<Dirty>

1.5K 81 7
                                    

Iškart sakau dirty, tad jei nemėgstat tokių dalykų skaityt neskaitykit :D

-Scarlet P.O.V-
Vis dar neatsigauvau po Zayn žodžių.. Aš tikrai nežinojau, kad jis kada nors man, man pasakys žodį "Myliu".
-Zayn pasakyk man, kad tai nekvailas mano sapnas, kad tai realybė.-Sukuždėjau jam.
-Mažute, tai ne sapnas. Aš pats net negalvojau, kad tai įmanoma.-Sukuždėjo jis man ir vėl sujungė mūsų lūpas. Atsakiau.. Aš nežinau ką mama pasakytų apie Zayn. Manau išvarytų mane iškart iš namų, bet man nusispjaut, tai mano gyvenimas darau ką noriu. Po kiek laiko atsitraukėm vienas nuo kito. Zayn suglaudė mūsų kaktas.
-Ką tu gali atsakyti į mano jausmus tau?-Paklausė jis.
-Aš tave myliu taip pat.-Sušnabždėjau. Jis šyptelėjo. Nosio galu perbraukė per mano nosytę ir vėl trumpat suglaudė mūsų lūpas. Mes vienas kitam prisipažinom, bet Zayn neeina toliau. Jis nepasiruošias santykiams, vadinasi man teks palaukti.
-Šiandien nakti mes nuvažiuosim, kai kur.-Pasakė Zayn.-Ant motociklo.-Pridurė. Mano akys sužibėjo, kai išgirdau "ant motociklo" aš juos taip dievinu.
-Gerai.-Linktelėjau ir vėl sujungiau mūsų lūpas. Atsitraukiau su šypsena. Zayn apsivijo viena ranka mano liemenį ir abu atsilošėm į kėdę. Aš vis dar negaliu patikėti.. Zayn myli mane, o aš jį. Jis mano pagrobėjas ir aš jį myliu. Iš vienos pusės, tai beprotystė, iš kitos net nežinau..
-Eime dar pasimaudyti?-Mano apmąstymus nutraukė Zayn duslus balsas.
-Ne man jau šalta.-Pasakiau.
-Tada eime ant gultu, ten kur bus saulė.-Atsistojo ir pastatė mane ant kojų. Sutrikau, kai jis paėmė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus. Šyptelėjau Zayn. Priėjome gultus. Pala pala jis čia tik vienas, kur aš gulėsiu. Zayn ramiai atsisėdo.
-O kur aš sėdėsiu?-Kilsteliu antakį.
-Čia.-Pasako ir timpteli už rankos. Aš atsisėdau jam ant kelių. Atrėmiau nugarą į krutinę, galva padėjau ant peties. Jis apsikabino mano liemenį dviem rankom, aš savo rankas padėjau sau ant šlaunu. Jis paėmė mano rankas ir sunėrė mūsų pirštus. Keista sakyti žodį "MŪSŲ" juk tai tokia beprotybė pagtobėjas isimylėho savo įkaitę.. Aš vis dar negaliu patikėti. Aš visai pamiršau, kad mes esam nuogi. Ne ne ne Dieve pasakyk, kad po manim ne tas apie ką aš mąstau. Ne ne... O Dieve jis remiasi man į užpakalį. Šiek tiek pasimuisčiau. Zayn suurzgė.
-Nedaryk taip.-Pasakė.
-Man nepatogu.-Sumurmėjau.
-Susigaikyk su tuo.-Pasakė jis.
-Galima man eiti namo? Man šalta.-Pasakiau ir sukalenau dantimis.
-Eisim kartu tada.-Pasakė ir pastatęs mane atsistojo ir pats. Susikibe už rankučiu nuėjome į vidų. Vos įėjome pro duris buvau priremta prie sienos. Rankas iškart iškėlė man virš galvos. Pradėjo glamonėti kaklą.
-Turi sutvarkyti mano kelniu turinį.-Pasakė jis.-Tu jį padarei.-Sualsavo į kaklą. Priėjo prie lūpų. Pabučiavo jas ir gan švelniai. Po truputi atleido mano rankas, mano rankos atsirado ant jo kaklo, o jo rankos ant mano sėdmenu. Jis spustelėjo mano užpakaliuką. Aš šoktelėjau ir taip apsivijau kojom jo liemenį. Jis pradėjo mane neštis į viršu, vis nenutraukdamas bučinio. Staiga pajutau minkštu patalus ir Zayn ant savęs, jo tarpukojis rėmėsi man į makštį, tai buvo kažkas keisto.
