-Zayn P.O.V-
Laukiau kada Scarlet nusileis. Ši mergytė man labai patinka. Kai matau, kad ji šypsosi. Šypsena atsiranda ir mano veide. Nenorėčiau dabar jos prarasti.. Tikrai ne. Ji man kaip vaistas. O ir Safaai ji patinka, taip pat ir Doniyai.. Na su Wali yra problema, ji nelabai mėgsta mano merginas... Na bet susitaikis su tuo. Be to Scarlet ir Wali vieno amžiaus.. Nors Scarlet ir atrodo vyresnė, bet jai vos 16-olika. Na, o aš. Man jau už puse metų 19 bus.
Po 10 minučiu į apačią atėjo Scarlet su Doni.
-Mes jau čia.-Pasakė Doni.-Galim eiti.-Galva mostelėjo link durų. Aš jau buvau pusnuogis tik su šortais plaukiojimui. Palaukiau, kol prie manęs prieis Scarlet. Vos ji priėjo pasiėmiau jos smulkia rankutę sau į delną ir sukryžiavau mūsų pirštus. Pradėjau eiti kartu su ja. Išėjome į galini kiemą. Šiandien yra birželio penkiolikta diena. Scarlet prieš kelias dienas būtų baigusi mokyklą, na bet ji man per labai patiko, kad laukčiau jos ilgiau. Lauke buvo kaip niekad šilta, atrodo ant asfalto būtų galima iškepti kiaušinienę.
-Po skaičiau tris abu isibėgėje šokame į vandenį.-Pasakiau merginai.
-Ką?-Sutriko ji ir atsisuko į mane, aš isišiepiau.
-Vienas.-Pasakau.
-Zayn ne.
-Du.-Pradėjau po truputi judėti.
-Zayn!-Suklykė.
-Tris.-Pasakiau paskutini skaičiu ir pasileidau bėgti šokau kartu su ja. Ji prieš įšokdama suklykė. Mano veide tik kilo šypsena. Ji išnėrė ir gausiai įkvėpė oro.
-Tu kvailas idiote!!-Surėkė ji. Priplaukė prie manęs, užsimojo man trenkti, bet pagavau jos ranką. Ji pabandė ją ištraukti.-Paleisk.-Pyktai pasakė. Smarkiau suspaudžiau jos ranką. Ji suinkštė.
-Dar viena taisyklė.-Sukuždėjau jai į ausį.-Niekada nedrįsk man trenkti.-Sušnibždėjau taip tyliai, kad tik ji girdėjo. Ji sudrebėjo, bet ne iš šalčio, o iš baimės, tai sukėlė šypseną mano veide.-Ar aš tave bauginu?-Priplaukiau arčiau jos, delna priglaudžiau prie jos skruosto. Ji buvo labai išsigandusi.-Tu vis dar neatsakiai į mano klausimą.-Pasakau.
-Taip baugini.-Sušnabžda. Aš šyptelėjau.
-Taip bus visada jei manęs neklausysi.-Pasakau jai. Apsikabinu jos liemenį ir pabučiuoju. Ji iškart atsako, jo delnai atsiranda ant mano skruostų, o tada ji rankomis apsivija mano kaklą, o kojom liemenį, tai sukėlė šypseną mano veide. Galėčiau ją pamylėti čia ir dabar, bet mano sesės. Po kiek laiko atsitraukiau nuo jos.
-Lipk man ant nugaros.-Pasakau jai.
-Kam?-Sutrinka.
-Na tiesiog užlipk.-Pasakau. Ji daugiau nedvejodama užlipa man ant nugaros. Aš pradedu plaukioti kartu su ją.
-Ei Zy!-Šuktelė Safaa.-Aš irgi taip noriu.-Parodė į Scarlet. Šyptelėjau Safaai.
-Dabar ją vežioju pa-Man neleido pabaigti Scarlet.
-Ne tu dabar pat ją taip pavežiosi.-Rimtai pasakė ji. Atsidūsau, paleidau Scarlet, ji ant nugaros nuplaukė nuo manęs. Pasiėmiau Safaa ant nugaros pradėjau plaukioti.
