Merhabaaaa!!!!!
Satır arası yorum yapın lütfen, Başlayalım.
--------
"Teo... Teomann.... lan Teoo.." Bir saattir beyefendiği uykusundan uyandırmaya çalışıyordum. Kalkmamaya yemin içmişti sanki, bununkisi normal uyku değil, ölüm uykusuydu Allah korusun. Sarstıkça 'mmm' diyip duruyordu.
Sabrım tükenince, "LAN TEOOO KALKK" diye böğürdüm resmen, beyefendi gözlerini yeni açmıştı. Kaşları çatarak. "Bir uyutmadın yaw." dedi sesi boğuk boğuktu, "Kalk hadi kahvaltı yapıcaz." dedim, gözleri yarı kapalı "Saat kaç?" dedi, kolumdaki saate bakıp "Yediyi, sekiz geçiyor." dedim. Dudaklarını büküp, "Bu kadar erken olmak zorunda mı?" dedi, "Bizimkiler alışmış erken kalkmaya, hadi kalk giyin, ben seni dışarıda bekliyorum." dedim.
Adım atacakken, "Çıkma gözün gönlün bayram etsin." dedi, uyku bile azgınlığını önleyemiyordu. Bu ileride iliğimi kuruturdu benim.
"Bu sabahta bayram etmeyi versin." dedim yanından uzaklaşırken, "Neyse sen git ben sana fotoraf atarım şimdi." dedi. İstemsizce kaşlarım çatıldı, şimdi etkilenirdim falan uğraşamazdım sabah sabah, "Saçmama Teo başım ağrıyor benim." dedim, ilişkiye girmek istemeyen kadınlar gibi.
Bir şey demesine fırsat vermeden yanından ayrıldım. Arkamdan kahkaha atmıştı. Merdivenlerden indiğimde masa hazırlanmıştı bile, Abilerim ve eşleri sofraya oturmuşlardı, yeğenlerim ortalıkta koşturuyorlardı, beni gördükleri gibi sofraya oturdular, benden korkuyorlardı. Çocuklardan hep nefret etmişimdir. Bana göre sadece yüktüler her anlamda.
"Hayırlı sabahlar." dedim her zamanki yerime oturdum. "Kerem, sen bu aralar işlerle uğraşma arkadaşınla ilgilen." dedi, büyük abim. Zaten işlerle uğraşmayacak başkalarına yaptıracaktım, söylemesi iyi oldu gözüm arkada kalmayacaktı.
Merdivenlerden Teo'nun indiğini görünce istemsizce gülümsemiştim, "Günaydın." dedi gülümseyerek gelip yanıma oturdu, hepsi karşılık verdi babamla annemin beklemeye başladık yemeğe başlamak için. Teoya baktığımda esniyordu hala, "Uyuyamadın mı?" dedim, tekrar esneyip "Rahat uyudum, uykum açılmadı hala." dedi.
"Teoman sen çalışıyor musun?" dedi, benden bir büyük abim, o cevap vermeden ben verdim, sinir olsun diye; "Çobanlık okuyor." dedim, gülerek. Beni takmayıp, "Veterinerlik okuyorum abi." dedi. Abimde "Sonunda Kerem'i eğitebilecek birini bulduk, babaya söyleyelim Teoman'ı maaşa bağlasın." dedi.
Ben hariç herkes gülmüştü.
"Askerliğini yaptın mı?" dedi, bu ne meraktı ben bile sormamıştım bunu. "Bedelli yaptım abi." dedi, "Ee sevgilin falan var mı?" diye sordu. Sanane abi yani var benim. "Yok abi şimdilik düşünmüyorum." dedi. Az önce yanında soyunmak isteyen de kimdi.
"Düşündüğün zaman Kerem'e söyle yeter etrafı kadın dolu." dedi. Ya sabır aramızı bozacaktı bu şimdi. Hemen "Yok öyle bir şey abartma abi."dedim, "Küçüklüğünden beridir kızları parmağında oynatıyor iki üç kızı aynı anda yürüttüğünü biliyorum hayır anlamıyorum kızlar bunun gibi ahlaksızda ne buluyor." dedi, Teoman'a baktığımda kafasını sallıyordu. Belli oldu Teo beni çiğ çiğ yiyecekti beni bugün.
"Size iki üç mü dedi bana dört taneyi aynı anda yürüttüğünü söyledi." dedi Teoman, aşırı gergindim şuan. "şaşırmam valla yapar bu." dedi abim. kardeşini mi anlatıyor düşmanı mı belli değil. "Gitmeyin üstüne yapmış bir hata." dedi en büyük abim, şimdi kalkıp elini öpecektim neredeyde.
