13 ✓

90 6 9
                                    

>>Dagmarie POV<<

Minął miesiąc od moich urodzin i od pierwszego pobicia. Koledzy Paula dzisiaj się do nas wprowadzają, boję się, jak to będzie wyglądać. Teraz nawet w domu nie będę mieć spokoju.

Usłyszałam dzwonek do drzwi, więc szybko schowałam się pod łóżko. Usłyszałam, jak grupka osób idzie w stronę mojego pokoju, jeszcze bardziej skuliłam się pod łóżkiem. Nagle drzwi trzasnęły.

Weszli do pokoju

-Wychodź mała kurwo- usłyszałam głos Condrada

Naglę, zostałam wyciągnięta siłą spod łóżka. Nad sobą zobaczyłam Andrea, który uśmiechał się do mnie złowieszczo.

-Znalazłem ją- powiedział

Zostałam rzucona na środek pokoju.

-Słuchaj- odezwał się Paul- od dzisiaj z nami mieszkają chłopacy- powiedział i wszyscy wyszli

Cieszę się, że nie zostałam pobita do nieprzytomności.

Wstałam i podeszłam do biurka, wyciągnęłam ostrzydko i śrubokręt, odkręciłam ostrze i ruszyłam do łazienki. Nie wiem, co mną kierowało.

Weszłam i przyłożyłam ostrze do nadgarstka. Zrobiłam sobie pierwszą w życiu kreskę. Szczypało. Patrzyłam, jak z rany sączy się krew, jak płynie po nadgarstku, a nadgarstek szczypię.

Obmyłam wodą ranę i wyszłam z łazienki. Podeszłam do komputera i włączyłam Google. Zaczęłam przeglądać różne strony "jak włamać się do urządzenia" były to zakazane strony, do których zdobyłam dostęp. Miałam dokładnie pół minuty przed zamknięciem się strony.

Niestety nic ciekawego nie znalazłam. Muszę znaleźć informacje o Felixie. Coś mi w nim nie gra. Doszedł najpóźniej do naszej paczki i zaczęło się wszystko psuć.

On jest podejrzany.

>>Felix POV<<

Jak na razie wszystko idzie dobrze. Dagmarie nic nie podejrzewa. Przynajmniej tak mi się wydaję. Nie wiem, dlaczego, ale wydaje się mądrzejsza od brata i rodziców. Chociaż może mi się wydawać i jest głupia.

>>Dagmarie POV<<

W domu nikt nie wie, że moją pasją są komputery i mam nadzieję, że się nie dowiedzą. Wiem to nie możliwe, żeby 10-latka tak znała się na komputerach, ale widzicie, cuda się zdarzają. Jestem wyjątkiem. I coś mi nie gra z Felixem, nie wiem, dlaczego mam co do niego złe przeczucia.

--------------------------------------------------------------

322 słowa

Przyjaciele cz.1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz