<Motociklas>

1.3K 78 3
                                    

-Scarlet P.O.V-
Zayn jau buvo paskambines ir pakvietes visus: Liam ir Sophia, Louis ir Eleanor, Niall ir Hazz. Wali, Doni ir Safaa vis dar buvo lauke, tai yra baseine maudėsi. Aš su Zayn, kaip sakant po "gero sekso", ilsėjomės svetainėje ant sofos. Sėdėjau prisiglaudusi prie jo, šįkart nebijojau jo, net labai keista. Iš jo kūno sklindanti šilumą, kvapas (kuri mane visada varydavo iš proto), tie keisti jo jausmai man, mane labai ramino, leido kiekvienam raumenėliui atsipalaiduoti.
-Zayn kur tu šiandien mane vešies?-Paklausiau nutraukdama čia tvirojusia tylą.
-Paslaptis.-Jutau jo šypsena savo plaukuose. Jis švelniai priglaudė savo lūpas prie mano plaukų, taip pabučiuodamas mano viršugalvį.
-Aš nemėgstu staigmenų, nekenčiu tiesiog jų.-Suniurzgėjau.
-Mažute jei pasakysiu kur važiuojam bus neįdomų.-Pasakė jis. Atsidusau.
-Tebu-Negalėjau pabaigti, nes mus nutraukė per visą namą nuskambėjęs durų skambutis.
-Aš atidarysių.-Sukuždėjo Zayn man į plaukus. Aš atsitraukiau nuo jo, jis atsistojo ir nuėjo prie durų, kai jis išėjo iškart pajutau, kad kažko trūkstą. Zayn į svetainę grįžo ne vienas, su juo buvo visi Niall, Hazz, Louis, Liam, Sophia ir Eleanor. Jie visi susėdo kur norėjo, prie manęs vėl grįžo Zayn, aš iškart prisiglaudžiau. Zayn rankomis apglėbė mano kūną, buvo gera.
-Taigi ko mes čia atvykome?-Paklausė nutraugdamas tylą Louis.
-Na gal ką nors nuveikime?-Paklausė Zayn.-Mums čia kiek nuobodoka.-Patempė lūpą. Pastebėjau, kaip Niall vis žiūri į mane keistu žvilgsniu, na taip juk aš pagrobta ir jis tai žino.
-Nežinau, o pasiūlimų turi?-Paklausė Harry.
-Gal žaidžiam kokia "tiesa/drąsą", ar "aš niekada"?-Pasakė Zayn.
-Aš niekada.-Pritarė visi choru. Zayn nusišypsojo.
-Pala pala.-Sustabdžiau Zayn kuri stojosi.
-Kas?-Susiraukė.
-Aš nežinau šio žaidimo, paaiškinkit.-Pasakiau.
-Na gerai. Žiūrėk. Kiekvienas žaidėjas turi po stikline su gėrimų. Pavyzdžiui aš ptadesu žaisimą ir sakau. Aš niekada nesimylėjau, tas kas jau mylėjosi atsigeria, o kas ne negeria. Supratai?-Paaiškino Zayn, aš palinkčiojau galva.-Einu atnešiu gėrimus.-Pasakė Zayn ir nuėjo į virtuvę. Atsinešė plasmasinius puodelius ir kelis butelius sidro. Padavė kiekvienam po stiklinę ir įpilė gėrimo. Visi susėdome ratu ant žemės. Žaidimą pradėjo Zayn.
-Taigi. Aš niekada...-Užtesė galvodamas.-Nebuvau prisigėręs iki samonės netekimo.-Pasakė jis ir atsigėrė. Visi taip pat atsigėrė išskirus mane. Zayn žvilgtelėjo į mane ir šyptelėjo. O pala pala, o koks žaidimo tikslas? Ai vėliau sužinosiu.
