<"...būti mano mergina...>

1.2K 77 5
                                    

(Pasijungiam Sofia Karlberg - Crazy in love)
-Scarlet P.O.V-
Atvažiavome gan greitai. Buvo tamsu ir matėsi žvaigždės, nuostabi naktis. Neisivaizduoju ką sumanė Zayn, bet spėju iš jo laimingo veido, kad tai nebus labai baisu.
-Scarlet.-Jis priėjo prie manęs, pasiėmė mano abi rankas sau į delnus.-Tau patinka ši vieta?-Paklausė.
-Tai nuostabiausia vieta, kurioje tik esu buvusi.-Nusišypsojau plačia šypsena.
-Šia vietą atsiminsi ilgai. Bent jau aš taip manau.-Šyptelėjo jis.
-Kodėl?-Kilstelėjau antakį.
-Nes noriu, kai ko tavęs paklausti, ir tu turėsi atsakyti taip arba ne, kitu atsakymų nepriimsiu.-Žiūrėjo jis man į akys.
-Koks klausimas?-Žiūrėjau į jo rudas gylias akys.
-Scarlet Morgan ar jus sutinkate būti mano mergina?-Pasakė ir žiūrėjo į mane, jo žvilgsnis buvo viltingas. Žinoma aš šito laukiau, bet kažkodėl dvejoju, kodėl? Gal jis yra ne toks koks atrodo? Gal jis blogesnis? Bet juk aš jį myliu? Taip? Ir meilė neužrakinsi?
-Scai?-Pabudino mane Zayn.
-Aa, ką? Ohh taip.. Zayn. Aš..-Delsiau.
-Scai taip arba ne.-Pasakė jis.
-Taip.-Daugiau nedvejodama pasakiau. Jis isišiepė.
-Nuo šiol oficialiai paskelbiu Scarlet Morgan mano mergina!!-Sušuko jis taip, kad aidas nuskambėjo per visur. Aš nusijuokiau. Jis priėjo dar arčiau manęs, delną priglaudė prie mano skruosto.
-Ar galiu paklausti dar vieno klausimo?-Pasako jis.
-Kokio?-Jis artėjo prie mano veido, mūsų lūpas skirė vos dešimt centimetrų.
-Ar galiu tave pabučiuoti?-Jis gyliai iškvėpė man į lūpas, aš atrodo išsilydžiau.
-Taip.-Sukuždėjau. Ir tada pajutau šiltas lūpas ant savuju. Jos pradėjo judėti vienu ritmu. Mano rankos apsikabino jo kaklą. Jo rankos nuslydo ant mano liemens, paskui ant užpakaliuko, aš šiek tiek pasistiebiau. Atrodo atsitraukti neįmanoma, mes lyg prilipome vienas prie kito, bet Zayn telefono skambutis neleido mums testi bučinio. Atsitraukėme, Zayn išsiėmė telefoną, ten buvo žinutė nuo kažkokios Alisos. Žinutė skambėjo taip "Zaynie juk žinai, kad nekenčiu laukti :** paskubėk, juk tarėmės ××". Susiraukiau.
-Hmm Alisa? Kas ji? Sesuo?-Kilstelėjau antakius.-Taip ir maniau Zayn, kad iš tavęs nieko gero nesulauksi.-Pasakiau ir pradėjau eiti link motociklo. Girdėjau kaip jis keikiasi. Paskui pradėjo rėkauti ir bėgti.
-Scai! Scai! Palauk!-Rėkavo jis. Sustojau ir atsisukau.-Leisk paaiškinti.-Uždudes pasakė.
-Zayn man nereikia paaiškinimo!-Akyse kaupėsi ašaros.-Aš tavo mergina vos minute buvau, o tau jau kita parašė!-Zayn apėjo mane ir atsirėmė į motociklą. Atsisukau į jį.
-Prašau išklausyk.-Pasakė jis. Paėmė mano ranką ir privertė prieiti prie jo. Atsistojau jam tarp kojų.-Šita mergina man nieko nereiškia, aš ją dulkinau prieš šimta metų, ji man nerūpi.-Pradėjo jis.-Dabar turiu tik vieną nuostabią merginą, kuri yra man viskas.-Kalbėjo jis.-Aš ją myliu labiau už viską, tik ji man padėjo suprasti, ką reiškia mylėti, ką reiškia turėti tau mylimą žmogų ir, kad dėl jo gali padaryti viską. Scai tu esi man viskas, tu ir niekas kitas.-Pasakė jis. Mano akyse kaupėsi vis daugiau ašarų, bet negalėjau suprasti ar tai džiaugsmo ar liūdesio ašaros. O gal viskas kartu?
-Zayn aš tave myliu.-Pasakiau ir pabučiavau jį. Jis atsakė.
-Myliu tave Scai, myliu ir mylėsiu dar ilgai, gal netgi iki mirties.-Pasakė jis.
-Mes tikrai pamiše, vos tik tapome pora jau susipikome, mes kvaili meilėje.-Nusijuokiau.
-Dievinu tavo šypsena, ir man patinka, kad tai dėl manęs, kai tu šypsaisi, pas tave atsiranda duobutės, jos atrodo nuostabiai.-Nusišypsojo Zayn.-Arba tavo akys, žalios, mąslios, užburiančios.-Šypsojosi toliau.-Tu visa esi tobula.-Mano veida nušvietė plati šypsena.
-O aš dievinu tavo akys rudos, gylios, užburiančios. Tavo šypsena nepriligstą nei vienam vaikinui. Myliu tave, kad ir koks tu idiotas bebutum.-Pasakiau ir vėl pabučiavau jį.
-Tai čia kaip ir mūsų pirmasis pasimatymas įvyko.-Šyptelėjo Zayn.
-Kaip ir.-Šyptelėjau aš.
-Nori čia dar pabūti?-Paklausė jis.
-Taip man šį vieta patinka.
-Gerai.-Linktelėjo. Atsukau Zayn nugara, jis pasodino mane sau ant kelių, atrėmiau nugarą jam į krutinę, jis apsikabino mano liemenį. Stebėjau dangu.
-Zayn ar žinai, kad žvaigždės, tai yra tiesiog duju pripusti kamuoliai?-Paklausiau ne į temą.
-Tu manai, kad aš toks kvailas ir nesimokiau mokykloje?-Nusijuokiau.
-Na aš tik paklausiau.
-Žinoma žinau.-Pasakė.
-Nuostabu.-Šyptelėjau.-Žinai norėčiau būti vilkolake arba vampyre.-Pasakiau.
-Aš mieliau vilkolakis.-Šyptelėjo jis.
-Vilkolakiai šiltakraujai, vampyrai šaltakraujai.-Kalbėjau.
-Vilkolakis suteiktu daugiau nei vampyras.
-Tikra, šilta meilė.
-Vampyras šalta, bet tikra meilė.
-Vistiek vilkolakis man labiau.
-Man taip pat.-Šyptelėjau.
-Gerai baigiam.-Nusijuokė Zayn.
-Žinoma.

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now