"Morning". Serak suara Sarah sebaik sahaja membuka mata dan melihat Aqeef sedang merenungnya. Malu Sarah mulai menyerbu apabila dia melihat dirinya sedang memeluk Aqeef erat. Dan bukan itu sahaja, Aqeef turut melakukan perkara yang sama.
Seriusly? Aku peluk dia? Ya tuhaannnnn..Maluuuu!!! Mana aku nak sorok muka niii??
"Morning sayang. Mandi jom. Kita keluar". Balas Aqeef sambil membelai rambut Sarah.
Pelukan suami isteri itu terus dileraikan. Bangun sahaja Sarah dari katil, getah rambut di pergelangan tangannya itu digunakan. Rambutnya diikat sanggul tidak kemas.
Aqeef terpana melihat keadaan sterinya itu. Dengan memakai gaun malam berwara merah dan mengikat rambut sebegitu. Ahhhh, luar biasa rasanya perasaan dia saat ini. Tidak pernah lagi dia melihat sesiapa dalam kedaan begitu kecuali yang sah dan halal baginya.
"Sayang, kalau dengan Aqeef jangan ikat rambut boleh. I like your messy hair". Kata Aqeef. Lalu ikatan getah di rambut Sarah dibuka Aqeef. Getah tersebut diletakkan di meja bersebelahan katil. Dahi Sarah turut dicium dengan penuh kasih sayang.
"Okay". Balas Sarah. Pagi2 dah dapat morning kisss!!! Argghhhh, i cannot. Gumam Sarah.
Kain tuala diambil Sarah. Tidak lupa juga dengan bathrobe. Tidak mahu insiden semalam berulang lagi. HAHAHAHA.
..........................................................................................................................................
Aqeef setia menunggu isterinya itu di atas kail sambil bermain telefon.
"Sayang, done?". Soal Aqeef.
"Dah . jom". Balas Sarah sebaik sahaja selesai mengikat rambutnya.
"Beautiful as always".
"Apa?".
"Nothing. jom". Tangan Sarah digenggam.
PAKAIAN AQEEF
YOU ARE READING
SERIUS LAH KAU?
Romance3rd STORY Sarah Vs Aqeef <3 Pertemuan Sarah dan Aqeef buat kali pertama langsung mengundang kemarahan buat mereka berdua. Sarah turut mengeluarkan kata2 yang kurang disenangi. Alangkah malangnya Sarah apabile pertemuannya dengan lelaki yang sama...