-Aš tave patvarkysiu taip gerai.-Sušnabždėjo pasilenkęs į ausį. Pabučiavo mano kaklą, tada lūpas. Jis viską daro taip švelniai. Jis nulipo nuo manęs tam, kad nusirengtu. Prieš mano akys išlindo pabudęs Malik. Ir galiu sakyti jis didelis. Zayn vėl užlipo ant manęs. Jo nuogas Malik rėmėsi į mano klitorių. Jis užkišo ranką man už kelnaičių, pradėjo švelniai trinti mano klitorių.
-O tu jau sudrėkai.-Šyptelėjo jis.-Man tai labai patinka. Aš nusijuokiau.
-Bet tu greičiau susijaudinai nei aš.-Pasakiau. Jis šyptelėjo. Pašalino mano kelnaites. Pakėlė mane, atsuko mane į ji nugara. Mano nugara lietiesi su jo nuoga krutine. Jis lėtai įėjo į mane. Sudėjavau.. Kaip gera.
-Ahh...-Sudėjavau. Jis vis bučiavo mano kaklą ir greitino tempą.-Zaynn.. Kaipp geraa...-Sudėjavau. Jis isšiepė. Jis pakišo ranką po liemenėlę ir suspaudė mano krutį. Jis judėjo vis greičiau, tai buvo nuostabu. Jis pastatė mane ant keturiu ir judėjo dar greičiau, aš negalėjau sulaikyti dėjoniu, vis gniaužiau anklodę. Jutau atrėjanti orgazmą. Jis į pabaigą sulėtėjo. Keli jo gylus pasistumimai ir abu pasiekėm viršunę. Zayn vėl pakėlė mane ir prigaludė mano nugara sau prie krutinės vis dar buvo manyje.
-Tu nuostabi.-Sukuždėjo jis man į ausį. Pabučiavo mano skruostą. Išėjo iš manęs. Ir tik tada suvokiau, kad jis buvo be apsaugos.
-Zayn tu buvai be apsaugos?-Paklausiu.
-Su.-Jis parodė prezervatyvą rankose (jau panaudotą). Lengviau atsidusau. Nulipau nuo lovos.
-Eisi į dušą?-Paklausia. Aš linktelėjau. Pasiėmiau švarius rūbūs iš spintos. Ir nuėjau į vonią. Nusimaudžiau ir grįžau. Po manęs nuėjo Zayn. Aš išdžiovinau savo šlapius plaukus. Palikau juos palaidus. Žiūrėjau į savo atvaizdą veidrodyje. Staiga pajutau šiltas rankas apsivejant mano liemenį. Tai buvo Zayn. Stebėjau mus abu veidrodyje.
-Mes vienas kitam tiktumėme.-Šyptelėjo Zayn.
-Tikrai taip manai?-Paklausiu.
-Taip.-Linktelėjo. Zayn vos ne vienu coliu buvo aukštesnis už mane. Aš tokia mažytė.
-Ką veiksim dabar?-Paklausiu atsisukdama į jį. Jis vis dar buvo mane apsikabinęs.
-Galim eit antro raundo.-Sukikeno. Pažiejau į jį piktu žvilgsniu.-Gerai nepyk mažyte, aš pajuokavau.-Šyptelėjo ir atsiprašimo proga padovanojo bučkį. Aš šyptelėjau.-Jei rimtai tai nežinau ką veikti.
-Aš irgi.-Atsidusau.
-Nori valgyti?-Paklausė jis.
-Nea.-Pasakau. Aš papučiau žandus. Taip galvodama ką veikti. Niekas nelenda man į galvą. Papučiau lūpas.
-Ką tu darai?-Kilstelėjo antakį Zayn.
-Galvoju gi.-Pasakiau.-Nežinau ką veikt..
-Gal pasikviesti Hazz, Liam, Lou, Niall ir jų merginas?-Paklausia Zayn.
-Būtų nebloga mintis.-Pasakau.

Meilės mano žinau jus norit mane pakarti, kad taip retai keliu dalis, tiesiog interneto dar neturiu, kai tik pagaunu Wi-fi kur nors ikeliu jum :* nepykyt ant manęs :** aš jus taip myliu :** jau yra 300 vote ir beveik 3k peržiūrių ir tai rodo, kaip jus skaitot šią istoriją. Myl myl myl ××

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now