>>Dagmarie POV<<
Dzisiaj znowu szkoła. Siedziałam i jadłam śniadanie do szkoły też zrobiłam kanapki, żebym miała co jeść, bo nie chcę się otruć jedzeniem Paula.
O wilku mowa akurat zszedł na dół, nawet się nie przywitał, tylko zaczął jeść. Nie powiem, trochę zabolało.
-Zrobiłam kanapki do szkoły- powiedziałam
Tylko kiwnął głową na tak i poszedł na górę. Coś tu nie gra Paul zawsze się ze mną witał i rozmawiał, dzisiaj pierwszy raz tego nie zrobił.
Zobaczyłam go schodzącego na dół i wyszedł, nawet na mnie nie czekając. Szybko ubrałam adidasy oraz spakowałam jedzenie i wyszłam z domu.
Po drodze weszłam po Matta, który wydawał się zdziwiony, że nie ma Paula.
-A gdzie twój brat?- wiedziałam, był zdziwiony, bo zawsze szliśmy razem
-Wyszedł wcześniej i nawet się ze mną nie przywitał i nie powiedział, że wychodzi- odpowiedziałam
-Dziwnę, zawsze szliśmy wszyscy razem, we trójkę- powiedział
Do końca drogi do szkoły rozmawialiśmy o głupotach.
***** ***
Dzisiaj nie spotkałam Adama, z czego jestem zadowolona, a Paul mnie przeprosił za rano i powiedział, że wyszedł wcześniej, bo miał sprawdzian do poprawy. Ucieszyłam się, bo myślałam, że się na mnie obraził.
Gdy byliśmy w domu, Paul pomógł mi i Mattowi w zadaniu domowym a tak naprawdę tylko nam wytłumaczył i to lepiej od naszej nauczycielki.
-To co robimy skoro skończyliście lekcję?- spytał Paul
Matt chciał coś powiedzieć, ale przerwał mu dzwonek do drzwi. Wszyscy wstaliśmy i poszliśmy, zobaczyć kto dzwoni.
-Cześć Paul- byli to koledzy Paula
-Hej dlaczego nie powiedzieliście, że przyjdziecie- powiedział trochę zły Paul
-Mamy pizze- odpowiedział Andrew
Poszliśmy wszyscy na kanapę i zaczęliśmy jeść pizzę oraz chłopacy odpalili konsolę i zaczęli grać.
Nie przeszkadza mi, że jestem jedyną dziewczyną w całym gronie. Powiem szczerze wolę towarzystwo chłopaków niż dziewczyn. Oni przynajmniej nie plotkują.
--------------------------------------------------------------
290 słów
CZYTASZ
Przyjaciele cz.1
Novela JuvenilSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka której życie się wali gdy idzie do 4 klasy. W szkole poniżana, w domu traktowana jak śmieć, bita, zgwałcona i pozostawiona samej sobie. Zapraszam do czytania UWAGA Czytasz na własną odpowiedzialność. Moja p...