmesi için herkes yanımızdan ayrıldı ve Lexa her şeye tamamen hazırdı ama heyecanlandığı nefesindeki düzensizlikten belliydi.
Son olarak alnına takması için verdikleri sembolü ve ardından da omzuna takması için verilen şeyi taktım.
"Lexa..Çok güzel gözüküyorsun.Her zaman olduğu gibi."dediğimde biraz rahatladı.
"Çok tatlı-"Lexa'nın lafını bölerek,
"Aşağıdan bekleniyorsunuz."dedi Costia ve aşağı indik.Odadan içeri girdiğimizde ortada duran ateşin yanına doğru yaklaştık.Lexa'nın elini yavaşça tuttum.
"Ben yanındayım."dediğimde bana baktı ve derin bir nefes aldı.Costia Lexa'nın alnına siyah bir kan sürdü ve saçlarını çekip ensesine sonsuzluk işareti çizdi.
Dikkatlice onları izlerken gözüm bizimkilere takıldı hepsi sanki tetikte bizi izliyorlardı.Madi aralarında yoktu.
Ardından Lexa'nın ensesini yavaşça kestiğinde Lexa elimi daha da sıkıca tuttu.
"Sakin ol.Ben buradayım."dedim sessizce ve ardından Costia bir şeyler söyleyerek Lexa'yı tahtın üzerine oturtarak, ateşi Lexa'ya taktı.
Lexa oturduğu yerde gözlerini kapattı bir süreliğine.Başta hepimiz korksak da derin bir nefes alarak gözlerini açtı ve etrafa bakınıp derin nefesler almaya devam etti.Herkes ona bakarken bana döndü ve ellerimize baktı.Nefesi biraz daha düzelmişti.
"Lexa ?"dediğimde herkes Lexa'nın önünde diz çöktü.Anlamsız gözlerle ona bakarken Lexa elimi yavaşça bırakarak ayağa kalktı.
"Ayağa kalkabilirsiniz."dediğinde herkes ayağa kalktı.Lexa'ya neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.Bir anda kendinden çok daha fazla emin ve kararlı gözükmüştü.
Herkes birbirine bakıp sesler çıkarmaya başladığında bağırdı.
"Susun."dediğinde herkes sustu ve bize baktılar.
"Roan yaptıklarının cezasını çekecek.Wanheda ve ben ona cezasını vereceğiz.Bu yüzden sizleri meydana davet ediyorum.Birkaç dakika içinde Roan'ın savaşı tamamen sona erecek."dediğinde herkes dışarı çıkmaya başladı.
"Lexa ? Sen iyi misin ? Neler oluyor böyle ?"Bana döndü ve hafifçe gülümsedi.
"İyiydim Clarke fakat ben..Bir şey öğrendim."
"Ne öğrendin Lexa ?"
"Sanırım eski hayatımıza geri dönemeyeceğiz."
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You
Roman d'amour"Sen kimsin Clarke ?"dedi.O kadar etkili bir ses tonu vardı ki..Ben diyeceğim kelimeleri bile seçemiyordum. "Ne demek istiyorsun ?" "Seni yakından tanımak istiyorum." - - Lexa ve Clarke'ın günümüz zamanından The 100 zamanına gidişlerini anlatan bir...