<Mergina?>

1.4K 72 3
                                    

-Scarlet P.O.V-
Sėdėjome su Zayn, tol kol neatėjo Harry.
-Zayn turiu tau kai ką pasakyti.-Įėjes pasakė jis.-Tai svarbu.-Pasakė.
-Kas?-Susiraukė Zayn.
-Ne prie jos.-Dirstelėjo į mane. Okey aš dabar nieko nesuprantu puiku. Zayn atsistojo ir dingo.
-Zayn P.O.V-
Su Harry nuėjome kiek nuošaliau.
-Kas atsitiko?-Paklausiau.
-Nina.-Vien jis pasakė tą vardą, mano kojos nutirpo.-Ji čia.-Pridėjo.
-Ką?-Sutrikau.
-Zayn ji čia, ką pasakysi apie Scarlet? Juk Nina tavo mergina.-Toliau kalbėjo jis.
-Scarlet man nieko nereiškia.-Pasakiau.-Už ją gausiu gerus pinigus ir tiek.-Susiraukiau.
-Tai gerai. Bet kaip tu paaiškinsi Ninai kas tokia Scarlet?
-Nežinau.. Sugalvosiu ką nors..
-Eik pas Niną.-Pasakė ir dingo. Grįžau prie Scarlet.
-Būk čia aš einu pas savo merginą.-Pasakiau ir išėjau.
-Scarlet P.O.V-
B-Ū-K Č-I-A A-Š E-I-N-U P-A-S S-A-V-O M-E-R-G-I-N-A šitie žodžiai dar kartą nuskambėjo mano galvoje. Nežinau kodėl, bet jie mane sulaužė, suplėšė.. Jis turi merginą.. Tada kam aš? Pala pala Scarlet tu ką manai, kad Zayn bus kada nors tavo vaikinas?! Atsibūsk! Aš atsistojau. Išėjau į lauką. Visi šoko, gėrė, linksminosi. Priėjau prie blondinuko.
-Amm.. Neil.. Ou.. Nill?-Pasakiau. Pamiršau jo vardą, velnias. Jis atsisuko. Nusišypsojo man.
-Aš Niall meilute.-Šyptelėjau jam.
-Galiu pabūti su tavimi? Aišku jei neturi merginos.-Pasakiau. Jaučiu dabar atrodau raudona, kaip burokas.
-Žinoma.-Nusišypsojo.-Eikš.-Jis atkišo rankas. Aš priėjau prie jo, isitaisiau jo glėbije. Pastebėjau Zayn ir prie jo merginą, jis buvo apsikabines ją.
-Prašau nepyk dėl to ką padarysiu.-Sušnabždėjau ir pabučiavau Niall. Jis sutriko, bet atsakė man. Jo rankos nuslydo ant mano liemens, aš kiek pasistiebiau, tad jo rankos atsirado man žemiau nei liemuo. Apsivijau rankom jo kaklą, akies krašteliu žvilgtelėjau į Zayn. Jis mus stebėjo. Mačiau, kad jis pyksta. Nusišypsojau, atsitraukiau nuo jo. Niall buvo su plačia šypsena.
-Man patiko.-Jis šyptelėjo.
-Man irgi.-Pasakiau. Apsikabinau jį per liemenį ir padėjau galvą ant jo krutinės.
Praėjo visas vakaras, žmonės išsiskyrstė. Zayn mergina taip pat išėjo. Įėjau vidun.
-Žinai norėčiau į taisyklių sarašą įrašyti dar vieną taisyklę.-Išgirdau kimu balsą prie laiptų, pažiūrėjau į viršų ten nuo laiptų lipo Zayn. Jis buvo nulipes jau puse laipteliu, iki manęs liko vos 5 laipteliai, su kiekvienu žingsniu jis pasakydavo po žodį, jie skambėjo taip: -Niekada.-Žengė.-Nesibučiuok.-Žengė-Su.-Žengė.-Kitais.-Žengė.-Vaikinas.-Atsirado prie pat manęs, delnais suėmė mano skruostus ir pabučiavo mane. Sutrikau, rankas uždėjau ant jo rankų. Atsakiau į bučinį. Po kiek laiko jis atsitraukė.
-Tu pavydi?-Paklausiau iš smalsumo.
-Ne, tu man nieko nereiški.-Pasakė be emocijų. Pasitraukė ir užlipo laiptais į viršų.-Miegosi ant sofos.-Vis dar šaltai kalbėjo. Mano širdys plyšo į milijonus daleliu, jis toks šiknius! Aš nekenčiu jo! Bet ko galima tikėtis iš mergišiaus? Jis atnešė man pagalve ir anklodę, tiesiog kaip šuniui numetė ant žemės.. Pasijaučiau nereikalinga ir niekam tikusi.. Lėtai pasikėliau tuos daiktus nuo žemės. Jis pažiūrėjo į mane su neiskaitomom akim.. Aš apsisukau, ašaros kaupėsi mano akyse, nuėjau ant sofos. Jis užlipo į viršų, aš pasiklojau sau 'lovą'. Atsiguliau. Žiūrėjau į lubas. Ašaros riedėjo mano skruostais. Nekenčiu, ir nekesiu jo amžinai! Taip ir užmigau.

Lauksiu jūsų nuomonių ir vote :3

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now