—
—
"H-hayır Clarke."dedi zorlanarak.
"Nefesini yorma.Seni buradan götürelim gel hadi."
"S-sana bir şey yaparsa ?"
"Yapamaz.Bir sürü insan ona karşı çıkıyor.Bunları düşünmeyi bırak artık."dedim ve kolunu omzuma atmasını sağladım.
"Clarke.."
"Efendim."
"Daha fazla dayanamıyo-"lafını tamamlayamadan Üzerimde bir yük hissettim.L-Lexa ?
"Lexa !"dedim ama sanırım bayılmış olmalıydı.Hızlıca onu kucağıma aldım.Çabucak
bu evden çıktım.Lincoln endişeli bir şekilde bana baktı."Ne duruyorsun ? Hadi ! Çabuk bizi götür buradan."dediğimde ata binmeme yardım etti Lexa'yı sıkıca tuttum.Kim bilir ona ne yapmışlardı ?
Elimi yüzüne götürerek"İyi olacaksın.Söz veriyorum."dedim.
— —
Birkaç saattir onun başında oturuyor, uyanmasını bekliyordum.Hayatımdaki en zor anlardan birini yaşıyordum.Bu kadar kaygılandığım başka bir an yoktu.
"Clarke ?"diyerek içeri girdi Bellamy.Gözümün dolmasına engel olamıyordum.Resmen onu götürmüşlerdi ve hiçbir şey yapamamıştım.
"Hiçbir şey yapamıyorum.Onu buraya ben getirdim.Başımıza bütün işleri ben açtım.Onun bu halde olmasının da sebebi benim.K-keşke annemi aramaya gelmeseydim.Onun umrunda bile değilim."
"Hey."dedi ve Yanıma sandalye çekti.
"Hiçbir şey senin suçun değil.Sen onu kurtardın.Sen olmasaydın çok daha kötü halde olacaktı.Kendini suçlamayı bırak Clarke."dedi ve gözümdeki yaşı sildi.
"C-Clarke ?"Hızlıca Lexa'ya döndüm.Yavaş yavaş gözlerini açıyordu.Yatağın yanındaki boşluğa oturarak elini çok sıkıca tuttum.
"Buradayım Lexa.Sen iyi misin ?"Yavaşça başını salladı.
"Bellamy bizi biraz yalnız bırakır mısın ?"dediğimde "Geçmiş olsun Lexa."diyerek Odadan ayrıldı.
"Çok korktum."dediğimde elini yüzüme götürüp gülümsedi.
"Kolay vazgeçeceğimi düşünmedin herhalde ?"
"Tabiki düşünmedim ama.."düşündüğüm şeyi söylemeye karar verdim.Evet deli gibi korkmuştum.
"Seni kaybetme düşüncesiyle baş başa kalmaktan çok korktum."
"Beni kaybetmeyeceksin.Ellerimizi bırakmayacaktık unuttun mu ?"dedi ve elimin üstüne dudaklarını bastırdı.
"Bir şey ister misin ? Hemen yapabilirim senin için."
"Sadece yanıma uzanmanı istiyorum."Geçen gün uyumakta zorluk çeken biriyle yatamam diyen Lexa yanıma yat diyordu.Sanırım onu değiştiriyordum daha doğrusu ben de değişiyordum.Belki büyük bir kelime olacaktı ama aşk..Bizi değiştiriyordu.Gülümseyerek yanına uzandım ve başımı göğsüne yasladım ve elini tutmaya devam ettim.Kalp atışlarını duyabiliyordum bu ses ile nedense içimi büyük bir huzur kaplamıştı.
"O kimdi ?"dedi Lexa.
"Bellamy.Liseden arkadaşım.Bizi takip etmiş aslında sürpriz yapacakmış ama oraya girdiğimizi görünce o da bir dakika arayla arkamızdan gelmiş."
"Anladım.İyi birine benziyor."
"Evet seni kurtarmamda yardımcı oldu."
"Beni kurtardın..Teşekkür ederim Clarke."Başımı kaldırıp ona baktım.
"Senin için her şeyi yaparım Lexa.Bunu biliyorsun."
"Biliyorum.Bu yüzden seni-"Lafını tamamlayamadan Lincoln içeri girdi ve bir şeyler söylemeye başladı.Ben de yatakta doğruldum.
"Lexa herkes seni görmek istiyor.Roan'ı öldüreceksin ve flame sana takılacak."
"Hey sevgilime ne takıyorsunuz ? Ne oluyor ?"
Dediğimde Lincoln gülmeye başladı.Lexa da anlamsız gözlerle bana bakıyordu.
"Sırtına ve koluna dövme yapılacak.Yükseliş gecesi.Yarın akşam olacak.Halk Roan'ı şimdiden bağladı.Komutanın ruhu seni seçti."
"Anlamıyorum.Ben nasıl komutan olacağım ? Hiçbir fikrim yok.Hem bu komutanlar neye göre seçiliyor ki ?"
"Senin kanın..Herkese göre farklı.Koyu renktedir.Annen sana hiç bundan bahsetmedi mi ?"
"Annem ben çok küçük yaştayken öldü."
"Lexa.."
"Sorun değil Clarke.Evet kanım diğer insanlara göre koyu renktir.Doktor kandaki oksijen miktarının az olduğunu söylemişti."
"Komutanların anlattığına göre Becca tarafından üretilen karakanlar radyasyona karşı etkili oluyor ve hayatta kalmanı sağlıyor."
"O zaman Clarke nasıl böyle ?"
"Radyasyon gittikçe etkisini gideriyor.Burada yaşamaya alışmaya başlamasına şaşırmamalı."
"Peki şimdi ne yapacağız ?"dedi.
"Size tehdit oluşturacak bir şey yok.Polis'e gidebiliriz.Odanızı da hazırlamışlar.Anya senin akıl hocan olacak.Dövüşmeyi, neler yapman gerektiğini öğreneceksin."
"Peki ya bunu istemiyorsam ?"dedi.
"Böyle bir şansın yok üzgünüm Lexa."dedi Lincoln.
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You
Romance"Sen kimsin Clarke ?"dedi.O kadar etkili bir ses tonu vardı ki..Ben diyeceğim kelimeleri bile seçemiyordum. "Ne demek istiyorsun ?" "Seni yakından tanımak istiyorum." - - Lexa ve Clarke'ın günümüz zamanından The 100 zamanına gidişlerini anlatan bir...