-Scarlet P.O.V-
-Zaynn..-Sudėjuoju, kai jis baigia manyje, nežinau, net kas katik įvyko. Mes pasimylėjome.. O dieve.. Ką aš padariau..
Staiga pabundu visą išpilta prakaito.. Kas čia dabar po velniu?! Erotiški sapnai. Pažvelgiau į mieganti Zayn, o Dieve aš sapnavau, kad mylėjausi su juo.. Ramiai išlipau iš lovos. Išėjau iš kambario, į kairia ir į dešnę buvo ilgi kolidoriai, pasukau į kairę. Iškarto radau tuoletą, įėjau į jį. Nusiploviau veidą ir rankas, pakėlusi galvą aiktelėjau, kai atvaizdę pamačiau Zayn, apsisukau į jį ir buvau priremta prie kriauklės. PO VELNIU KĄ JIS DARO?!
-Aš noriu tave turėti taip, kaip dar niekas neturėjo.-Sušnabždėjo man į ausį. Jis buvo apsivijes mano lieme į, o jo veidas buvo mano kakle, kuri jis bučiavo. Kiek atlošiau galvą, kad jam būtų daugiau priėjimo. Mano rankos automatiškai nukelevo, jam ant kaklo. Nežinau net kas su manim.. Atrodo radau savyje drąsia merginą. Jis bučiavo, čiulpė, kartais sukasdavo mano kaklo odą. Puiku dabar bus nasosai. Po kiek laiko jis baigė, tai daryti. Jis pabučiavo mano lūpas. Buvo iš tikrųjų geras jausmas, bet juk jis mano pagrobėjas.. Aš negaliu mėgautis pagrobėjo glamonėmis.. Aš jį nūstūmiau nuo savę, jis susiraukė.
-Kas?-Paklausė.
-Tu mano pagrobėjas ir na..-Nežinojau ką ir bepasakyti. Jis priartėjo vėl, delną priglaudė prie mano skruosto.
-Nurimk ir atsipalaiduok.-Jis sušnabždėjo ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Nežinau kodėl, bet pasitikiu juom. Mano kūnas atsipalaidavo, kai jis rado silpnąją vietą mano kaklę. Suaimanavau.. Tai toks geras jausmas. Staiga Zayn viską sustabdė žiūrėjau į jį sutrikusi.
-Kas atsitiko?-Paklausiau.
-Aš.. Aš tiesiog negaliu.-Jis pasakė ir pasitraukė nuo manęs. Vis dar nesuprantu kas vykstą.. Jis paliko vonią. Pastovėjau ten dar kelias minutes ir išėjau iš ten. Nežinau net kur eiti. Pamiršau kelia. Įėjau iš vienu į kažkokį kambarį, jis buvo didelis ir jaukus. Čia stovėjo didelė lovą, spinta, komodos, plazminis televizorius, kabėjo paveikslai, vienu žodžiu čia viskas labai gražu. Atsisėdau ant lovos, ji buvo labai minkšta.
Dabar taip pagalvojus aš nesuprantu Zayn.. Jis tai nori man kažką padaryti, tai sustoja.. Aš esu velniškai pasimetusi, jis toks keistai keistas.. Žinau, tai skamba labai ne logiškai.
-Gal nori valgyt?-Šoktelėjau, kai išgirdau balsą sklindanti nuo duru, pažiūrėjau ten. Į durų staktą stovėjo atsirėmes Zayn.
-Amm dabar yra apie ketvirta valanda, gal net mažiau, ir tu man siūlai eiti valgyti? Ne aš nenoriu.-Papurčiau galvą.
-Na kaip nori.-Pasakė jis.-Gali miegoti, arba čia, arba eime su manimi.-Jis pasakė ir nuėjo kažkur. Manau pasiliksiu čia. Palindau po kaldra. Čia labai minkšta ir šilta. Užsimerkiau. Taip užsimerkusi gulėjau apie 10 minučiu, kol nepajutau idumbant lovos ir, kaip mane kažkas apsikabina per liemenį, spėju, tai Zayn. Taip tai Zayn, jaučiu jo įkaitusi kūną, kuris liečiasi prie manojo. Ir jo svaiginantis kvepalai, o dieve. Jo skruostas prisiliečia prie manojo. Aiktelėjau, jis jaunas, bet jo barzdelė jau nebloga.
-Zayn.-Pajudinu galvą.
-Kas?-Jis pakelia savąją.
-Tavo barzda.-Pasukau galvą į jį.
-O kas su ją blogai?-Jis ranka laikė sau prie barzdos, pats buvo isišiepes.
-Ji badė mane. Apsiskusk.-Sumurmėjau.
-Amm gerai?-Pasakė jis. Aš atsidusau ir atsiguliau taip kaip gulėjau. Vis dar buvau jo glėbije. Taip ir užmigome vėl.
YOU ARE READING
Can't Change // Z.M // #2015 // LTU // Book 1 //✔
FanfictionTuriu viena gyvenimo istorija.. Manau tai sunkiausia ką gali išgyventi šešiolikos metų paauglė, mane pagrobė, iš pradžių jis pradėjo mane burti savo meiliais žodeliais, kol galiausiai nusitempė į lovą. Bet jo meilus žodeliai virto keistu reiškiniu...