-Zayn P.O.V-
Aš noriu jos.. Bet nenoriu nuskriausti.. Dieve koks aš skystas prieš ja.. Senis sakė, kad dar negali jos priimti.. Vadinasi ji bus su manimi ilgiau. Puiku. Išėjau iš vonios, atėjau į kambarį. Kritau į lovą, laukiau kol ateis Scarlet.
Po keliu minučiu į kambarį prisistatė ir ji. Ji lėtai priėjo prie lovos, aš padariau jai vietos. Ji ilipo. Užsiklojo ir nusisuko nuo manęs. Atsidusau.. Ar aš toks blogas? Rimtai? Kodėl aš prie jos toks skystas? Kodėl negaliu jos tiesiog pamylėti? Dieve Zayn kuom ji tave verčia...
Užsimerkiau ir bandžiau miegoti. Kodėl neišeina? Kai aš jos neapkabines man neišeina užmigti..
-Scarlet?-Tyliai tariau.
-Taip?-Atsakė ji.
-Galiu tave apkabinti?-Paklausiau ir laukiau atsakymo.
-Jei pažadi nekišti savo ranku kur nereikia.-Atsisuko į mane.
-Pažadu.-Tariau.
-Gali.-Pasakė ir prisisliko arčiau, apkabinau ją, o ji mano liemenį. Kaip mat užsimerkes užmigau. Ja jausti šalia yra taip nuostabu.
***
Kadangi užmigau apie 16h dienos, tai aš pabudau 4h ryto. Nuostabu. Stebėjau miegančia Scarlet. Ji tokia miela.. Sukikenau, kai ji suraukė nosytę miegodama.
-Labas rytas.-Išgirdau kimu ir tylų balselį. Nusišypsojau.
-Labas rytas saulele.-Nusijuokiau.-Kaip miegojai?
-Gerai, kaip tu?-Ji pasitrinė akys.
-Su tavimi nuostabiai.-Išsišiepiau akinančia šypsena.
-Turbūt jei čia būtų tamsu, vos tik tu nusišypsotum visas kambarys apsišviestu.-Nusijuokė.
-Ačiū už komplimentą.-Šyptelėjau.
-Prašom.
Gulėjome apsikabine. Scarlet pradėjo vedžioti įvairias figūras ant mano krūtinės, tai kėlė širpuliukus. Kas su manim netaip? Kodėl man norisi saugoti ją? Juk tai ne m.. Ne ne ne!! Ir dar kartą ne! Zayn ne! Po velniu!!
Išlipau iš lovos. Apsirengiau ir nusileidau žemyn. Palikau Scarlet vieną. Gal užsimanys dar pamiegoti. Paruošiau pūsryčius. Išgirdau žingsnius, laiptais lipo Scarlet. Nužvelgiau ją. Dieve ji tokia karšta.. Jai vos 15, bet dieve ji turi tobula figūrą. Grižau į dabartį, pastačiau puodelį su arbata ant stalo, sumuštinius taip pat.
-Eikš pavalgyti.-Šyptelėjau. Ji šyptelėjo ir atsisėdo už stalo. Pradėjome valgyti, aš vis žvilgčiojau į ją. Ji nepakeldavo akių nuo puodelio ir maisto.
Pavalgėme. Aš galvojau ką turėtume veikti.. Hmm.. Gal pažaisti su ją? Pažieti viską ką ji moka? Dieve vien tik apie ja ir jos kūną galvojant aš susijaudinu..
-Eime.-Tariau ir atsistojau.
-Kur?
-Tiesiog eime.-Ji atsistojo ir ėjo su manimi. Įėjome į rūsį. Ten kur pati geriausia vietą name. Jame pilna "žaisliuku".
-Kur mes atėjome?-Su drebančiu balsu tarė.
-Į geriausia vietą visame name.-Šyptelėjau.-Dabar nusirenk.-Liepiau.
-K-k-ą?-Sumikčiojo.
-Nusirenk.-Pakartojau.
-Kam?-Vėl bijodama pasakė.
-Aš noriu pasimėgauti tavo kūnų.-Išsišiepiau.
-Ne.-Papurtė galvą. Dieve, kaip su ja sunku.. Pasistenksiu būti švelnus. Pasiėmiau jos ranką, pasodinau ant lovos esančia čia. Pasiėmiau žirkles, perkirpau jos maikutę.
-Ką-ą tu darai?-Sutriko jį.
-Šhhh, atsipalaiduok mažute, tu išsitempusi.-Sušnabždėjau. Pašalinau sukarpyta maikute, padėjau žirkles į šalį.
-Aš dabar pašalinsiu tavo liemenėlę, tu nesipriešini.-Ji linktelėjo. Pašalinau jos liemenėlę. Dieve, kaip 15-etės, jos krutinė tobula. Užguliau ją, suspaudžiau delne jos krutį ji suaimanavo, išsišiepiau. Pabučiavau ją. Ji atsakė, nesipriešino. Ji rankas įrėmė man į krutį, norėdama atstumti mane, supratusi, kad jai nepavyks, jį rankas nuleido iki preso. Glostė jį. Bučiavau jos kaklą. Ji tokia sexuali.. Dieve ir tokia nekalta.. Po pusvalandžio glamoniu atsitraukiau.
-Imk mano maikutę.-Padaviau jai, kadangi jos sukarpiau. Ji pasiėmė savo liemenėlę ir mano maikę. Užsidėjo viską.
-Patiko?-Paklausiau.
-T-taip.-Tyliai pasakė.
-Scarlet P.O.V-
-Patiko?-Paklausė jis.
-T-taip.-Tyliai atsakiau.
-Man reikia nuvažiuoti, kai kur.-Tarė jis. Atsidūsau.. Ir vėl viena..
-Gerai.-Tariau.
Užlipome viršun. Jis nuėjo apsirengti. Atsisėdau ant sofos.. Aš katik buvau glamonėjama.. To dar niekas nedarė.. Bet negaliu sakyti, kad man nepatiko, nes mano pagrobėjas yra labai sexualus..
Jis nusileido žemyn. Pakštelėjo man į lūpas.
-Atsimink niekur nelandžiok.-Rimtai pasakė, aš linktelėjau. Jis išėjo pro duris. Isijungiau televizorių. Pasijungiau žinias.. Ir pamačiau.. Dieve...
YOU ARE READING
Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔
FanfictionTuriu viena gyvenimo istorija.. Manau tai sunkiausia ką gali išgyventi šešiolikos metų paauglė, mane pagrobė, iš pradžių jis pradėjo mane burti savo meiliais žodeliais, kol galiausiai nusitempė į lovą. Bet jo meilus žodeliai virto keistu reiškiniu...