-Samuel
@Florapark - Noord-Amsterdam,
Ik kijk om me heen, om Belle te zoeken. voor me lopen allemaal mensen die romantisch zijn bij het meertje de eenden voeren.
'weet je zeker dat ze niet liegt?' vraagt Lucas.'ze zei Florapark, maar ik weet niet waar ergens. Kaj loopt een stukje voorop. iedereen loopt voorop, behalve ik en Lucas. ik zucht. ik kijk nog een keer naar achter. maar ik zie alleen een man met een meisje met bruin haar. bruin haar, Die mooie bruine lokken van Belle. ik mis haar zo.
'ik ga even bij Kaj kijken' zegt Lucas en rent op Kaj af. ik blijf achteraan lopen. ik kijk sip naar de grond. ik voel ineens 2 handen op mijn schouders en wordt naar onder getrokken. nu ik het merk zit iemand op mijn rug.
'Heyy' hoor ik een stem die ik niet herken. ik kijk naar de handen die om me heen zijn geslagen en zie de ring die ik aan Belle heb gegeven.
'Belle!' roep ik gelijk blij.
'Shhh' zegt Belle, en springt van mijn rug af. 'ja ik ben het' ze knuffelt me. tranen van geluk stromen over mijn wangen.
'i-ik heb je' zeg ik stotterend.
'Niet huilen. ik zal voortaan dicht bij je blijven. Beloofd' zegt ze en geeft een kus op mijn wang.
'ik zal je beschermen' zeg ik dapper. 'ik sta op, bal m'n vuist en ik vecht'
'gister lachten wij nog samen, wij tegen de rest' zingt Belle verder. ik moet even lachen, maar dan komt er een man. ik trek Belle dichter tegen me aan.'het is goed, Samuel' zegt ze. 'dit is Patrick, hij heeft me geholpen om te ontsnappen'
'Dag, Samuel' zegt Patrick en steekt zijn hand naar me aan. ik steek mijn hand uit en schud zijn hand.
'dankuwel' is het enige wat ik kan zeggen. ik hoor Kaj mijn naam roepen, maar ik let er niet echt op. Lucas komt aan rennen met de rest achter zich aan.
'Samuel! we moeten hier weg' zegt Dioni.
'OMG BELLE!' roept Lucas.
'Lucas, sshhtt' zegt Belle.
'Lucas er is geen tijd, we moeten hier nu weg' zegt Cassius gehaast.
'Wat is er?' vraagt Belle bang.
'Kevin en Raphael lopen hier rond' zegt Jai. ik kijk naar Belle, die geschrokken terug kijkt. ik hoor een paar schoten.
'oh ja, met een geweer' zegt Cassius. ik til Belle op en ren naar de auto. Patrick rent me achter na.
'ik breng jullie naar huis, het lijkt me het beste om bij jou te gaan wonen voorlopig' zegt Patrick. ik knik en zet Belle in Patrick's auto, ik ga naast haar zitten. Dioni en Kaj komen er ook nog bij. Kaj gaat voorin en Dioni gaat naast mij zitten.
'Belle kijk niet uit het raampje oke?' zegt Kaj. Belle knikt en kijkt naar mijn gezicht, wat ik heb gemist. de auto rijd en ik kijk achter me. ik kijk naar Dioni en hij kijkt stilletjes voor zich uit.
'waddup man' vraag ik en klop op zijn schouder.
'Sabine' zegt hij kortaf. 'ze zit daar met Lucas, Maartje, Cass, en Jai'
'ze is daar heus wel veilig' stel ik hem gerust.
-Sabine,
we zijn pas 15 minuutjes weg van het parkje. ik werd opgesplitst. het liefste zat ik met Dioni in een auto. maar Jai wilde perse bij mij. niemand heeft nog een woord gezegd sinds we in deze auto zitten.'Shit' vloekt Cassius die naar achter kijkt.
'Verdomme, kut auto!' schreeuwt Lucas die veel moeite heeft om een bejaarde stel in te halen die voor ons rijdt.