>>Dagmarie POV<<
Dzisiaj pierwszy dzień szkoły i bardzo się cieszę, bo znowu zobaczę znajomych. Wszyscy na pewno się pozmieniali.
Wstałam z łóżka i poszłam ubrać przygotowane rzeczy, czyli białą bluzkę i czarną plisowaną spódniczkę. Zeszłam na dół i zobaczyłam Paula, który jadł śniadanie.
-Cześć braciszku- powiedziałam i go przytuliłam
-Cieszysz się, że idziemy do szkoły?- spytał zszokowany
-Tak. Będziemy na jednym piętrze i się strasznie cieszę- powiedziałam
-Zobaczymy czy za miesiąc też będziesz się tak cieszyła- powiedział
Nie powiedziałam wam, że w naszej podstawówce też jest gimnazjum (przypominam, że to rok 2010 i wtedy były gimnazja; od autorki) i liceum a w tym roku mój brat będzie zdawał egzamin 6 klasisty i pójdzie do tego gimnazjum co jest w naszej szkole. Strasznie się cieszę, bo z bratem jesteśmy strasznie zżyci.
-Chodźcie dzieci, bo zaraz się spóźnimy- powiedziała nasza mama Nadia
-Już idziemy- powiedział Paul
Wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do auta. Gdy byliśmy pod szkołą ucieszyłam się, że zobaczę moją klasę. Zaczęła się ceremonia w auli, po której rozeszliśmy się do sal. W sali usiadłam z Mattem, czyli jak co roku.
-Witam was dzieci, jestem Pani Amber Jones i będę waszą wychowawczynią do 6 klasy- powiedziała miło- Na lekcjach matematyki i fizyki macie się mnie słuchać, a jak ktoś przerwie, idzie do dyrektora- i czar prysł- możecie już iść
Wyszliśmy ze szkoły mieliśmy poczekać na Paula, bo miał nas odprowadzić do domu i pilnować, bo nasi rodzice są w pracy.
-Jaką panią macie gołąbeczki?- i właśnie pojawił się Paul
-Po pierwsze nie gołąbeczki- powiedziałam
-A po drugie Amber Jones- dokończył za mnie Matt
-Po pierwsze wy będziecie kiedyś razem, a po drugie macie przesrane chyba dostaliście najgorszą nauczycielkę z klas 4-6- powiedział swoje Paul
Resztę drogi nie odzywaliśmy się, gdy weszliśmy do domu, poszłam przebrać się w luźne ciuchy. Zeszłam na dół, gdzie na kanapie siedzieli chłopcy, dosiadłam się do nich i zdecydowaliśmy, że obejrzymy horror. Gdy było późno, po prostu zasnęłam.
>>Paul Pov<<
Moja mała siostrzyczka zasnęła przy "Naznaczony" a ten horror jest w miarę straszny. Jako dobry starszy brat zaniosłem ją do pokoju. Chciałbym, żeby była kiedyś z Mattem, bo pasują do siebie, ale na razie to tylko dzieci więc nawet za bardzo nie wiedzą, o co chodzi. Gdy film się skończył, akurat przyjechała mama Matta i go zabrała a jak pojechała wrócili nasi rodzice więc poszedłem się położyć, spać.
--------------------------------------------------------------
339 słów
CZYTASZ
Przyjaciele cz.1
Novela JuvenilSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka której życie się wali gdy idzie do 4 klasy. W szkole poniżana, w domu traktowana jak śmieć, bita, zgwałcona i pozostawiona samej sobie. Zapraszam do czytania UWAGA Czytasz na własną odpowiedzialność. Moja p...