"Hem kaç zamandır sürekli mesajlaştığı, kuytu köşelere çekilip konuştu biri var belli ki ciddi düşünüyor bu sefer." dedi, dayanamıyorum şimdi kalkıp öpecem, ve evet Teoyla ciddi düşünüyordum, Allah hakkı için.
"Kim Kerem buralardan mı?" dedi, büyük yengem. "Yok yenge öyle biri normal arkadaşlarla konuşuyorum, siz yanlış anlamışsınız." dedim.Birinin olduğunu söylesem başımın etini yerlerdi. Teoya döndüğümde hala sinirli sinirli bakıyordu. "Hadi hadi yeme bizi şimdi." dedi Teoyla aramı açmaya yemin içmiş abim. "Yok abi olsa söylerdim." dedim. Düş yakamdan artık yaw. "Utandın mı diyecem de bunda utanma yok." dedi. Sabır ya sabır.
"Teo doydunsa kalkalım biz." dedim, biraz daha burada kalsaydık şimdi saldıracaktı. "Kalkalım." dedi, "Müsadenle baba," dedim kalkmadan, babam bir şey demeyip kafasını salladı. Ben kalkınca Teo da benimle beraber kalktı, birlikte aşağı indik arabam hazır kapının önündeydi zaten.
Arabaya bindiğimizdendir cama çevirmişti yüzünü, "Teocum..." dedim yüzüme bile bakmadı. Yanağından makas alacakken bileğimden kavrayıp ısırdı. "AAĞĞ TEOOO..." diye bağırıp elimi çektim hızla. Hemen bileğimi ovuşturdum, acıtmıştı hayvan. "Napıyorsun Teo yaa, canım acıdı." dedim.
Kaşlarını çatarak bakıp "Küsüm senlen." dedi, ah abi ben sana ne diyim şimdi. "Neden ki gülüm." dedim cevabı belliydi. "Senin etrafında sürekli kadın mı var?" dedi, "Eskiden vardı şimdi yok yavrum sadece sen varsın benim için." gerçekten de şimdi yoktu, sadece Teo vardı.
"Gerçekten mi?" dedi, hafiften yumuşamıştı. "Allah çarpsın ki."dedim. "Hem senin hiç sevgilin olmadı mı?" dedim, derken bile gerilmiştim amına koyayım, inşAllah olmadı derdi. "Oldu da bir kere tek zaten o da normal değildi." dedi. Aklıma direk ilişki için birlikte oldukları gelmişti. Ona baktığımda.
"Öyle değil Kerem ya." dedi aklımdakini anlamıştı. "Hayvanın tekiydi, bir ay sürdü zaten."dedi, merak etmiştim şimdi nedenini. "Neden ayrıldınız? tabi istersen anlatma." dedim, birkaç dakika düşünüp, "Bana saldırdı onla birlikte olmak istemediğim için." dedi sesi sona doğru kısılmıştı. Ben o şerefsizi öldürmez miyim şimdi.
"Teo bununla ilgili bütün bildiklerini mesaj atsana bana." dedim, Sesimden belli oluyordu sinirlendiğim. Tam itiraz edecekdi ki "Teo" dedim, bir şey demeyip ofladı sadece, "Oflama Teo biri sana zarar verecek bende sadece dinleyecem öyle mi yani." dedim, "Başın belaya girecek diye endişe ediyorum." dedi.
"Merak etme yavrum bana bir şey olmaz." dedim, eğilip kafasını öptüm. "Söyle nereye gidelim?" diye sordum. "Senin en çok gitmeyi sevdiğin yere." dedi, "E hoşuna arabayla gidilmiyor." dedim, kafasını yana çevirip, "Öyle şeyler deme ayıp." dedi, "Ayıp yatakta olur yavrum onuda birlikte öğrenecez." dedim eliyle yüzünü kapattı. Şimdi sevgiden kıracaktım ağzını yüzünü.
Ensesinden tutup kendime çektim, kafasını direksiyona bastırıp kornayı çaldırttım. "YA KEREMM." diye bağırınca bıraktım, "Kafam acıdı hayvan." dedi, "Gel öpeyim." dedim eliyle kafasını ovuşturup "Aman kalsın." dedi...
-----------
Arkadaşlar siz de Kerem'in abisi gibi köstek olmayın.
Umarım beğenmişsinizdir, Kendinize iyi bakın.
Yıldızınızı parlatmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anahtar -GAY
Любовные романыYazmak isteyen saçma bile olsa bir bahane bulur ve yazar. Türk & kürt aşkı İki erkeğin aşkını anlatmaktadır rahatsız olacaklar lütfen okumasın. Bölümler texting - Metin karışık şeklinde ilerleyecektir. +18 ve küfür içermektedir.