12 ✓

87 5 6
                                    

>>Dagmarie POV<<

Gdy się obudziłam, Matta już nie było. Wstałam z łóżka i podeszłam do drzwi. Myślałam, że za chwile te drzwi z futryny wypadną. Podeszłam do nich i je otworzyłam.

Do mojego pokoju wpadło 5 chłopaków a tak dokładnie: Paul, Andrew, Blase, Felix, Conrad. Paul podszedł do mnie i był zły i to bardzo zły.

-Chyba ci powiedziałem, że nie masz wchodzić do mojego pokoju- powiedział wściekły Paul

-Ale ja cały czas byłam u siebie- odpowiedziałam

Dostałam z pięści w twarz, za chwilę byłam bitą przez całą 5. Gdy odeszli wszystko mnie bolało i to potwornie. Jakoś wstałam na nogi i podeszłam do łazienki. W pokoju miałam łazienkę i garderobę, a sam pokój był różowy.

Opatrzyłam swoje rany i poszłam do pokoju, gdy położyłam się na łóżku, nie musiałam długo czekać, żeby zasnąć.

>>Felix POV<<

Wyszedłem na chwilę od chłopaków i powiedziałem, że idę do łazienki. Tak naprawdę poszedłem do pokoju swojego "przyjaciela" pogrzebałem trochę w jego rzeczach osobistych i wyszedłem, nie zamykając drzwi.

Cieszę się, że Paul zaproponował nam wszystkim mieszkanie u niego, będzie lepszy dostęp do bazy danych i takich tam. Zszedłem na dół i powiem im moją piękną historyjkę.

-Paul- gdy powiedziałem jego imię, chłopak się odwrócił w moją stronę- widziałem twoją siostrę, jak wchodziła do twojego pokoju, a jak wychodziła nie zamknęła drzwi

Paul wstał a za nim wszyscy. Poszliśmy na górę do pokoju Dagmarie. Paul tak walił w drzwi, że myślałem, że za chwilę wypadną z futryny. Otworzyła zaspana Dagmarie.

Kurwa mam przekichane

-Chyba co powiedziałem, że nie masz wchodzić do mojego pokoju- powiedział Paul

-Ale ja cały czas byłam u siebie- powiedziała

Dostała pięścią w twarz od Paula. Za chwilę była bita przez naszą piątkę. Gdy stwierdziliśmy, że starczy wyszliśmy z jej pokoju, zostawiając ją samą sobie.

>>Paul POV<<

Myślałem, że wyraźnie jej powiedziałem, że ma nie wchodzić do mojego pokoju, ale chyba się pomyliłem.

Ale to chyba nie była ona

O czym ja myślę, to na pewno była ona, Felix by nas nie okłamał. Wziąłem kolejną puszkę piwa i się napiłem.

--------------------------------------------------------------

339 słów

Przyjaciele cz.1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz