<Pirmas kartas>

1.5K 71 0
                                    

-Scarlet P.O.V-
Stovėjome su Zayn apsikabine. Nežinau kiek laiko, bet tai nesvarbu, man buvo gera justi jį šalia. Iš tiesų džiaugiuosi, kad Zayn nebeturi merginos. Net nežinau ar noriu bėgti nuo jo ar ne.. Bet Niall apie tai žino ir jis man galės padėti. Bet aš neapsispredžiu ar noriu bėgti ar ne..
-Apie ką mąstai?-Duslus balsas pasiekė mano ausis.
-Šiaip apie viską.-Pasakiau jam į krutinę.-Kas manęs laukia toliau.. Ką tu su mani darysi.. Ir panašiai..-Zayn atsidūso.
-Aš dabar pats nesuvokiu kam tave pagrobiau.-Pasakė jis. Pakėliau akys į jį.
-Tai paleisk mane.-Pasakiau. Jis suprunkštė.
-Visu pirma tu mane įduosi policijai ir nežinia kokius parodymus duosi. Visu antra būtų per sunku paleisti tave, nes kai būnų pyktas tik dėl tavęs aš nurimstu. Tu man kaip vaistas.-Pasakė jis. Aš atsidūsau. Nuleidau galvą. Jis suėmęs pirštais mano smakrą kilstelėjo jį į viršų. Stebėjau jo rudas akys. Staiga pajutau jo švelnias lūpas ant savo. Jos tobulai tiko. Mūsų lūpos judėjo vienu ritmu. Po kiek laiko atsitraukiau. Vėl kelias sekundes stebėjau jo akys. Jis lėtai apsuko mane ir ėjo link lovos, kai jau jutau lovos kraštą aš parvirtau kartu su Zayn ant savęs. Jis nubraukė man nuo veido užkritusia sruogą, o tada pabučiavo. Pasikėlė šiek tiek patogiau, pasirėmė į lovą. Vėl stebėjau jo akys.. Ir tada vėl bučinys, tik šįkart man į kaklą, tada raktikaulis, krutinkaulis, krutinės tarpas ir tada vėl lūpos. Jis viska daro taip tobulai, atrodo nenorėčiau jo sustabdyti, bet žinau iki ko tai veda.. Šiek tiek pasimuisčiau, bet Zayn nieko nenutraukė.. Gal tegul tai nutinka? Gal reikia man jam atsiduoti? Tiesiog pasimylėti? Aš nežinau.. Juk, tai jam nieko nereikš, o man tai viskas, juk tai bus mano pirmas kartas... Aš verta atiduoti savo nekaltybę jam?
-Zayn aš negaliu.-Sustabdžiau jį. -Aš nežinau ar noriu to su tavimi.-Papurčiau galvą.
-Mažute, pasitikėk manimi, viskas bus gerai.-Jis švelniai nusišypsojo. Aš atsidūsau.
-Gerai.-Linktelėjau, pažiūrėjau jam į akys. Jo akyse mačiau troškulį, jis lyg ninfomanas. Jis buvo ištroškęs sekso, aš tai matau. Aš nežinau jis bus švelnus tokioje būsenoje ar ne.. Bijau, kad man skaudės, bijau, kad neatsitiktu kasnors ko aš nenoriu, tarkim, kad aš.. Nepastočiau.. Juk man vos šešioliką. Zayn nuleido rankas prie kelniu, lėtai jas nuėmė. Mano rankos nuėmė jo maikutę. Nužvelgiau jo kūmą, iš taip arti atrodo dar tobuliau. Zayn pamatęs, kad jį stebiu sukikeno, o aš susigėdau. Jis pabučiavo mane, pašalino nuo manęs maikutę. Kol Zayn ir aš nenutraukėmė bučinio, aš atsegiau Zayn kelnias. Tikrai sakau, kad nežinau ar to noriu, bet nenoriu atrodyti nevykėle, kuri nieko nesugeba. Jis nulipęs nuo lovos jas nusiėmė. Vėl grįžo pas mane, buvom ligus, aš su apatiniais ir jis. Zen pakišo rankas po mano nugara, ilgais savo pirštais atsegė mano liemenėlę. Greit ją pašalino. Jis nužvelgė mano krutis ir prikando lūpą, aš pasijutau nejaukiai, kai jau norėjau prisidengti, jis mane sustabdė.
-Nereikia.-Sukuždėjo.-Tavo krūtis nuostabios. Aš menkai šyptelėjau, jis paleido mano rankas, pasirėmė rankomis į lovą. Aiktelėjau, kai pajutau jo liežuvį aplink savo krutį, tai kažkas naujo. Jis sukiojo ratus ant vienos kruties, tada perėjo ant kitos, užverčiau galvą, pirštus įvėliau jam į plaukus. Iš mano lūpų išsprudo dėjonė, kai Zayn nestipriai sukando mano spienelį. Jis atsitraukė, pabučiavo mane, bučiniais leidosi mano krutimi, krutinės tarpų, pilvu, kol galiausiai jo galva buvo ten. Zayn dantimis užkabino mano kelnaites ir nusmaukė jas kojomis žemyn.
-Galiu tavęs paragauti?-Paklausė jis. Aš linktelėjau. Pajutau bučinį sau ant klitoriaus, iš mano lūpų išsprūdo aimana. Užverčiau galvą, Zayn liežuvis pradėjo sukioti ratus ten, tai buvo kažkas neįprasto ir naujo man. Po keliu minuçiu jis atsitraukė. Nulipo nuo lovos, iš stalčiau ištraukė blizganti, mažą pakelį. Numanau kas tai. Jis ir vėl grįžo ant manęs. Nusiėmė savo kelnaites, dantimis perplėšes pakelį jis išsiėmė balta šuduką, lyg pripučiamą balioną. Užsidėjo sau ant varpos. Jis vėl pasirėmė į lovą virš manęs, žiūrėjo man į akys, o jo MALIK lietėsi prie mano tarpukojo.
-Prašau pasitikėk manimi.-Sukuždėjo ir pabučiavo mane. Jutau jo drauguži jau prie įėjimo, jis labai išlėto skverbėsi į mane. Kai jau beveik buvo visas manyje maniau suplyšiu, nežmoniškas skausmas drąskė kūną, bet praėjus kelioms minutėms jaučiau tik malonumą. Zayn pasirėmė į lovos staktą, pagteitino tempą. Nagais raižiau jo kūną, glosčiau presą. Apsivijau rankomis jo kaklą prisitraukiau bučiniui. Jo kūnas vis kaito. Jis glamonėjo mano kaklą nesustodamas judėti. Viskas taip gerai. Apačioje jutau kažkokį keistą jausmą. Po keliu sekundžiu tas jausmas perėho per kūną, išriečiau nugarą. Jis išėjo iš manęs, pakišes rankas po anklodę nusiėmė prezervativą ir išmetė į šiukšledėžia kuri yra prie lovos. Tada sukrito ant manęs, galvą pasidėjo ant mano krutų, jis gyliai kvėpavo kaip ir aš. Paglosčiau jo šlapius plaukus.
-Tu tokia nuostabi ir skani.-Šyptelėjo Zen. Aš susigėdau ir šyptelėjau jam. Jis užsimerkė, manau tuoj užmigs. Po keliu minučiu jis nusirideno nuo manęs, aš atsukau jam nugarą ir jis apkabino mane iš galo. Manau nebėgsiu nuo jo. Jis man pradeda patikti.

Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔Where stories live. Discover now