-Mano eilė.-Pasakė Liam.-Aš niekada neturėjau lytinių santykių.-Pasakė jis. Visi atsigėrė, taip pat ir aš. Visi į mane pažiejo su nuostaba. Bet paskui nusisuko.
-Gerai aš.-Pasakė Louis.-Aš niekada nebučiavau merginos laižiakų.-Pasakė jis ir aš nusipurčiau. Atsigėrė visi iškirus mane. Pala pala Soph ir El laižėsi su merginom? Euww..
-Dabar aš.-Pasakė Niall.-Aš niekada neskridau sraigstasparniu.-Visi atsigėrė išskirus mane, Harry ir Niall. Velnias pas mane net netuštėja puodelis.. O pas Zayn jau pustuštis.
-Dabar aš.-Pasakė Louis.-Aš niekada nebėgau nuo mentų.-Pasakė jis. Atsigėrė Zayn, Harry ir Louis. Kiti nė nekrust. Ką? Jie yra bėge. Nors pala Zayn, tai suprantu, nes jis yra man sakęs, kad turi reikalu su policija ir nemažai, bet Hazz ir Lou? Oh..
-Pas mane tusčias.-Pasakė Zayn.-Pas ką pilnas?-Paklausė ir apsižvalgė, pažiejau į savo puodelį ir į kitų, mano buvo pilniausiąs. Kas dabar bus?
-Pas mane pilnas.-Pasakiau.-Bet pala tu man nepasakei žaidimo tikslo.
-Dabar aš galiu tave priversti padaryti bet ką.-Pasakė jis. O ne ne ne!
-Zayn tik neprigalvok jai nesamonių.-Pasakė El.
-Šhh.-Užtyldė jis ją. Žiūrėjau į Zayn.
-Pabučiuok mane.-Pasakė jis.-Taip stipriai, kaip mane myli.-Pridėjo. Mačiau, kad visi sėdėjo nuostaboje.
-Biče jei ji pabučiuos tave taip kaip myli, mes čia gyvą porno pamatysim.-Pasakė Harry. Aš stebėjau Zayn. O tada tiesiog puoliau jam į glėbį, užguliau jį ir bučiavau kuo įmanoma aistringiau, su daug jausmų, jo rankos ilsėjosi ant mano liemens. Po maždaug 5 minučiu atitraukiau lūpas, bet visdar gulėjau ant jo. Jo veide buvo šypsena.
-Man patiko.-Dusliai sukuždėjo. Šyptelėjau ir dar kartą pakštelėjau į lūpas. Nulipau nuo jo.
-Manau Zayn'ui reikės daugiau tad mes pasišalinam.-Nusijuokė El. Visi atsistojo ir atsisveikine išėjo.
-Mažyte.-Sukuždėjo man Zayn priartėdamas.-Mes jau važiuosime.-Pabučiavo mano lūpų kamputį.
-Gerai.-Šyptelėjau, suėmiau jo veidą delnais ir pabučiavau. Abu atsistojome. Jau vakaras, net nepastebėjome, kaip Zen sesutės nuėjo į viršų. Mes išėjome į lauką. Kieme stovėjo motociklas, jis buvo juodas, su drakonu ant šono.
-Jis tobulas.-Pasakiau paliestama sėdinę. Zayn užlipo ant jo.
-Lipk.-Pasakė. Aš užlipau, užsidėjau šalmą ir apsikabinau Zayn per liemenį. Mes pajudėjome į kelią.

Heyy ir vėl kiek uždelsta dalis sorriukas :) gal nepyksit. Jeigu norit sužinoti kažka apie istorijas mano ir panašiai galit rašyti per WP sms, arba:
Facebook: Sia Victoria
Twitter: @sandramylinika
Ask.fm: sekretore852
Rašykit ;)
Taip pat paskaitykit kitas mano istorijas, kuriama "You are mine!" ir verčiama "Go away".
:)
Laukiu jūsų Vote&Nuomonių :)

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now