<Sesutės>

1.1K 74 5
                                    

-Scarlet P.O.V-
-Kas ši gražuolė?-Balsas privertė mus atsitraukti. Prieš mus stovėjo moteris, maždaug keturiasdešimties metų moteris, plaukai vidutinio ilgio, akys rudos, lygiai tokios pat, kaip ir Zayn, ji dėvėjo ilga vasariška suknelę, jos veidą puošė šypsena.
-Labas mama.-Pasakė Zayn. Zayn mama? O Dieve Zayn mama? Ką?
-Aš Trisha, Zayn mama.-Atkišo man ranką moteris. Aš jai nusišypsojau, paspaudžiau jos ranką.
-Aš Scarlet, Zayn. Zayn drau-Norėjau pabaigti, bet Zayn užbaigė už mane.
-Mano mergina.-Šypteli jis. Nužvelgiu jį pyktu žvilgsniu. Jis tik nusišypso man ir mirkteli. Ką jis čia nusišneka? Aš jau nebe suvokiu apie ką jis.. Koki jis žaidimą žaidžia?
-Taigi..-Pradėjo Zayn.-Aš maniau tik sesės atvažiuos.-Zayn pasikasė pakaušį.
-Aš jas tik atvežiau.-Pasakė jo mama.-Jau važiuosiu, pasiimsiu jas po savaitės.-Zayn linktelėjo.-Iki.-Šyptelėjo mama, pakštelėjo Zayn į skruostą ir išėjo. Atsisukau į Zayn, sukryžiavau rankas ant krutinės ir žvelgiau į jį pyktu žvilgsniu.
-Kas?-Sutriko jis.
-Sakai aš tavo mergina?-Kilsteliu antakį.
-Tu ir taip žinai, kad esi mano.-Pakilnojo antakius.
-Bet aš nesu tavo mergina.-Bandžiau jį pagauti.
-Ne.-Pasakė jis.-Bet tave liesti galiu tik aš.-Sukikeno. Aš atsidusau. Jis priėjo ir apkabino mane per liemenį, mano kūną prirėmė prie stalo. Pažvelgiau jam į akys. -Aš taip tavęs nekenčiu.-Pasakai ir iremiu delnus į jo tvirta krutinę, nustumti jo neįmanoma, jis lyg ir prilipo.
-Aš žinau, kad tu manęs nori.-Sualsavo į ausį.-Žinau, kad tu nori pajusti mane savyje.-Vėl sualsavo. Jo karštas kvėpavimas atsimušinėjo man į kaklą. Pajutau jo švelnias ir karštas lūpas liečiant mano kaklą, paskui švelnus sukandimas. Staiga kažkas atsikrenkštė virtuvėje. Mes lyg elektros nukratyti atšokom vienas nuo kito.
-Zayn aš noriu pieno.-Pasakė jo mažoji sesutė.-Ir sausainiu.-Pridėjo. Pažiejau į Zayn, taip parodydama ženklą, kad jis duotu jai to ko ji prašo. Jis pavartė akys, nuėjo iki šaldytuvo, atidarė ji ir išėmęs pieno pripildė juo stilklinę. Mažoji jo sesutė priėjo prie manęs.
-Koks tavo vardas?-Paklausė ji mielu balseliu.
-Scarlet, o tavo?-Atsakau su šypsena.
-Aš Safaa jauniasia Zayn sesė.-Šypteli ji.
-Štai.-Zayn atkišo jai piena ir sausainius.
-Ačiū.-Sumurmėjo ji ir dingo.
-Taigi kuom mes baigėm?-Zayn atsistojo man tarp kojų.
-Zayn nelysk.-Sumurmu ir bandau atsitraukti.-Man būtų neprošal susidraugauti su tavo sesutėm.
-Ohh..-Išleido jis atodusi.-Ir kodėl jus merginos tokios?-Aš sukikenau.
-Kodėl jus vaikinai tokie.-Nusijuokiu.
-Leisiu eiti jei duosi bučki.-Nusišypso jis.
-O jei aš nenoriu?-Jis priartėjo arčiau manęs.
-Tu meluoji pati sau.-Pasako jis. Na gal ir meluoju.-Juk tu nori paragauti šiu dvieju gražuoliu.-Papučia lūpas jis.-Jos gi tokios saldžios, pati tai žinai.-Gundė mane jis. Neiškentusi pabučiavau jį pati, jutau jo šypseną. Atsitraukiau.
-Viskas aš einu.-Pasakau. Išlendu iš jo glėbio. Nueinu į viršų. Merginos sėdėjo viename bendrame dideliame kambarije.
-Tuk tuk galima?-Paklausiu.
-Žinoma.-Pasako Safaa. Vyresnės susižvalgo. Manau nepatinku joms. Atsisėdu šalia Safos.
-Apie ką kalbat?-Pradedu aš.
-Apie tave ir Zayn.-Pasakė mažylė. Vyresnės nužvelgė ją pyktu žvilgsniu.
-Gerai gana.-Pasakau.-Kodėl aš jums nepatinku?-Pažiūrių į visas.
-Kaip ir visos Zayn draugės mum nepatinka, nes jos būna krušimo aparatais.-Pasako, kaip spėju vyriausioji.
-Wow.-Tepasakiau.-Aš tikrai nesu krušimo aparatas man vos šešioliką ir aš esu pagr-Nespėjau pasakyti iki galo, nes mus pertraukė Zayn.
-Apie ką kalbat turgaus bobos?-Nusijuokia jis prisėsdamas prie manęs.

Žinau ši dalis trumpa, bet tik dėl jūsų įkėliau, tikiuosi patiko :) myl ×× Nuomoniu&Vote

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now