<"Kodėl verti mane susigėsti?", "Kodėl esi gera, kai aš toks šiurkštus?">

1.4K 81 5
                                    

-Zayn P.O.V-
Įėjau į namų vidų. Viskas buvo labai tylų, kad net girdėjosi, kaip musė skrenda (na toks posakis yra). Nusiėmiau batus ir striuke. Pyktis manyje nenublėso. Dabar yra lygiai 13h, jei Ian pinigų nesuras iki 17h jis mirs. Be jokio gailėsčio. Nekenčiu žmonių, kurie vieluoja. Lėtais žingsniai ėjau į viršų. Įdomų Scarlet miega ar ne. Įėjau į kambarį, tuo metų ji tiesiog gulėjo ant lovos. Lėtai prisiartinau arčiau jos. Nusiėmiau savo maikutę ir džinsus, užsidėjau sportines kelnias, likau be maikutės. Lėtai atsiguliau šalia jos. Ji pašoko lyg elektros nukratytą.
-Nurimk, tai tik aš.-Sušnabždu.
-Būtent tavęs ir reikia bijoti.-Nusivaipė.
-Katytė pasiaštrino nagus.-Isišiepiau.
-Tik tam, kad prieš tave pasirodičiau.-Toliau kalbėjo ji.
-Na tada tu man patinki.-Isišiepiau. Ji atsidūdo ir vėl atsigulė atsugdama man nugarą. Apsivijau jos kūną rankomis. Ji ir vėl atsidūso. Užsimerkiau ir užmigau.
***16h***
Pabundu nuo mažytės spurdėjimo.
-Kas yra?-Suburbėjau prasimerkdamas. Ji sėdėjo gyliai kvėpuodama matyt po košmaro.-Meile, tai tik košmaras.-Sukuždėjau apkabindamas ją. Ji bandė atgauti tolygų kvėpavimą. Po geru 5 minučiu ji jau nusiramino, krito atgal į patalus, žvilgtelėjau į laikrodį 16:07 už valandos turiu gauti pinigus, bet jei jų nebus Ian mirs. Atsidūsau. Išlipau iš lovos, apsirengiau savo džinsus ir maike. Už džinsu užsikišau ginklą. Lėlitė nieko nesakė, stebėjo mane ir tiek, priėjau prie lovos, atsiklaupiau šalia jos, pabučiavau jos lūpas ji atsakė.
-Aš greit grįšiu.-Sukuždėjau jai ir dar kartą pakštelėjęs į lūpas išėjau. Apačioje užsidėjau savo sportbačius ir odine striuke išėjau už durų, užrakinau jas. Įsėdau į mašiną. Man reiktu šiek tiek atsipalaiduoti. Važiuosiu pas Nina, tik ji gali man suteikti atsipalaidavimą, Scarlet dar jauna ir nepatyrusi, o Nina, jos burnytė darbuojasi geriau nei bet, kurios. Šudas.. Vien pagalvojus apie jos liežuvį aplink mano kotą pasistoja. Pradėjau važiuoti greičiau, noriu kuo greičiau ją justi ant savęs, ant savo MALIK, kai ji ant jo šokinėja, tai kažkas tobulo. Hmm.. Įdomu, kaip atrodytų ant manęs jodinėjanti Scarlet. Manau tobulai, tobuliau nei Nina, bet dabar ji man to nesuteikia. Privažiavau jos namus, aš buvau ištroškęs sexo, buvau kaip žvėris ieškantys aukos. Aš vos ne bėgte įėjau į Ninos namus, staiga mano ausis pasiekė aimanos ir kaip Nina rėkia Ian vardą. Mano venosę užvirė nežmoniškas pyktys, aš su griausmu užbildėjau į viršų. Pradariau jos kamabrio duris, ji šokinėjo ant jo.
