Part 24 -Robin

182 14 0
                                    

-Robin
@Amsterdam,

'pff ' zucht ik.

ik ben al zeker 3 keer tegen mensen aan gelopen, nadenkend over Delano. waarom moest hij nou weer een ongeluk krijgen?

'kijk eens uit!' roept een man boos naar me. ik kijk op.

'sorry' mompel ik. ik steek de weg over, naar mijn huis. heb ik wel zin om naar dat bal te gaan?

ik steek de sleutel in het sleutelgat en maak de deur open. misschien is dit allemaal wel een grap.

'hey Robin' zegt mijn vader. 

'Hoi' begroet ik hem terug. zonder nog iets te zeggen loop ik gelijk naar boven en begin ik maar met omkleden. als eerste pak mijn jurk uit de kast, het is een korte jurk met een heel licht rozig kleurtje. er zit een grote strik op. mijn hakken zijn beige kleurig maar die doe ik als laatste aan. ik maak het doosje open waar de nepnagels in zitten en sorteer ze gelijk. ze zijn ook licht roze met witte krulletjes erop. ik vond ze gewoon schattig. 

ik pak een nagel en plak die op mijn duim. nu maar hopen dat alles perfect lukt. 

als ik daarmee klaar ben, haal ik de vlecht uit mijn haren. de mooie krullen komen tevoorschijn en haal me vingers er zachtjes doorheen. daarna begin ik me op te maken. beetje foundation, en al die zooi. 

er zijn van die meiden die zich echt helemaal uitsloven en alles iemand anders te laten doen. ik doe alles dus zelf. zo is dus ook dit oog goed gelukt. 

ik pak mijn telefoon van bed en bekijk de appjes die mijn beste vriendin stuurt.

SeathX: ga je echt naar dat feest?
SeathX: is het wel een goed idee?
ik: Seathe, ik ga gewoon.... en trouwens ik ben al helemaal klaar en ga me nu echt niet meer omkleden..

ik klik whatsapp weg en ga naar mijn muziek. even wat muziek luisteren wordt ik blij van. ik kijk nog even in de spiegel. ik vind het best goed zo. 

---------

Ik moet Sabine en Maartje nog schrijven, daarna wordt het gewoon weer een normaal hoofdstuk.

It's My Summer {ft B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu