-Scarlet P.O.V-
Eilinė diena į mokyklą, susidėjau knygas, pasiėmiau man svarbius daiktus užsidėjau mokyklinę uniformą, tai yra švarkelis ir languotas sijonas, dar ilgos kojinės. Na nesu nei populiariukė mokykoj nei moksliukė, bet vistiek noriu baigti mokyklą gerai, na dabar esu tik 10-oke, bet rupinuosi mokslais.. Neturiu nei geros draugės, nei aplamai jokios, kartais išgirstu kekšytės, Klojos stumimu, bet tai blondinei su manim nepasisekė, nes moku atrėžti. Visi mokykloj mano jog esu pykta. Nors iš tiesu tik atrodau tokia, čia tam, kad nelistu prie manęs draugauti.. Man nepatinka būti žmonių minioje, nepaisant klasės žmoniu. Po 30 min buvau pasiruošusi, tad išėjau iš namų, šalia jų jau stovėjo autobusas ilipau į jį ir atsisėdau į savo vietą.
Klausiate kodėl ne tėvai nuveža? Na mano tėvai ištisas dienas buna darbe juos matau kelis kartus per savaite.. Na jau pripratau prie to.. Po 10 min jau buvau mokyklos kieme, ėjau į mokyklą badantis žvilgsniai palydėjo mane iki duru.. Eidama kolidoriu sutikau kekšytę Kloją..
-Ohoho kas gi čia? Ar tik ne mūsų gražioji Scarlet.-Pasakė zu sarkazmu.
-O ar čia tik ne mūsų protingoji blondinė Kloja?-Su pilna burna sarkazmo ištariau.
-Ehh.-Teištarė ir išėjo.
Uhggg kaip nekenčiu jos.. Pirmos 3 pamokos praėjo nepastebėtai.. Pee ilgąją pertruką išėjau į lauką juk pavasaris, greit mokslo metų pabaiga, vadinasi greit vasara šilta lauke. Atsisėdau ant suolelio kuris yra netoli mokyklos. Išsktraukiau obuolį iš kuprinės ir pradėjau jį valgyti. Išsitraukiau istorijos knygą, kad galėčiau šiek tiek dar pasimokyti kontroliniui... Pajutau badanti žvilgsnį į mane iš mokyklos vartu pusės, pažiejau ar kas yra ten, bet ten buvo tusčia, vėl nuleidau akys į knygą ir vėl tas žvilgsnis, greit pakėliau galvą ir pamačiau rūkanti vaikinuką, jis buvo aukštesnis už mane, juodi plaukai sukelti į viršu, iš tolo matėsi tamsios akys, jis rūkė, surukė cigaretę ir mūsų žvilgniai susitiko. Pažiejau į jį ir nuleidau galvą į knygą.. Hmm.. Įdomu kas jis.. Jis isėdo į juoda mašiną ir nuvažiavo.. Aš atsistojau ir nuėjau į mokyklą. Kontrolinis praėjo visai gerai.. Po pamoku lėtais žingsniais ėjau namo, parėjau į namus. Paruošiau namų darbus. Nusprendžiau pasivaiksčioti nesvarbu, kad jau 20h vistiek dar ne taip tamsu. Ėjau tamse Londono gatve.. Buvau isikišusi ausinukus į ausis tad nieko negirdėjau tik muziką.. Buvo jau kiek per tamsu.. Išėmiau vieną ausinę, ir išgirdau žingsnius už savęs atsisukau, bet ten nieko nebuvo, paspartinau žingsnį.. Garsus žingsniai ėjo paskui.. Jau beveik bėgau.. Ir tada pajutau kaip susmunku kažkieno rankose, man buvo uždėta drėgna skiautė ant burnos, kas mane nualpino.. Buvau be sąmonės..
Panudau kažkieno kamabryje, čia buvo tamsu.. Labai išsigandau, atsisėdau į sėdima padėtį, stebėjau kambarį.. Staiga duris prasivėrė, aš buvau labai išsigandusi, isijungė šviesa, tarp duru stovėjo vaikinas.. Tai jis.. Tas pats vaikinas, kuri mačiau šalia mokykols.. Kodėl aš pas ji?
YOU ARE READING
Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔
FanfictionTuriu viena gyvenimo istorija.. Manau tai sunkiausia ką gali išgyventi šešiolikos metų paauglė, mane pagrobė, iš pradžių jis pradėjo mane burti savo meiliais žodeliais, kol galiausiai nusitempė į lovą. Bet jo meilus žodeliai virto keistu reiškiniu...