—
—
"Ben çıksam iyi olur."dedi Lexa ve ayağa kalktı.
"Gerek yok Lexa."
"Siz biraz yalnız kalmalısınız.Birazdan dönerim."dedi ve odadan çıktı.Ben de anneme döndüm.
"Seni dinliyorum."
"Bir arkadaşımla buluşuyorum demiştim sana.Evi göl kenarında olduğu için tekne ile açılmak istedi ben de tamam dedim.Daha sonra açıldık her şey iyiydi fakat onun işi çıktı ve 10-15 dakika içinde bot ile geri döneceğini söyledi.Daha sonra onu görmedim.Ben ise isteğim dışında bilmediğim bir yere sürüklenmeye başladım.Hiçbir şey yapamıyordum ve bir süre sonra sizin gibi kendimi gölde buldum.Yüzerek bir şekilde gölden çıktım.Fakat birinin bana sertçe vurmasıyla bayılmışım.Gözlerimi açtığımda buradaydım.Polis'te..Fakat ben buraya geleli yaklaşık bir yıl olacak.Siz bir yıldır beni mi arıyorsunuz ?"
"Bir dakika sen neyden bahsediyorsun ? Biz seni hemen aramaya başladık."
"Bilmiyorum kızım.Ben onların sağlıkçısı oldum ve şu an zamanda ilerideyiz.Bunun nasıl mümkün olduğunu anlamak için yüzlerce araştırma yaptım.Bütün kitapları okudum fakat o göl hala gizemini koruyor.Geri dönmek için gitmek istediğimde ise sanki bir kalkan beni geri attı."
"Bir yıldır buradasın.Bir yıl..S-sen iyi misin anne ?"dedim.
"Merak etme kızım.Çok iyiyim ben.Gerçekten onlar sandığın gibi kötü insanlar değiller."
"Bize zorla ilaç verdiler.Kötü olduklarını düşünmem normal."
"Lincoln iyi biridir.Anya biraz serttir.
Costia ise-"Dışarıdan gelen gülüşme sesleriyle annemin lafı kesilmişti.Her şeyi idrak etmek gerçekten çok zordu.Annem lafına devam edeceği an yine gülüşme sesleri geldi oldukça yüksek olması rahatsız etmişti.Ne oluyor diye bakmak için kapıyı açtım an Lexa ile başka bir kızın gülüştüğünü gördüm.Bu kadın da kim ?
"Anne hemen geliyorum."Hızlı adımlarla yanlarına doğru gitmeye başladım.Ne oluyor bana ? Neden damarlarımda dolaşan kanın iyice hızlandığını hissediyorum ?
"Lexa ?"Bana doğru döndü Lexa.
Hafifçe kaşlarını çatarak "Efendim."
"İçeride bir şey konuşuyoruz."
"Pardon biz başka yerde konuşalım istersen Lexa."dedi sarışın kadın.Ben de bir iki saniyeliğine ona dönüp,
"Seninle konuşmuyorum."dedim.
"Ben de sana söylememiştim zaten."dedi bu sefer alay eder bir gülümseme ile.
"Sen de kimsin ?"
"Costia.Sen de Clarke olmalısın."dedi ve elini uzattı.
Başımı sallayıp elini sıkmadım.Oldukça ukala bir tavrı vardı.
"Tamam Clarke biz Costia ile gidelim.Siz rahat rahat konuşun."
"Costia ile-"dedim ile kelimesini bastırarak.
"Evet.Bir sorun mu var ?"
"Sence ?"dedim.
"Ne oluyor Clarke ? Açık konuş."
"Benim yanımda olmanı istiyorum.Başkasının değil."
"Merak etme Clarke.Onu yemeyeceğim."dedi Costia.Lexa ile etkilenmiş bir şekilde bana bakıyordu.
Yüzüne bile bakmadan ona
"Sonra görüşürüz Costia."dedi ve elimi sıkıca tuttu.İçime büyük rahatlama gelirken Costia'nın suratındaki o ifade gülmeme sebep olmuştu.Birlikte odanın içine girdiğimiz an onun dudaklarını öpmeye başlamıştım.
Siktir.Siktir ! A-annem odadaydı.Tamamen unutmuştum.Hızlıca dudaklarımı ondan ayırdım.Lexa ne olduğunu anlamaya çalışırken,
"A-anne."dedim.
Lexa şimdi de gülmemek için zor dururken ben utançtan yerin dibine girmek üzereydim.
"Sonra konuşuruz yine kızım.Siz biraz dinlenin."dedi ve odadan çıkmasıyla Lexa kahkaha atmaya başladı.Sinirli bir şekilde koluna hafifçe vurdum.
"Demek benim yanımda da böyle gülebiliyorsun ?"
"N-ne ?"
"Az önce çok eğleniyordun."
"Costia ile mi ?"
Başımı salladım.
"Çok komik bir şey anlatmıştı da."
"Söyle.Ben de bileyim."
"Clarke,ilkokul öğretmenim gibi konuştun."dedi imali şekilde.
"Kusura bakmayın sizi güldüremediğim için."
"Sen beni kıskanıyor musun ?"
"N-ne alakası var ?"
"Şu haline bak."
"Ne varmış halimde ? Ben kıskanmam."
"Bu kıskanmamış halin mi ?"
Dediğinde hızlı bir şekilde Balkona çıktım.Onun da arkamdan geldiğini duyabiliyordum.
Bana yaklaşıp iki elini birden yüzüme götürdü.
"Şu tatlı hallerin beni delirtiyor."dedi ve burnumun üstüne dudaklarını bastırıp geri çekildi.
"Lexa.."
"Söyle."
"Ben senden çok fazla hoşlanıyorum.Hatta daha da fazlası."
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You
Romance"Sen kimsin Clarke ?"dedi.O kadar etkili bir ses tonu vardı ki..Ben diyeceğim kelimeleri bile seçemiyordum. "Ne demek istiyorsun ?" "Seni yakından tanımak istiyorum." - - Lexa ve Clarke'ın günümüz zamanından The 100 zamanına gidişlerini anlatan bir...