-Tau ji patinka taip.-Staiga pasakė Safaa.
-Ką?-Sutrikau.
-Vadinasi patinka.-Sukikeno.-Kiek jai metų?
-Tavęs paprašė mane ištardyti Wali ir Doni taip?
-Ne, aš pati noriu sužinoti.-Pasakė. Aš negaliu patikėti, kad mano jauniausia sesutė to klausia.
-Na tuomet tu nieko nesužinosi.-Pasakiau ir padariau niurką, palikdamas Safos galvą viršuje.
-Ot koks.-Išgirdau Safos kikenima.-Eii visi!!!-Šuktelėjo ji.-Zayn'ui patinka Scarlet!!!-Sušuko. Mačiau kaip Scarlet pradeda vos ne skęsti po šitų žodžiu, bet paskui normaliai atsistoja ant kojų. Pala pala ką ji pasakė?!? Greit nuėmiau Safaa nuo nugaros.
-Ką tu pasakei?
-Kad tau patinka Scarlet.-Sukikeno ji.-Juk mes žinom Zayn.
-Ką tu čia spangsti?-Nusijuokiau.-Ji man nepa-Negalėjau pabaigti, nes mane pertraukė.
-Zayn nemeluok pats sau, tu nebūtum toks laimingas, koks esi dabar, nežaistum taip su Safaa ir dabar neleistum man nieko pabaigti, nes pradėtum pykti ant manęs.-Pasakė Doni.. O gal ji teisi, gal aš meluoju pats sau sakydamas, kad Scarlet man nepatinka? Ir Ji pasakė, kad supykčiau ant jos, tada kokio velnio nepykstų? Gal rimtai Scarlet mane baigia pakeisti? Po velniu! Ji mane verčia skystablauzdžiu..
-Gal tu ir teisi..-Sušnabždėjau. Išlipau iš baseino. Nuėjau į pavėsinę.
-Scarlet P.O.V-
Kai Zayn išlipo iš baseino išlipau ir aš, ėjau pas jį, turiu viską išsiaiškinti. Prisėdau šalia jo, jis buvo rankom atsirėmes į stalą, o galvą pasisidėję ant jų. Aš savo ranką priglaudžiau prie jo plaukų. Pradėjau juos glostyti, jis nė nekrustelėjo, jis buvo užsimerkęs. Pala gal jis mirė? Ne, ne Scarlet nenusišnekėk gerai? Iš kur pas mane tokios mintis. Sėdėjau taip gal dvi minutes, tada jis pakėlė savo galvą.
-Zayn viskas gerai?-Pakalusiu. Patraukiu ranką.
-Ne.-Sukuždėjo.
-Kas yra?-Susirupinau.
-Aš pasimetes.-Pasakė jis. Aš nieko nebesuprantu.-Aš nežinau ką tu su manimi darai, bet už mane tai stipriau.-Jis sukuždėjo.-Tu man labai patinki.. Ir man atrodo aš baigiu tave isimylėti.-Kai jis pasakė paskutinius žodžiu aš maniau nualpsiu. Staiga jis delnus priglaudė prie mano skruostų ir prisitraukė mane bučiniui..Visu pirma noriu jum padėkotu iž virš 2k peržiūrų, man tai yra nepakartojami skaičiai ir jau beveik 300 vote! Tai yra nuostabu!! Ačiū jums :)))
Atsiprašau už uždelsta dalį. Gal kiek paskubėjau su tuo isimylėjimų, gal nepyksit.. :/
Nuomonių&Vote.
P.s sorry už klaidas :))
YOU ARE READING
Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔
FanfictionTuriu viena gyvenimo istorija.. Manau tai sunkiausia ką gali išgyventi šešiolikos metų paauglė, mane pagrobė, iš pradžių jis pradėjo mane burti savo meiliais žodeliais, kol galiausiai nusitempė į lovą. Bet jo meilus žodeliai virto keistu reiškiniu...