<Juodaplaukė>

1.3K 76 5
                                    

-Scarlet P.O.V-
***Rytas***
Pabudau nuo nuolat skambančio telefono. Pramerkiu akys, pasukioju galvą, ant spintutės šalia lovos pamatau gulinti telefoną, greičiausiai jis Zayn. Išlendu iš Zayn glėbio, apsisuku į jį, vis dar miega. Paėmu į rankas telefoną, jame šviečia Saffa vardas. Atmetu ragelį. Buvo atėjęs vienas naujas pranešimas. Galvojau atidaryti? Ar ne?
-Ką ten darai?-Duslus balsas pasakė, aš krūptelėjau, pašokau ir išmečiau telefoną iš rankų.
-Aš.. Aš..-Pradėjau lyg ir teisintis, bet man ne kas išėjo.
-Tu tiesiog landžioji po mano telefoną.-Nusišaipė jis.
-Netiesa.-Paprieštavau.-Jis mane pažadino su savo nuolatiniu skambėjimų.-Pasakiau.-Ir be to tau skambino kažkokia Saffa.-Pasakiau ir pakėlusi telefoną atkišau jį jam. Viena koją užsikėliau ant lovos, kita palikau ant žemė, šiek tiek užsiklojau, juk esu vis dar nuoga, sukryžiavau rankas. Zayn atidžiai skaitė žinutę. Paskui su šypsena atrašė. Aš negalėjau žiūrėti, tiesiog pyktis ėmė, jis vakar milėjosi su manimi, o šiandien jau bėgs pas kitą. Šiknius. Jis padėjo telefoną ir atsisuko į mane, stebėjau jo akys.
-Kas atsitiko?-Paklausė.
-Nieko, tiesiog man itartina ta Saffa. Tu vakar pasimylėjai su manimi, o šiandien jau bėgsi pas kitą.-Sumurmėjau. Jis nusijuokė.-Kas tau juokingo?-Susiraukiau. Jis priartėjo prie manęs ir apsikabino mane.
-Kvailele ji mano jauniausioji sesutė.-Nusijuokė jis.
-Pala tu manai aš patikėsiu?-Kilstelėjau antakį.
-Ji atvažiuoja čia.-Pasakė jis.
-Ką?-Pasimečiau.
-Ji atvažiuoja čia, ir tau reikės nusidažyti plaukus, iš raudonų į juodus, nes ji galėjo pamatyti skelbimą kur tavęs ieško.-Isdėstė jis. As atsidūsau, kažkada tikrai norėjau atsikratyti šios spalvos ir štai atsirado proga, nes mama niekada neleisdavo man.
-Gerai.-Palinksėjau. Zayn šyptelėjo.
-Na, o dabar šiek tiek pagulėkime.-Jis viena puse užgulė mane. Pakėlęs galvą jis stebėjo mane, o aš jį. Mano akys nukrypo iki jo lūpų, kai Zayn tai pamatė sukikeno, o aš susigėdau. Jis priartėjo prie mano veido, ir tada sugungė mūsų lūpas, jos judėjo vienu ritmu, puikiai susiderinusios. Jis atsitraukė. Aš šyptelėjau jam.
-Zen aš labai norėčiau dušo ir drabužių.-Pasakiau jam. Jis prunkštelėjo.
-Zen??-Pradėjo juoktis.
-Taip.-Pavarčiau akys.-Kas čia juokingo?-Pavaidinau įpikusią.
-Nu gerai gerai aš ramus, viskas gerai.-Jis šyptelėjo ir atsiprašimui pakštelėjo į lūpas.-O rūbai. Yra spintoje, tavo rūbai.-Pasakė jis ir nusišypsojo.
-Nusisuk.-Paliepiu jam.
-Kodėl?-Kilsteli antakį.
-Man reikia atsistoti, o aš nuoga.-Pasakau.
-Aš jau viską mačiau.-Sukikena jis.
-Zayn.-Pikteliu.
-Gerai gerai jau.-Susiraukia ir nusisuka į kitą pusę. Aš atsistoju ir greit nutipenu iki spintos atsidarau ją. Zayn nemelavo či atsirado ir moteriškų drabužių. Išsitraukiau apatini trikotažą, maikutę ir šortus. Taip pat pagriebiau ir kedus. Išėjau iš kambario. Nusimaudžiau ir apsirengiau atneštais rūbais. Grįžau pas Zen, kuris jau buvo apsirengęs ir paklojęs lovą. Šyptelėjau jam.
