21-Seni istiyorum.

151 16 1
                                    

Tüm hazırlıklar tamamdı.Artık tek yapmamız gereken Lexa ile şu geceyi doğru düzgün atlatıp dinlenmekti.Her şey üst üste gelmişti ve ikimiz de yorulmuştuk.

Kapının önünde Costia duruyordu.Bize doğru gelmeye başladı.

"Şimdi ne yapmamız gerektiğini söyle."

"Bir şey yapmanıza gerek yok.Sadece eğlenin.Bu gecenin amacı bu.Komutanın gelişini kutlamak."

"Anladım.Sağ ol Costia."

"Ne demek."dedi ve kapıyı iki yönünden açtı.Herkes tek tek masaları etrafında toplanmış bir şeyler konuşuyorlardı.Bizim geldiğimizi gördüklerinde susup bizi izlediler.Lexa'nın masası tam da tahtının olduğu yerde ve özeldi belliydi.Birkaç adım atıp oraya geçtik.Ardından Costia bilinmeyen bir dilde bir şeyler söylediğinde herkes önümüzde diz çöktü.

"Ayağa kalkabilirsiniz."dedi Lexa ve hepsi aynı anda kalktı.

"Bu akşam burada yükseliş gecesi için toplandık.Bana karşı saygılı olmanız ve söylediklerime karşı gelmemeniz benim için önemliydi.Bundan sonraki tavırlarınıza da dikkat edeceğim.Şimdi istediğiniz kadar eğlenebilirsiniz.Sınırları aşmamak şartıyla."dediğinde herkes Heda demeye başladı Lexa ise hafifçe gülümseyerek bana baktı ve birlikte oturduk.Ardından da piyano çalmaya başladı.Şaşırsam da onun kulağına yaklaştım.

"Sana sadece ben Heda demek istiyorum."dediğimde elini bir anda bacağımın üzerine götürdü ve tek dokunuşuyla kalbim deli gibi çarpmaya başlamıştı.Bana doğru döndü ve kulağıma yaklaştı.

"Senin ağzından ismimi duymayı tercih ederim."dedi nefesini boynumda hissedebiliyorum.Bir anda ona döndüğümde Dudaklarımız bir iki saniyeliğine birbirine değdiğinde biraz geri çekildim.O da hafifçe gülerek elini bacağımdan çekti.Evet neden güldüğünü anlamadım.Komik bir şey olduğunu düşünmüyordum.

"Komik bir şey mi var ?"dedim.Eline aldığı bardağından bir iki yudum içti.

"Çok gerginsin."

"Birkaç saat önce-"dediğimde bana döndü.

"Sen bana iyi geldin ve yüzümü güldürüyorsun.Bunu görmüyor musun ?"demesiyle içimi rahatlık kapladı.

"Sadece bir anda değiştiğini düşünmüştüm."

"Beni değiştiriyorsun.Sen yapıyorsun."

"Bu iyi bir şey mi ?"

"Seninle ilgili bir şeyin kötü olma ihtimali var mı sence ?"

"Lexa.."dedim gülerek.

"Efendim."dedi ve kaşlarını kaldırdı.

"Çok tatlısın."dedim ve ekledim."Heda'ya dediğim şeye bak.Başkası duysa güler."

"Bunu bana sadece sen söyleyebilirsin zaten Clarke.O yüzden gülecekleri bir şey yok bence."

"Ben olsam gülerdim."

"Sevdiğin birine 'tatlısın' demek gülünecek bir şey mi ?"

"Haklısın ama buradaki herkes seni farklı görüyor."

"Benim için farklı olan da sensin."dedi ve ardından bizimkiler yanımıza geldi, sohbet etmeye başladık.

"Lexa ? Buradan gidebilecek miyiz ?"

"Bu çok karmaşık Raven.Kafamda bir şeyleri hallettiğimde bunu hep birlikte konuşacağız."

"Anladım.Umarım daha da karmaşıklaşmaz."

Dedikten sonra Costia geldi ve Lexa'ya bir şeyler söyledi.

"Şimdi benim birkaç dakikalık işim var.Sonra seni alacağım ve buradan gideceğiz."dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.

— —

Herkes dışarı çıkarken, Lexa hızlı adımlarla yanıma geldi.Bir şey mi olmuştu diye düşünürken elimi tutup beni ayağa kaldırdı ve kulağıma yaklaşıp
'odamıza gidelim.'dedi ve birlikte hızlıca oradan gitmeye başladık.Diğerlerine el sallamakla yetindim.Bir şey mi konuşacaktık ? Ben mi hatırlamıyordum ?

Odadan içeri girer girmez ona sordum,

"Ne oldu Lexa ?"Ardından dudaklarımı öpmeye başladı.Bu ç-çok fazla tutkuluydu.Birkaç dakika sonra yavaşça ondan Dudaklarımı ayırdığımda gözlerimi açmakta zorlanırken elini Yüzüme götürdüğünde yavaşça gözlerimi açabildim.Lexa'nın her yaptığı hareket beni deli ederken,

"Seni istiyorum."dedim.Bakışları da beni öpmesi gibi tutkulu hal almaya başlamıştı.Evet onu tamamen hissetmek, tüm hücrelerimde onu istiyordum.Bu yalan değildi.Hatta bu zamana kadar geç kalmamın sebebi başımıza gelen olaylardı.

Ardından kolunu belime sardı ve beni kucağına aldı.Ben de bacaklarımı ona doladığımda masanın üzerine beni oturtup öpmeye başladı.Her dokunuşunda içimde bir şeyler kopuyor gibi hissediyordum.Kalbimin sesi Dışarıdan duyulacak kadar hızlı çarpıyordu.

Beni yatağın önüne götürdü ve üzerimdekini yavaşça vücuduma dokunmaya devam ederek çıkardı.Bu sıradan bir şey değildi.Amacımız sadece zevk almak değildi, farkındaydım.Birbirimize durmadan dokunmak istiyorduk.Vücutlarımızı birbirimizde hissetmek istiyorduk.

Beni öpmeye devam ederek yatağa oturttu.Birkaç saniye birbirimize baktık ve ardından üstüme bana zarar vermemeye çalışarak çıktı ve vücuduma öpücükler kondurmaya başladı.Sıradan gözükecek bir öpücüğün bile bendeki hissi çok başkaydı.

Ardından bana yaklaşıp Yüzüme bakıp burnuma hafifçe Dudaklarını bastırdı ve ardından.

"Seni çok seviyorum Clarke.Tahmin ettiğinden çok daha fazla."

I Want YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin