>>Dagmarie POV<<
Już koniec czerwca, nie wiem, jak przeżyje wakacje. Codziennie było, to samo wstaję, idę do szkoły, gdzie moim jedynym wsparciem jest Matt, wracam do domu i jestem tępiona jak w szkole. To taka moja mała rutyna, codziennie przechodzę przez piekło, z którego nie potrafię się wydostać. Codziennie jestem bita i wyśmiewana przez znajomych i rodzinę, nie wiem, dlaczego nagle się tacy stali, co ja im takiego zrobiłam, ale myślę, że Felix maczał w tym palce.
Zapytacie, dlaczego to już wam odpowiadam. Odkąd on się pojawił w naszej paczce (czyli w tym roku szkolnym) to rodzice przestali zwracać na mnie uwagę, zaczęli się dziwnie zachowywać. Codziennie siedziałam przed komputerem i próbowałam włamać się do bazy danych Felixa, która jest strasznie zabezpieczona. Teraz za to szykuję się na zakończenie roku szkolnego.
>>Matt POV<<
Dagmarie mówiła mi swoje podejrzenia co do Felixa i powiem szczerze, coś w nich jest.
Odkąd dołączył do naszej paczki wszyscy odwrócili się od Dagmarie, wszyscy zaczęli ją nienawidzić.
Jeszcze ten Adam, rozmawiał czasem z Felixem, ale nie wiem o czym. Szkoda, że nie mogę jej pomóc.
>>Dagmarie POV<<
Szykowałam się na zakończenie roku, jak mam być szczera to mam nadzieję, że w wakacje wszystko się zmieni i będzie lepiej.
Zeszłam po cichu ze schodów, żeby dostać się do szkoły. Nie wiem, czy przeżyje wakacje, ręce mam już całe w strupach i trochę blizn co nie zeszło. Wyszłam po cichu z domu i skierowałam się do domu Matta.
Gdy byłam już pod jego domem, to zauważyłam, że akurat wychodził z domu.
-Hej- powiedziałam, gdy byłam już obok niego
-Cześć- odpowiedział i przytulił mnie
-Jak tam humor na zakończenie roku?- zapytałam
-Jak mam być szczery to się nie cieszę, bo za rok ma być trudniej- odpowiedział- a jak tam twój humor na zakończenie?- zapytał
-Jak przeżyje, to będzie dobrze- powiedziałam i uśmiechnęłam się
Matt nie wie, że się tnę, nie wie, dlaczego chodzę w długich rękawach, nawet nie podejrzewa. Niestety cały czas nie mam nic na Felixa a on jest naj bardziej podejrzany i dziwnie się zachowuje.
>>Felix POV<<
Mam super plan, żeby pozbyć się Dagmarie i jej rodziców. Nie wyjdzie nic źle, wszystko jest idealnie zaplanowane.
>>Dagmarie POV<<
Od razu po powrocie do domu zakluczyłam się w pokoju i wyjęłam komputer.
Może jak nie mogę się dowiedzieć czegoś o Felixie to dowiem się, dlaczego stałam się celem i dowiem się czegoś o ludziach, z którymi mieszkam i których powinnam nazywać rodzicami.
--------------------------------------------------------------
404 słowa
CZYTASZ
Przyjaciele cz.1
Novela JuvenilSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka której życie się wali gdy idzie do 4 klasy. W szkole poniżana, w domu traktowana jak śmieć, bita, zgwałcona i pozostawiona samej sobie. Zapraszam do czytania UWAGA Czytasz na własną odpowiedzialność. Moja p...