>>Dagmarie POV<<
Minęły trzy miesiące, dzisiaj są moje urodziny. Nic się nie zmieniło, cały czas jestem bita i wyzywana. Na ścianie w moim starym pokoju znajduję się dużo rysunków wykonanych moją krwią. Świąt Bożego Narodzenia nie obchodziłam, siedziałam cały czas w pokoju, nie wychodząc z niego nawet na moment. Bałam się, że znowu zostanę pobita. Na szczęście mama Matta zgodziła się, żebym miała tylko telefon.
Teraz siedzę na łóżku i próbuje znaleźć moją prawdziwą rodzinę, ale jak na razie wszyscy mieli bardzo zabezpieczone dane, a na telefonie może być ciężko z rozszyfrowaniem, ale ja się nie poddaje.
***** ***
Jak na razie rozszyfrowałam tylko dane rodziców mojej mamy i z tego, co się dowiedziałam, dziadek zmarł na misji, a babcię zamordowano i przejęto gang.
Gang przejął jakiś Damien, gdzieś już słyszałam to imię, tylko nie mogę sobie przypomnieć z kąt.
Robi się coraz ciekawiej, mogę obstawiać, że rodzice taty też byli z gangu i dlatego rodzice nie mogli się spotykać, dlatego to była zakazana miłość.
Podejrzewam, że te gangi nie były sojusznikami, że nie były zgodne i między nimi było nie ciekawie. Tata zakochał się w mamie a mama w tacie i ich rodzice tego nie pochwalali. Mama zaszła po jakimś czasie w ciążę i dziadkowie byli źli, dlatego rodzice uciekli, a na dodatek stworzyli gang.
Zaraz spróbuje się dowiedzieć wszystkiego.
***** ***
Po jakiś trzech godzinach okazało się, że moje podejrzenia były słuszne.
Moi dziadkowie mieli gangi, ale te gangi nie żyły w zgodzie, można rzec, że między nimi była wieczna wojna, a rodzice się po prostu w sobie zakochali. Tylko dziadkowie tego nie pochwalali.
Niestety wszyscy moi dziadkowie nie żyją, bo zabił ich ten Damien. Z tego, co się dowiedziałam, jest szefem gangu "potężnych". Zresztą ta nazwa pasuje do jego gangu, nie dość, że założył swój gang, to przejął jeszcze dwa inne.
Spojrzałam na godzinę i była 23 postanowiłam się już kłaść. Po paru minutach zasnęłam.
--------------------------------------------------------------
314 słów
Dagmarie i Matt mają 11 lat
CZYTASZ
Przyjaciele cz.1
Teen FictionSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka której życie się wali gdy idzie do 4 klasy. W szkole poniżana, w domu traktowana jak śmieć, bita, zgwałcona i pozostawiona samej sobie. Zapraszam do czytania UWAGA Czytasz na własną odpowiedzialność. Moja p...