Part 27

158 13 1
                                    

-Robin

@feest,

Net aangekomen op het feest, maar  verveel me nu al. Overal zie ik blije mensen met super gezellige partners. Ik, daarintegen, ben loner. Mijn liefde ligt in een facking ziekenhuis.

Ik zucht diep. Ik scheld de laatste tijd super veel. Oorzaak? Geen idee. Misschien jalozie, omdat ik geen gelukkig meisje kan zijn met liefde van haar leven. Soms voel me wel gebroken en leeg sinds ik ben verhuist.

'Wat doet deze mooie dame zo alleen op dit feest?' vraagt een jongen met bruin haar en bruine ogen. Voor een chique feest als dit ziet hij er wel duur uit. Hij draagt niet echt kleding die iedereen hier draagt aan. Meer zo'n loverboy type.

'Uh, ik ben niet alleen' zeg ik. Hij kijkt me aan en grijnst.

'Met wie ben je dan' vraagt hij.

'Sabine, Belle, Maartje, Kaj, Samuel en Dioni.' antwoord ik.

'Belle...' zegt hij en kijkt me daarna weer aan alsof hij niks heeft gezegd. Ik ga er niet op in.

'Dan ga ik maar' zegt hij en loopt weg. Hmm rare vent... ik draai me om en kijk hem na. zei hij serieus Belle. Ze had me veel verteld over een met bruin haar en bruine ogen, waar ik hem veel op vond lijken. 

Snel draai ik me om en zoek Belle. Ik moet haar waarschuwen voor een jongen. Moet dat wel? Straks stel ik me aan en is het een vriend van haar. Toch stribbelen me voeten tegen en loop ik zonder na te denken naar Belle die ik zag zitten.

'Bell we moeten praten' zeg ik met een serieuze blik.

'Wat is er?' vraagt ze bezorgd.

'Die jongen waar je het over had toen we gingen zwemmen' zeg ik. 'hij stond net voor me, hij vroeg of ik alleen was en ik noemde jullie namen en ik hoorde hem "belle" zeggen'

'Raphael....' verschrikt kijkt ze me aan en staat op van het krukje. 'Wwaar is Ssamuel?'

'weet ik niet, kom we gaan hem zoeken' zeg ik snel. ik pak haar hand en trek haar door de menigte. ik zie een zoenende Cassius, verdomme. ik kijk snel ergens anders naartoe en zoek verder. aan het einde zie ik Jai. ik ren naar Jai.

'Jai! weet jij waar Samuel is?!' roep i boven de muziek uit aangezien we dicht bij de geluidsboxen staan. Jai haalt zijn schouders op.

'Hoezo?!' roept hij terug.

'zeg ik straks!' roep ik terug. ik draai me om en zie Belle huilen en kijkt een andere kant op. ik trek haar in een knuffel.

'Ik ben zo bang' snikt ze tegen mijn schouder aan.

'komt goed lieverd' zeg ik en wrijf over haar rug heen. haar schouders shokken op en neer.

'Robin! Daar!' hoor ik Jai's stem. ik kijk naar achter en volg zijn vinger die inderdaad uitkomt op Samuel.

'Thanks' zeg ik, waarschijnlijk dat hij het niet hoorde maar pech dan. snel pak ik Belle's hand weer en ren ik weer door de menigte heen. perongelijk bots ik tegen iemand aan. snel bied ik mijn excuses aan en ren door.

-Kaj,

ik drink het laatste slokje op van mijn vodka op en zet het glas op de tafel.

'al dronken, van der Voort?' vraagt Maartje.

'nee, heb niet zoveel gehad' zeg ik eerlijk.

'beter ook, kunnen we gaan?' ze kijkt me aan.

'Ja natuurlijk' zeg ik en pak haar hand. we lopen richting de uitgang. Maartje blijft ineens stil staan waardoor ik ook stop. ze rukt zich los en rent richting een meisje en een jongen zonder iets te zeggen. niet begrijpend kijk ik haar na en zie dat Belle en Samuel daar staan. ik loop er ook naartoe.

'Belle' hoor ik Maartje zeggen.

'wat is er?' vraag ik als ik sta.

'Raphael' zegt Samuel.

'oh, eh. wij wilde net naar huis gaan, misschien is het beter als jullie ook weg gaan dan' zeg ik. Belle knikt. opeens draait de dj het liedje ''zeg dat niet'' van Ronnie Flex en Lil'kleine.

Zeg dat niet, hou je mond dicht tenzij jij weet wat jij zegt. ik was echt verliefd op jou tot je mij liet zien: Hoe jij bent, waarom kan jij doen alsof je mij niet kent. ooooh dat is niet goed als je zo doet.

we kunnen gaan en staan waar we willen schat, en al die haters die je hoort ja die verzinnen wat. ik zag alleen jou ook toen je met vriendinnen was, maar alles is nu anders ik zou willen dat: je niet meer in mijn hoofd bent, en ik niet meer aan je denk. ik kan niet meer met je zijn, omdat ik niet meer met je ben. mijn verdrietheid drink ik weg. kijk de money die ik spend. en nu loop je in de stad alsof je mij niet kent.

je nieuwe matty is een sukkel en je weet het. en misschien heb je nu spijt, maar schat wat geeft het. alles wat ik had, echt ik heb het je gegeven. maar nu is het goed. doe je ding, leef je leven.

Zeg dat niet, hou je mond dicht tenzij jij weet wat jij zegt. ik was echt verliefd op jou tot je mij liet zien: Hoe jij bent, waarom kan jij doen alsof je mij niet kent. ooooh dat is niet goed als je zo doet.

ik heb een meisje op mijn schoot, waarvan de borsten zijn vergroot. je streken waren duits, maar mijn money die is joods. fock je nieuwe hippe vrienden. je wilt chillen in de soos. sms me over vroeger. lieveschat je maakt me boos.

ik maak geen woorden aan haar vuil. je kon me bellen als je huilt. nu is je hulp ver te zoeken en geen plek meer waar je schuilt. we zaten samen aan de wijn tot de zon opkwam. misschien was je me geluk, maar misschien was je ook mijn ondergang.

fock wat we hadden. ik wil niks horen van vertrouwen. nu ben ik in het veld en op mezelf kan ik bouwen. elke avond in de club en ik heb drugs en ik heb vrouwen. fock alles wat ik kocht. lieve schat je kan het houden.

ik kan je lippen lezen. je hoeft niet eens te schreeuwen. niemand kon ons breken toch? oh baby.

nu kijk ik je wel aan. waarom wil je weggaan? dat is niet goed, als je zo doet.

Zeg dat niet, hou je mond dicht tenzij jij weet wat jij zegt. ik was echt verliefd op jou tot je mij liet zien: Hoe jij bent, waarom kan jij doen alsof je mij niet kent. ooooh dat is niet goed als je zo doet.

zeg dat niet, hou je mond dicht. zeg dat niet hou je mond dicht. zeg dat niet, hou je mond dicht. zeg dat niet ooh ooh ooh. zeg dat niet.

'Kahaj!' schreeuwt Maartje, en knippert voor mijn ogen.

'oh.. ja?' zeg ik afwezig.

'we gaan, De andere zijn al buiten.' zegt ze. ik knik en loop samen met Maartje naar buiten.


It's My Summer {ft B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu