Part 23 -Belle

195 14 1
                                    

ik ga proberen elke zaterdag of zondag te uploaden. als dat mij lukt. ik upload btw verschillende keren omdat ik wil laten zien hoe de meiden eruit zien en wat de jongens van hen vinden wanneer ze hun ophalen.

ENJOY 23
-------------------------

-Belle
@Amsterdam

De donderdag middag is aangekomen en ik sta zenuwachtig in me kamer. wat nou als Samuel me niet mooi vind. natuurlijk wel, anders had hij me niet.

ik stop met nadenken. 16:20 geeft mijn horloge aan. ik heb nog zeker anderhalf uur. gelukkig ben ik al langs mijn tante geweest om mijn nagels te laten doen. ze zijn baby roze en onderaan goud met glitter. ik loop naar mijn bed waar ik mijn jurk en hakken op heb gelegd. over een half uur komt mijn kapper. ja gewoon te lui daarheen te gaan. typisch mij.

ik trek mijn broek en shirt uit en loop naar de badkamer. ik kijk naar mezelf, dit wordt het mooiste avondje van me leven. vanochtend heb ik mij gedouched dus hoef ik dat ook al niet meer te doen. ik pak een andere onderbroek en gooi die ik nu aan heb in de wasmand. ik doe die ik net pakte aan en pak een bandeau. een bh is irritant voor nu. als ik hiermee klaar ben loop ik naar mijn kamer en pak ik mijn jurk van mijn bed en stap erin. het is beige kleurig en is tot ergens mijn middel strak. daarna wordt het steeds wijder. het stof wordt steeds dunner. ik ga op mijn bureaustoel zitten en kijk in de spiegel.

'oke nu me make-up nog' zeg ik tegen mezelf. ik begin eerst een beetje wat foudation op me gezicht te smeren. beetje roze blush en dan verder met mijn ogen. ik doe bruinige oogschaduw op en eyeliner. ik doe een paar mascara laagjes en teken mijn wenkbrauwen bij. als kersje op de top, smeer ik cherry-rode lippenstift op mijn lippen. tevreden lach ik naar mezelf. ik pak mijn Iphone en maak een selfie. ik stuur de foto naar de groepsapp tussen Robin, Sabine, Maartje en mij.

'Belle!' roept mijn moeder.

'Ik kom!' roep ik terug. ik pak mijn hakken van bed en loop naar onder.

'hey Bell, h wat zie je er geweldig uit' zegt Marielle, mijn kapster.

'Dankuwel' zeg ik beleefd. ik ga zitten op een stoel en Marielle begint gelijk aan mijn haar.

'hoe heet de gelukkige?' vraagt ze terwijl ze mijn haar uitborsteld.

'Samuel Leijten' zeg ik trots.

'leuke jongen?' ik zie hoe ze de krultang in het stopcontact doet.

'Ja' zeg ik.

'heb je een foto van hem?' vraagt ze en krult mijn haar inmiddels. ik knik en pak mijn telefoon van de tafel. ik druk mijn telefoon aan en laat een selfie zien van mij en Samuel. ik geef een kusje op zijn wang terwijl hij een foto maakt en glimlacht.

'wat een schattige jongen' zegt ze. al snel is mijn haar gekruld en maakt ze een vlecht die naar een kant wordt gevlochten. als ze daar klaar mee is zet ze er nog een soort kransje in mijn haar met bloemetjes.

Marielle pakt mijn telefoon af en doet er iets op. ik hoor dat ze een foto maakt van het resultaat, en geeft hem terug.

'waw' zeg ik. 'dit is echt super mooi'

'graag gedaan, en veel plezier vanavond.' zegt ze. ik sta op uit de stoel en pak mijn hakken op. ik doe ze aan. het zijn beige kleirige hakken met een grote strik aan de zijkant.

niet veel later horen we de deur bel en kan ik niet wachten om de perfecte jongen te zien die ik al de hele dag mis. mijn moeder loopt naar de deur en maakt die open.

'goedeavond, Samuel' hoor ik mijn moeder zeggen. Mijn moeder komt met Samuel aan lopen en als hij mij ziet valt zijn mond open.

'en jij maar zeuren dat je lelijk bent' zegt hij. hij loopt naar me toe en geeft een kus op mijn wang.

'misschien was dat gewoon door de stres' zeg ik.

'welke stres, heb je helemaal niet nodig. je bent super mooi' zegt Samuel

'dankjewel' zeg ik en lach verlegen naar hem.

'fotoshoot liefjes' zegt mijn moeder. serieus liefjes... gelukkig kan Samuel er een beetje om lachen. mijn moeder pakt haar camera en begint foto's te maken. Marielle pakt mijn Iphone en maakt daar een paar foto's mee.

'veel plezier' zegt Marielle en geeft mijn telefoon.

'Dankjewel' zeg ik. ik pak Samuel's hand en we lopen naar de voordeur. ik maak de voordeur open en samen lopen we naar buiten.

'Tada' zegt Samuel. hij heeft serieus een limousine geregeld.

'jij bent echt de leukste' zeg ik en geef een kus op zijn lippen. hij moet lachen.

'alles voor jou avond' zegt hij en we stappen in.

It's My Summer {ft B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu