-Zayn P.O.V-
-Nagi Scai pakelk ragelį.-Murmėjau į telefoną už kurio niekas neatsiliepė. Atsitraukiau telefoną ir numečiau ragelį. -Po velniu kur ji. Ji negalėjo užsaikyti taip ilgai mokykloje.. Kažkas čia netaip.-Murmėjau panosėje. Įėjau į mokyklos kiemą, mano dėmesį atkreipė prie suolelio gulinti skiautė medžiagos. Priėjau arčiau suolelio. Pritūpiau prie medžiagos, pasiėmiau ją į ranką, pridėjau prie nosies ir greit patraukiau.
-Spiritas.-Sumurmėjau. Taip pat radau telefoną, Scarlet telefoną.
-Ką čia darai?-Išgordau balsą už savęs, atsistojau ir atsisukau į tą žmogų.
-Aš atvažiavau pasiimti savo merginos iš mokyklos, bet jos dar nėra, nors ji ir turėjo jau pasirodyti.-Pasakiau.
-Kas ji?-Paklausė moteris.
-Scarlet. Scarlet Morgan.-Pasakiau.
-Jai pamokos baigėsi prieš pusvalandį maždaug.-Pasakė mokytoja ir šiek tiek susiraukė. Pasižiūrėjau į telefoną ir skiautę. Ją pagrobė.
-Jau numanau kur ji, ačiū už pagalbą.-Pasakiau ir nuėjau į mašiną. Štai apie ką kalbėjo mano senelis, jis ją pagrobė, nes žinojo, kad iš manęs jos neatims. Šudas. Šudas. Šudas. Tai yra velniškai blogai, dar vienas pagrobimas. Ką daryt?! Išvis gal jos neberasiu, ją gali išvežti kažkur ir parduoti, nes senelis turi turkų pirkėju, kur tokias lėlytes greitai paiima.. Dieve jei aš jos nerasiu? Ką daryti reikės??
-Scarlet P.O.V-
-Sveika gražuolė.-Pasakė kažkoks senis, pirštais perbraukdamas per mano skruostą.
-Zayn tave ras ir snuki išmals.-Iškošiau pro dantys.
-Zayn?-Nusijuokė jis.-Zayn tavęs neras, nes tu dabar pat išvažiuoji, jr visiems laikams.-Nusijuokia tuo juoku kaip iš filmų su blogiukais.
Šiurpas pereiną per kūną, kas bus jei Zayn manęs tikrai neberas?
-Veskit ją pas Tyler.-Pasako senis ir išeina. Mane ir vėl pakelia ir išnešą kažkur, po keliu minučiu aš jau buvau kažkieno mašinoje, man iš šonu sėdėjo du stambus vyrai, o prieš mane, jaunas vaikinas, gal 21 metų, rudu akiu, juodu plaukų.
-Sveika gražuole.-Pasako jis.-Aš Tyler. O tu Scarlet ar ne?
-Aš tau niekas.-Sumurmu.
-Lėlyte nežaisk su ugnimi, nes nudegsi.-Jis skaudžiai paėmė man už žandikaulio, suinksčiau. Ir tada jis mane per prievartą pabučiavo. Aš neatsakiau ir judinausi, o nuo to man skaudėjo vis labiau. Ir tada aš spjoviau jam į veidą. Jis sudavė man per skruostą.
-Geriau klausyk manęs, nes kentėsi ir labai skaudžiai.-Pyktai išrėžė jis.
-Zayn P.O.V-
Atvažiavau pas senį. Įėjau į jo kabinetą.
-Kur Scarlet?!-Sušukau.
-Ten kur jos niekada nerasi.-Nusijuokiau.
-Kur?!
-Ten kur ji turi būti, ji pakeliui į Turkiją, kur bus pagrindinė ir geriausia prostitutė Alanijos mieste.-Pasakė jis.
-Ką?-Susiraukiau.
-Taip Zayn, reikėjo anksčiau galvoti, nei palikinėti ją vieną.
-Kur ji dabar?
-Važiuoja ant kelto.-Pasakė jis.
Išskubėjau iš ten, turiu sustabdyti tą laivą, negaliu leisti jai išvykti. Spaudžiau automobilio gazą kaip tik galėjau. Po pusvalandžio buvau ten, išlipau iš mašinos, pradėjau bėgti link tilto nuo kurio pastebėjau nuplaukianti laivą.
-Eii!!!-Pradėjau rėkti.-Stokit!!-Šaukiau. Niekas į mane dėmesio net nekreipė. Ji išvykstą. Viskas blogai prasidėjo, blogai ir baigėsi.. Scai ir Zen nebeliko.<THE END OF STORY>
Štai ir paskutinė šio sezono dalis :)) žinokit nežinau kada jau pradėsiu kurti antrą sezoną :)) tam prireiks laiko, taip pat jūsų nuomonių apie šį sezoną :)) ir vote žinoma :)) labai lauksiu ^^^ ir nuoširdžiai tikiuosi, kad jus lauksit to antrojo sezono ^^^
Laukiu nuomoniu&vote.
YOU ARE READING
Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔
FanfictionTuriu viena gyvenimo istorija.. Manau tai sunkiausia ką gali išgyventi šešiolikos metų paauglė, mane pagrobė, iš pradžių jis pradėjo mane burti savo meiliais žodeliais, kol galiausiai nusitempė į lovą. Bet jo meilus žodeliai virto keistu reiškiniu...