-1..-Pradėjau skaičiuoti.-2..-Skaičiavau toliau...-3..-Nuaidėjo šuvis į langą. Priėjau paėmiau Ninai už plaukų.-Kale ką sau manai?!-Surėkiau į jos veidą.-O tu?! Taip ieškai pinigų?! Mano merginos lovoje?! Oi ne palauk, tu jau nebe mano mergina!!!-Mano pyktis buvo nežmoniškas, nudėčiau visus.-Kur mano pinigai?!-Surėkiau prieidamas arčiau Ian. Jis tylėjo.-Atsakyk!-Toliau šaukiau, jis ir vėl tyli. Šoviau į jo pasididžiavimą.-Čia, kad nedulkintum svetimu.-Šoviau jam į širdį.-Čia už tai, kad per tave kentėjo mano verslas.-Šoviau į galvą.-O čia už tai, kad nuo tavo rankų krito mano sesuo.-Nuleidau ginkla. Pakėliau Nina už plaukų.-Renkis!-Surėkiau. Ji greitai apsirengė.-Viskas nuo šiol esi kekšė, nors ką aš čia sakau, tu ja visada buvai, ir nuo šiol tu busi ten kur tau vieta.-Pasakiau jai. Ištempiau ją iš jos namų, nuvežiau pas Josh, savo seni ir pardaviau ją, gavau tokia pačia sumą, kaip ir buvo skolingas Ian, bet norėjimas sexo nedingo. Patraukiau namų link, reikės paragauti Scarlet. Na žinoma mano pyktis neišblėso, juk mylėjau ta padugnę Niną, o ji šitaip pasielgė.. Nekenčiu visu, jie man tik skausmą kelia.. Ir įdomų su keliais ji taip permiegojo? Žinoma, kad Ian nebuvo jai pirmas. Privažiavau namus. Su griausmų įėjau vidun, numečiau batus kažkur į kampą, nusiėmiau odinukę. Užlipau į viršų.
-Scarlet P.O.V-
Išgirdau žingsnius, kažkas lipo laiptais. Širdis pradėjo plakti dar labiau. Nežinau, kodėl, bet dabar velniškai bijau, kas jeigu Zayn mane sužeis?? Jis įėjo į kamabrį, jo akys buvo juodos ir šaltos. Nesuprantu kas su juo.
-Kalė!-Surėkė jis spėjau palenkti galvą, kad ji nesusidurtu su vaza, kuria metė Zayn.-Nekenčiu!-Surėkė ir nuvertė čia buvusi stalą. Aš net pašokau iš baimės. Mano galvoje skambėjo klausimas. KĄ PO VELNIU MAN DARYTI?!?! Jis vaiksčiojo pirmyn atgal, kai ir vėl paėmė kažką ir metė, vėl į mane, bet spėjau pasilenkti. Kas jam po velniu?! Lėtai išlipau iš lovos. Jis buvo nusisukęs į duris. Priėjau prie jo. Švelniai suėmiau jo ranką, spustelėjau ją.
-Zayn.-Tyliai pasakiau.
-Zayn P.O.V-
-Zayn.-Išgirdau mažutės balsą. Turbūt dabar aš ir norėjau jos šilumos. Nežinau kodėl, bet iškart apsiraminau. Ji keistai veikia mane.-Kas nutiko?-Ji atsargiai paklausė. Aš atsidūsau.
-Nieko.-Pasakiau.
-Prašau pasakyk.-Sukuždėjo jį. Ji atėjo ir atsistojo man iš priekio, aš sukikenau, nes ji prieš mane tokia mažytė, na ne maža, bet mielo ūgio.-Kas tau juokingo?-Suraukė nosytę ji. Aš ir vėl sukikenau.
-Na tu prieš mane tokia mažytė.-Šyptelėjau.
-Nestumk ant žemaūgių.-Ji ir vėl susiraukė.
-Na tu ne žemaūgė, tu esi mielo ūgio.-Šyptelėjau aš, o ji susigėdo.
-Na tai pasakysi kad buvo?-Paklausė ji. Atsidūsau.
-Mano mergina mane išdavė su kitų.-Pasakiau. Iš pirmo jos veide mačiau nuostaba ir šioki toki džiaugsma, bet paskui ji užsidėjo gailėsčio kaukę.
-Užjaučiu.-Ji pasakė ir tik dabar supratau, kad ji vis dar laiko mano ranką. Spustelėjau ją. Nieko jai nesakiau tik pasilenkes pabučiavau ją, mano ranka nuslydo ant jos užpakaliuko. Spustelėjau jį, mergina net šoktelėjo ir netyčia krimstelėjo man lūpą, aš net aiktelėjau. Pajutau krauja burnoje, atsitraukiau nuo jos, ji susigėdo ką padarė. Ir tiesiog priėjusi apsikabino mane ir galvą paslėpė mano krutinėje.
-Kodėl tu mane verti susigėsti?-Paklausiu.
-Kodėl tu man tokia gera, kai aš su tavimi toks šiurkštus?

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now