Sejak daripada peristiwa gerun dan mengejutkan itu, setiap hari di pejabat merupakan hari yang sangat malang buat Sarah.
Mana tidaknya, kehadiran Sarah sepatutnya hanyalah sebagai seorang intern di syarikat tersebut. Namun, dek kerana Aqeef yang masih menyimpan dendam , boleh dikatakan apa yang dilakukan Sarah semuanya tidak kena semuanya tidak betul.
Ada ke patut, kerja2 membeli sarapan pagi dan lunch Aqeef harus dijalankan Sarah. Lia, PA kepada Aqeef juga terkejut dengan arahan bosnya kerana sepanjang 4 tahun dia berkhidmat di syaraikat itu, belum pernah lagi dia diberikan arahan sebegitu rupa.
Ada juga tugas2 yang tidak masuk akal buat Sarah seperti ditugaskan untuk membersihkan bilik pejabat Aqeef selama seminggu. Bukan itu sahaja, perangai dan sikap Aqeef yang sentiasa ada saja perkara yang tidak puas hati dengan Sarah menyebabkan Sarah kadang2 hilang kawalan.
Hilang kawalan? HAHAHAHA hilang kawalan perasaan. Aaaa gituu. Pernah je sekali tu disebabkan Sarah terlalu geram dengan sikap bossnya itu, Sarah meletakkan julab di dalam air kopi Aqeef. Akibatnya, Aqeef langsung tidak dapat buat kerja selama satu hari. Kesian juga Sarah dengan Aqeef, tapi kadang2 kena lah bagi pengajaran. Ye tak?? HOHOHOOHO
..........................................................................................................................................................
OFFICE
Hari ini Sarah bersiap awal kerana dia harus menemani Aqeef untuk meeting dengan Dato' Jaafar. Oleh itu, awal2 lagi Sarah sudah menyusun atur jadualnya agar tidak kelam kabut di kemudiannya. Pada tengahhari pula Sarah sudah berjanji untuk bersama Izyan. Yelah, dah lama tak dapat nak spent time together2. Sejak mereka intern, hanya hujung minggu sahaja mereka akan berjumpa. Itu pun kalau kedua2nya tidak sibuk dengan hal masing2.
PAKAIAN SARAH
PAKAIAN AQEEF
"Sarah, jom". Panggil Aqeef sambil membaling blazernya ke arah.
"Oi pak cik. Elok2 ah". Balas Sarah.
"Cakap banyak ah kau. Cepat ah".
"Sabar lah". Balas Sarah mendatar sambil mengambil fail di atas mejanya.
YOU ARE READING
SERIUS LAH KAU?
Romance3rd STORY Sarah Vs Aqeef <3 Pertemuan Sarah dan Aqeef buat kali pertama langsung mengundang kemarahan buat mereka berdua. Sarah turut mengeluarkan kata2 yang kurang disenangi. Alangkah malangnya Sarah apabile pertemuannya dengan lelaki yang sama...