-Na kaip?-Paklausiu apsisukdama ratų ant pirštų.
-Seksualu.-Pasako prieidamas prie manęs. Greit prispaudžiau mane prie sienos.-Kai tu su šortais, aš manau, kad neištversiu ir išprievartausiu tave vietoje.-Sukužda į ausį, aš prikandu lūpą. Jis bučinių išlaisvina ją, atsakau jam. Jis ližtelį mano apatinę lūpą, taip prašidamas įėjimo, o velnias AŠ NEMOKU LAIŽITIS!! Suteikiau jam įėjimą, dariau kaip įmanoma viską kuo normaliau. Jo rankos atsirado ant mano užpakaliuko. Šortai nedengė viso, tad jis pakišo šiek tiek rankas po šortais ir glamonėjo nuoga užpakaliuką. Uždėjau savo rankas ant jo tvirtu vyriškų pečių. Jo rankos pradējo kilti, jos palindo po mano maikute ir pradėjo glostyti nugarą. Šie veiksmai žudo. Man jie taip patinka. Mums pritrūkus oro atsitraukėmę, bet tik galvas. Savo burnoje jutau cigaretes. Geras jausmas.
-Eime perdažyti tavęs.-Pasakė jis. Pasiėme mane nuotakos stiliumi, aš net aiktelėjau, pradėjo neštis į vonią. Kai jau buvome atėję, jis pasodino mane ant kėdės.
-Pala tu bent moki dažyti?-Susiraukiau pakeldama akys į jį.
-Taip, aš sesėm dažau.-Nusijuokė jis.
-Gerai.-Atsidūsau. Atsisėdau normaliai ir jis pradėjo procesą.
-Po 1h-
Jau buvau juodaplaukė ir galiu sakyti, kad man patinka. Man net labiau tinka, nei tą raudona. Su Zayn sėdėjome apačioje ir laukėme jo sesių. Berots tris atvažiuos, Saffa, Walyiha ir Donyia. Įdomu, kaip jos reguos į mane? Patiksiu ar ne? Mano mintis nutraukė duru skambutis nuaidėjęs per visą namą. Zayn nuėjo atidaryti durų. Vos jas atidarė tris mergaitės vos ne bėgte įėjo vidun. Zayn jas sustabdė prie durų.
-Jūsų niekas neskė?-Paklausė.
-Ne.-Pasakė mergina labai panaši į Zayn. Jos labai mielos.
-Puiku.-Šyptelėjo jis.-Na o dabar apkabinkite savo mieliausia broliuką.
-Tai jau tikrai mieliausias.-Burbtelėjo mažylė. Ir jos visos apsikabino Zayn.
-Eikit isikurkite.-Pasakė Zayn ir mergaitės nubėgo į viršų. Zayn atėjo pas mane, atsistojo man tarp kojų.
-Ju tokie mieli.-Sukikenau.
-Tikrai?-Nusijuokė. Aš linktelėjau.-Aš ju nekenčiu.
-Ką? Kaip tu gali nekęsti savo sesučiu?-Susiraukė.
-Aš juokauju.-Ji sukikeno ir pabučiavo mane.
-Kas ši gražuolė?-Balsas privertė mus atsitraukti.

Noriu atsiprašyti jūsų visų mano mielieji, aš taip retai keliu dalis.. Ugh.. Tiesiog liko vos 3 dienos ir baigiasi mokslai, tai yra nuostabu, bet reikia prisiminti ir tai, kad negalima susigadinti trimestrų.. Atleiskit.. Per vasara dalis tikrai gausit dažniau :) be to sveikinu su pagaliau atėjusia Birželio pirmąją, kaip man ji nuostabi ^^^ šiandien buvau su sese tiesiogiai sakant "Labdarine" ir ten radau 1D kombenezona, ir man suveikė zapadlo dėsnis, kad negalėjau jo nusipirkti vien todėl, kad jis man per mažas :DD taip tai pirkčiau xdd nu žodžiu praienam, gal į kom papasakosit, kaip jum pirmoji vasaros diena? Labai lauksiu ××× su meilia Sandra (Sia).

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now